GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)

Data: 2011-06-27 18:24:05
Autor: WOJO
GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)
Lokata 8% na 2 miesiące - wysokie oprocentowanie!
- bez podatku Belki!
- od 500 zł do 10 tys. zł!
- Jedna osoba może założyć 10 takich lokat na łączną kwotę 100 tys. zł.

W moim przypadku, miałem lokatę na start w styczniu i nie mogę teraz ponownie złożyć.
W piatek 24 czerwca żona zakładała swoją na niższy procent i dzisiaj zerwała, zakładając ponownie na wyższy :)
Infolinia oczywiście twierdzi, że to jest niemożliwe...
Pozdrawiam !
WOJO

GetinOnline lokata na start 8% (6.45% netto)