GetinOnline - sypie się...

Data: 2011-10-31 09:03:19
Autor: Bartnick
GetinOnline - sypie się...
Witam,
Rano chciałem zrobić parę przelewów z Getin Online. Pierwsze wewnętrzne poszły, dwa na zewnątrz też dało się zatwierdzić, ale przy kolejnym wyskoczył bład i zostałem wylogowany    .
Po zalogowaniu się, dostępne środki zmnieszyły się o podwojoną kwotę wykonanych przelewów. Saldo wyglada na prawidłowe.
Odświeżanie, klikanie po różnych zakładkach, przelogowanie się (standardowe czynności dla GOLa) niestety nic nie zmieniają.
Czy coś w Getinie się sypie, a może nie mają kasy i tym sposobem blokują wychodzące przelewy...
Straszna porażka.
Czy coś da się z tym zrobić, czy zostaje czekać aż się automagicznie naprawi?
Pozdrawiam
Bartnick

GetinOnline - sypie się...