GetinOnline - Wspólna

Data: 2011-08-10 18:50:00
Autor: Zbynek Ltd.
GetinOnline - Wspólna
Elo

Oj, coś za dużo z nas na urlopie. Żadnej informacji o nowej lokacie
Wspólnej, a tu już od 2 dni założonych jest 9833 lokat. Na razie
jest to 5.47%.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-08-10 19:17:49
Autor: Krzysztof
GetinOnline - Wspólna

"Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote in message news:j1ucsn$h7l$1news.onet.pl...
Elo

Oj, coś za dużo z nas na urlopie. Żadnej informacji o nowej lokacie
Wspólnej, a tu już od 2 dni założonych jest 9833 lokat. Na razie
jest to 5.47%.

-- Pozdrawiam
  Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

 bo to sa niezbyt atrakcyjne oferty, w normalnym Getinie lokaty sa na 5.7% bez zadnych kombinacji, w Idea tez bardzo czesto promocje dla przedsiebiorcow3-m na 5,71% ostatnio. Po likwidacji 1zl dla nieposiadajacych karty deb. za zal. lok. ich oferta stala sie niekonkurencyjna do innych odnog Czarneckiego

Data: 2011-08-10 23:13:20
Autor: Waldek
GetinOnline - Wspólna

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j1uefs$ndj$1news.onet.pl...

[...]

Dokladnie tak.
GO juz chyba nalapal troche klientow i probuje sie poturlac sila rozpedu :]
ponizej 5,7 (ostatni % wspolnej) odemnie siana nie dostanie ;P
a to co sie akurat teraz konczy poleci do Meritka na startowe 3m

Pozdrawiam

Data: 2011-08-12 10:24:28
Autor: Zbynek Ltd.
GetinOnline - Wspólna
Krzysztof napisał(a) :
[...]

He, chyba zaraz dobijemy do 5.79 :-)

Swoją drogą dziwi mnie Bank Pocztowy. Mocne wejście i szybki powrót
do nory, skąd wyskoczył. Ale jaki bank, tacy terroryści ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-08-13 00:38:29
Autor: Zbynek Ltd.
GetinOnline - Wspólna
Zbynek Ltd. napisał(a) :
Krzysztof napisał(a) :
[...]

No i powtórka z rozrywki - przedłużona do 16-go. Już jest 5.87. Obstawiam na 5.95.

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2011-08-15 20:12:17
Autor: Waldek
GetinOnline - Wspólna

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j249tl$b7k$1news.onet.pl...

No i powtórka z rozrywki - przedłużona do 16-go. Już jest 5.87. Obstawiam na 5.95.

Wlasnie pękło 40k wniosków (5,95)
wyższego pułapu się raczej już nie spodziewam ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-08-16 01:02:29
Autor: Mariusz Machnio
GetinOnline - Wspólna
On 15 Sie, 20:12, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote:
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl> napisał w
> [...]

> na 5.95.

Wlasnie pękło 40k wniosków (5,95)
wyższego pułapu się raczej już nie spodziewam ;)

Na godzinę 10:00 jest 43047 wniosków. Założyłem lokatę i pokazuje mi
5.87 % ale to wynika raczej z tego, że nie wszystkie wnioski zostały
jeszcze opłacone. Marne szanse aby do końca dnia zrobić 7K wniosków
ale...

Pozdrawiam

Data: 2011-08-16 08:43:21
Autor: Mariusz Machnio
GetinOnline - Wspólna
> [...]

> na 5.95.

Wlasnie pękło 40k wniosków (5,95)
wyższego pułapu się raczej już nie spodziewam ;)

Jest szansa, ze peknie 50K wnioskow.

Data: 2011-08-16 19:31:34
Autor: Zbynek Ltd.
GetinOnline - Wspólna
Mariusz Machnio napisał(a) :
> [...]
> na 5.95.

Wlasnie pękło 40k wniosków (5,95)
wyższego pułapu się raczej już nie spodziewam ;)

I pękło :-)
Kto by się spodziewał.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-08-16 11:17:56
Autor: Mariusz Machnio
GetinOnline - Wspólna
On 16 Sie, 19:31, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
Mariusz Machnio napisał(a) :

> Jest szansa, ze peknie 50K wnioskow.

I pękło :-)
Kto by się spodziewał.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Teraz jeszcze tylko ludzie muszą wpłacić kasę na te nowe lokaty bo w
systemie widzę, że nadal jest 5.87% na mojej "Wspólnej".

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Pozdrawiam
Mariusz

Data: 2011-08-16 20:42:14
Autor: Waldek
GetinOnline - Wspólna

Użytkownik "Mariusz Machnio" <marimach77@gmail.com> napisał w wiadomości news:1d732fc0-e8c7-4b86-b120-6d59d213653fh7g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Teraz jeszcze tylko ludzie muszą wpłacić kasę na te nowe lokaty bo w
systemie widzę, że nadal jest 5.87% na mojej "Wspólnej".

No i pewnie dobrze widzisz, gdyz  taki % zostal uzyskany do 12-tego
(pierwotny termin zakonczenia oferty)

Data: 2011-08-17 07:58:40
Autor: Mariusz Machnio
GetinOnline - Wspólna
On 16 Sie, 20:42, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote:
Użytkownik "Mariusz Machnio" <marimac...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:1d732fc0-e8c7-4b86-b120-6d59d213653fh7g2000yqm.googlegroups.com....
> [...]

>systemie widzę, że nadal jest 5.87% na mojej "Wspólnej".

No i pewnie dobrze widzisz, gdyz  taki % zostal uzyskany do 12-tego

No i mamy 6.03% na "Wspólnej".

GetinOnline - Wspólna