GetinOnline dżwignął mi dychy z przyciosa...

Data: 2012-01-30 13:20:32
Autor: marfi
GetinOnline dżwignął mi dychy z przyciosa...
GetinOnline dżwignął mi dychy z przyciosa...

Lokata zakończona 28.01.2012 wyparowała - Czarnecki potrzebował kasy na waciki czy co???

--
marfi

Data: 2012-01-30 04:46:52
Autor: eisenberg
On 30 Sty, 13:20, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
[...]

Nie strasz. Bo właśnie zakładam lokaty na start

Data: 2012-01-30 18:35:29
Autor: marfi
Użytkownik "eisenberg" <eisenberg@neo.pl> napisał w wiadomości news:c5d01000-21b4-437b-a95b-fd29fa37eabccd5g2000vbb.googlegroups.com...
On 30 Sty, 13:20, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
Nie strasz. Bo właśnie zakładam lokaty na start

  Nie bój się. Udało się im odnaleźć kasę :)

--
marfi

Data: 2012-01-30 12:35:46
Autor: eisenberg
On 30 Sty, 18:35, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
Użytkownik "eisenberg" <eisenb...@neo.pl> napisał w wiadomościnews:c5d01000-21b4-437b-a95b-fd29fa37eabccd5g2000vbb.googlegroups.com...
On 30 Sty, 13:20, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

>Nie strasz. Bo właśnie zakładam lokaty na start

  Nie bój się. Udało się im odnaleźć kasę :)

--
marfi

Koleżankę namówiłem na lokaty w GOLu. Login na maila dostała nast..
dnia po złożeniu wniosku, ale na hasło czeka do dziś. Właśnie mija
tydzień. To normalka u nich?

Data: 2012-01-31 12:05:53
Autor: xbartx
Dnia Mon, 30 Jan 2012 12:35:46 -0800, eisenberg napisał(a):

Koleżankę namówiłem na lokaty w GOLu. Login na maila dostała nast. dnia
po złożeniu wniosku, ale na hasło czeka do dziś. Właśnie mija tydzień.
To normalka u nich?

Hasło powinno przyjść szybko w SMSie, więc albo podała zły numer albo jakieś trzaski u operatora. Ja np kiedyś nie mogłem za cholera dostać SMS z kodem autoryzacyjnym z mBanku do Play, mimo że każdy z nich twierdził, że u niego jest wsio w parjadkie.

--
xbartx

Data: 2012-01-31 05:42:45
Autor: eisenberg
On 31 Sty, 13:05, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

z kodem autoryzacyjnym z mBanku do Play, mimo że każdy z nich twierdził,

Dziś przyszło. Poradziłem wczoraj wysłać zapytanie przez net gdzie
podała prawidłowy numer. Faktycznie zły podała we wniosku.

Data: 2012-01-30 13:55:15
Autor: kuba
W dniu 2012-01-30 13:20, marfi pisze:
GetinOnline dżwignął mi dychy z przyciosa...

Lokata zakończona 28.01.2012 wyparowała - Czarnecki potrzebował kasy na
waciki czy co???

Open Finance, lokata zakończona a kasy nie widać. Nigdy nie było takich problemów. Może liczą na podniesienie ciśnienia i zejście klientów? ;)

Data: 2012-01-30 14:04:51
Autor: Kamil Jońca
kuba <kubi62@gazeta.pl> writes:

[...]

Idea - skończyła się wczoraj, kasa do Aliora dziś dotarla I sesją.

KJ

kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

Data: 2012-01-30 14:05:25
Autor: marfi
Użytkownik "kuba" <kubi62@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jg63v7$6ob$1inews.gazeta.pl...
[...]

  Póki co niejaki Filip Lisowski tzw. opiekun klienta chyba zszedł...

--
marfi

Data: 2012-01-30 15:07:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
GetinOnline dżwignął mi dychy z przyciosa...

"kuba" jg63v7$6ob$1@inews.gazeta.pl

Open Finance, lokata zakończona a kasy nie widać. Nigdy nie było takich problemów. Może liczą na podniesienie ciśnienia i zejście klientów? ;)

U mnie w takich sytuacjach spada... ;)

Data: 2012-01-30 14:54:13
Autor:
GetinOnline dżwignął mi dychy z przyciosa...
może zbierają na karty płatnicze aby je wydać? bo na ich FB ludzie się proszą,
bo doczekać się nie mogą karty płatniczej... --

GetinOnline dżwignął mi dychy z przyciosa...