GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)

Data: 2011-06-26 20:34:26
Autor: osa
GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)
Wła¶nie dostałem spam od interii... ale na stronie getinonline ani słowa o tej lokacie, jest tylko stara na 7% brutto.

Lokata 8% na 2 miesi±ce
- wysokie oprocentowanie!
- bez podatku Belki!
- od 500 zł do 10 tys. zł!
- Jedna osoba może założyć 10 takich lokat na ł±czn± kwotę 100 tys. zł.

Ciekawe czy jak się złożyło kiedy¶ wniosek o lokatę na start 7% to warunek: "Dotyczy klientów, którzy dotychczas nie zakładali Lokaty na start w getinonline." wyklucza złożenie wniosku teraz.. ale pewnie tak. Co jest nieeleganckie bo wcze¶nie 1 szt. a teraz można 10 ;)

Data: 2011-06-26 19:06:26
Autor:
osa <osachorzow@news.onet.pl> napisał(a):
[...]

OOOO!

Prędziutko otworzyłem swoj± skrzynkę na interii ale w moim spamie nie ma tego
ostatniego punktu. A jak jest u innych? Bo nominalne oprocentowanie 6,45 jest
faktycznie IMPONUJˇCE! :-) I fajnie by było skorzystać z niego dla kwoty > 10
tys. ;-)

Je¶li nie wyrzuciłe¶ jeszcze tego spamu, to czy mógłby¶ go podesłać na:
assemblea(wykasuj_to)@_wykasuj_to_interia.pl

Data: 2011-06-26 21:22:23
Autor: osa
W dniu 2011-06-26 21:06, assembea.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

Masz, masz ;) Tylko w opisie * pod graficzn± czę¶ci± reklamy :) Przekleiłem to zdanie wyżej, żeby nie wklejać marketingowego bełkotu jak licz± te 8% ;)

Data: 2011-06-27 10:44:47
Autor: elmer radi radisson

http://getinonline.pl/107

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-06-27 11:24:46
Autor: Wielebny
GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)

Użytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał w wiadomo¶ci news:iu9fu1$jfq$1inews.gazeta.pl...
On 2011-06-26 21:06, assembea.SKASUJ@gazeta.pl wrote:

[...]

Jeżeli nie założyłe¶ jeszcze Lokaty na start - nie czekaj! Zrób to teraz! Do końca lipca możesz założyć ich aż 10!

Troszkę się chyba zdenerwowałem....

W.

PS. Bardzo musz± potrzebować kasy...

Data: 2011-06-27 09:31:44
Autor: Konfabulator
Wielebny <versal@op.pl> napisał(a):
Troszkę się chyba zdenerwowałem....
PS. Bardzo musz± potrzebować kasy...

Nie wiem czy jest czym się denerwować. Ja już miałem kiedy¶ lokatę na start.
Teraz pojawiła się opcja założenia. Udało mi się złożyć 9 wniosków, ale nic z
tego nie wynika. Nie ma ani potwierdzenia maila, ani nie wygenerowały się
konta do wpłaty. Stanęło wszystko i stoi na tym:

http://img827.imageshack.us/img827/2674/nastart.jpg

Data: 2011-06-27 11:54:01
Autor: Bogdan B.
GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)
W dniu 2011-06-27 11:31, Konfabulator pisze:

Nie wiem czy jest czym się denerwować. Ja już miałem kiedyś lokatę na start.
[...]

Kiedyś w trakcie takiego "szału wnioskowego" musiałem czekać 10 godzin
na maile z kontami do wpłaty.

Data: 2011-06-27 09:59:11
Autor: Konfabulator
Bogdan B. <goodbody@rocketmail.pl> napisał(a):
Kiedyś w trakcie takiego "szału wnioskowego" musiałem czekać 10 godzin
na maile z kontami do wpłaty.

Szał wnioskowy? Niecałe 800 wniosków dzi¶ złożonych od północy :) Przynajmniej
na wspóln±.

Data: 2011-06-27 12:09:51
Autor: Bogdan B.
GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)
W dniu 2011-06-27 11:59, Konfabulator pisze:
Bogdan B.<goodbody@rocketmail.pl>  napisaĹ‚(a):

Kiedy� w trakcie takiego "sza�u wnioskowego" musia�em czeka� 10 godzin
na maile z kontami do wp�aty.

Szał wnioskowy? Niecałe 800 wniosków dziś złożonych od północy :) Przynajmniej
na wspĂłlnÄ….

A ile wniosków Lokat na start? Kto by tam składał na wspólną.

Data: 2011-06-27 12:13:16
Autor: Waldek

Użytkownik "Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> napisał w wiadomości news:4e08533e$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale hmm jesli miales juz lokate na start to chyba nie przejdzie
bo o ile pamietam mozna bylo zalozyc tylko raz i tylko 1 po zalozeniu konta
teraz jest 10 ale mozliwe ze tylko dla nowych klientow.

Gdyby sie udalo to daj znac - moze tez skorzystam - 6,45 jest atrakcyjne na dzis :)

Pozdrawiam

Data: 2011-06-27 10:23:55
Autor:
Waldek <niet@niet.net> napisał(a):
Gdyby sie udalo to daj znac - moze tez skorzystam - 6,45 jest atrakcyjne na dzi

Mieli¶cie rację! Wnioski się w końcu przeprocesowały i s± już aktywne i
przyszły potwierdzenia mailem. Jedyne ograniczenie to to, że jak kto¶ miał to
może założyć tylko 9 sztuk.

Mnie chodziło o wyci±gnięcie złotówek ze skarbonki, 6,5% będę miał na
antyinflacyjnej, dlatego zakładałem na 537,60, ale jak kto¶ ma więcej kasy to
niech zakłada na kwotę 990,31.

Data: 2011-06-27 13:38:24
Autor: Waldek
GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)

Użytkownik <kredycik-i-wio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iu9lnr$93p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dla osob posiadajacych rachunek i lokaty  w GO a wczesniej mieli juz "na start"
po wejsciu w lokaty nie ma dostepnej opcji "lokata na start"
Czy w tym ukladzie maja skladac wniosek, tak jakby byli "nowymi klientami" na te 9 lokat ?

Cos mi tu brakuje jakiejs konsekwencji we wczesniejszych wypowiedziach :]

Pozdrawiam

Data: 2011-06-27 11:46:51
Autor:
[...]

Ja miałem najpierw lokatę na start, inne lokaty, potem konto skarbonkowe i
kolejne lokaty. Rano wszedłem i miałem dostępny wniosek w systemie o lokaty,
więc składałem, aż system napisał, że ma jakie¶ problemy, stanęło na 9, więc
uznałem, że tyle mogę maksymalnie. Je¶li teraz po kliknięciu "załóż lokatę"
nie ma lokaty na start to znaczy, że j± ukryli.

Data: 2011-06-27 11:49:54
Autor:
  <kredycik-i-wio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
uznałem, że tyle mogę maksymalnie. Je¶li teraz po kliknięciu "załóż lokatę"
nie ma lokaty na start to znaczy, że j± ukryli.

U mnie cały czas jest:

http://img705.imageshack.us/img705/4042/lok1.jpg

Data: 2011-06-27 13:49:38
Autor: Waldek
GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)

Użytkownik <kredycik-i-wio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iu9qja$paa$1inews.gazeta.pl...

Je¶li teraz po kliknięciu "załóż lokatę"
nie ma lokaty na start to znaczy, że j± ukryli.

A to jest bardzo mozliwe, skoro wystartowali ze wspolna  :D

Pozdrawiam

Data: 2011-06-27 13:52:21
Autor: m7marek
GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomo¶ci news:iu9q3k$pig$1news.onet.pl...
> [...]
Czy w tym ukladzie maja skladac wniosek, tak jakby byli "nowymi klientami" na te 9 lokat ?

niestety, to chyba te 14dni od założenia pierwszej lokaty na start, również tej starej :(

Data: 2011-06-27 15:00:01
Autor: wiatrak
[...]

Ja miałem juz kiedy¶ lokatę "na start" i u mnie obecnie opcja lokaty na start jest.

wiatrak

Data: 2011-06-28 11:35:56
Autor: Bartnick
[...]

Kurcze, to ja jaki¶ "wyróżniony" jestem.
Miałem lokatę na start pod koniec 2010 roku, a niestety nie mam do wyboru założenia lokaty na start :(

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2011-06-28 09:38:07
Autor: ATZ Rzeszow
[...]

co to za magiczne kwoty, bo trudno mi wydedukowac :)

--
pozdr Z.

Data: 2011-06-28 09:58:23
Autor: SQLwiel
ATZ Rzeszow pisze:
[...]

990,31 jest IMHO niedobra. Lepsza jest 990.50
Teraz łatwiej?

--

Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2011-06-27 15:04:27
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-06-27 12:13, Waldek pisze:
[...]

Miałem już lokatę na start i teraz po zalogowaniu znowu mogę składać
wnioski na taką lokatę. Złożyłem dwa i dostałem emaile z
potwierdzeniami tych wnioskĂłw.

Data: 2011-06-27 15:16:46
Autor: Waldek

Użytkownik "Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> napisał w wiadomości news:4e087fe0$0$2453$65785112news.neostrada.pl...

Miałem już lokatę na start i teraz po zalogowaniu znowu mogę składać
wnioski na taką lokatę. Złożyłem dwa i dostałem emaile z
potwierdzeniami tych wnioskĂłw.

Tez mialem i obecnie nie ma
- wiec piernik wie wg. jakiego klucza to dziala  ;P

Pozdrawiam

Data: 2011-06-27 16:10:37
Autor: SQLwiel
Bogdan B. pisze:
[...]

Odpowiedzmy sobie na pytanie KIEDY mieliśmy te LnS.

Ja miałem na przełomie lat i teraz po zalogowaniu się - nie mam LnS.

Założyłem z uczynnego tutejszego linka w tym wątku i musiałem wklepać
wszystkie dane Ĺ‚Ä…cznie z prowadzeniem siÄ™ babci. Zobaczymy czy
przejdzie. Od godziny nic nie doszło.

--

Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2011-06-29 00:29:23
Autor: nn
GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)
skoro wszystkie banki czarneckiego tak bardzo potrzebuja forsy, czy to nie jest jednak bardzo podejrzane?

Data: 2011-06-29 01:55:55
Autor: Waldek

Użytkownik "nn" <n@n.nn> napisał w wiadomości news:iudkk0$r0r$1news.onet.pl...
skoro wszystkie banki czarneckiego tak bardzo potrzebuja forsy, czy to nie jest jednak bardzo podejrzane?

A moze skoro wszystkie banki sa jednego wlasciciela, to on potrzebuje kasy ?
a moze chlopisko ma dobry pomysl na biznes i sciaga srodki z rynku ?
- nie widze powodu snuc spiskowej teorii dziejow  ;)

Data: 2011-06-27 11:33:53
Autor: MrMrooz
[...]
Jeszcze jeden warunek - od pierwszego wniosku lokaty na start ma się teoretycznie 14 dni na złożenie pozostałych 9ciu :-)

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2011-06-27 18:24:05
Autor: WOJO
[...]

W moim przypadku, miałem lokatę na start w styczniu i nie mogę teraz ponownie złożyć.
W piatek 24 czerwca żona zakładała swoj± na niższy procent i dzisiaj zerwała, zakładaj±c ponownie na wyższy :)
Infolinia oczywi¶cie twierdzi, że to jest niemożliwe...
Pozdrawiam !
WOJO

GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)