Getinbank - przelew między własnymi rachunkami

Data: 2009-03-11 10:35:37
Autor: Boban
Getinbank - przelew między własnymi rachunkami
Jak długo trwa realizacja przelewu między rachunkiem oszczednościowym a RORem? Oni to puszczają elixirem? Bez sensu...

Data: 2009-03-11 11:36:33
Autor: MarekZ
Użytkownik "Boban" <boban9@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gp845p$kj5$1inews.gazeta.pl...
Jak długo trwa realizacja przelewu między rachunkiem oszczednościowym a
RORem? Oni to puszczają elixirem? Bez sensu...

Jesteś naprawdę w stanie uwierzyć, że to idzie Elixirem?

marekz

Data: 2009-03-11 03:41:55
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 11 Mar, 11:36, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:
Użytkownik "Boban" <bob...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomościnews:gp845p$kj5$1inews.gazeta.pl...

> Jak długo trwa realizacja przelewu między rachunkiem oszczednościowym a
> RORem? Oni to puszczają elixirem? Bez sensu...

Jesteś naprawdę w stanie uwierzyć, że to idzie Elixirem?

Jakim elixirem.
Przelewy przenosi swistak od sreberek.

Data: 2009-03-11 11:14:57
Autor: Boban
MarekZ <marekz_usun_@irc.pl> napisał(a):
> Jak długo trwa realizacja przelewu między rachunkiem oszczednościowym a
> RORem? Oni to puszczają elixirem? Bez sensu...

Jesteś naprawdę w stanie uwierzyć, że to idzie Elixirem?

Nie było tego od razu więc takie miałem skojarzenie. Nie wiem czym to idzie ale idzie kilka minut a powinno trwać tyle co załadowanie strony...

Data: 2009-03-11 16:01:53
Autor: Valdi.Pavlack
Getinbank - przelew między własnymi rachunkami
"Boban" news:gp86fh$ur$1inews.gazeta.pl

Nie było tego od razu więc takie miałem skojarzenie. Nie wiem czym to
idzie
ale idzie kilka minut a powinno trwać tyle co załadowanie strony...

Nie działa to tak jak np. w mBanku (pod względem szybkości) ale przynajmniej
w moim przypadku przelew wewnętrzny do max. 5 minut był
widoczny/zaksięgowany na docelowym rachunku.

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-11 20:50:37
Autor: Błażej
Getinbank - przelew między własnymi rachunkami
w moim przypadku przelew wewnętrzny do max. 5 minut był
widoczny/zaksięgowany na docelowym rachunku.

Moim zdaniem to na systemie mBanku mógłby się każdy wzorować. Być może kiedyś getinBank zaoferuje wersję 2.0.

Z przelewami się zgadza - do kilku minut są księgowane.

Przy okazji mam pytanie: czy zmianę limtu dziennego dla transakcji można dokonać tylko w placówce banku, czy też wystarczy udać się do franszczyzny?

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-11 21:57:42
Autor: Valdi.Pavlack
Getinbank - przelew między własnymi rachunkami
"Błażej" news:gp94q9$fi2$1atlantis.news.neostrada.pl

Moim zdaniem to na systemie mBanku mógłby się każdy wzorować. Być może
kiedyś getinBank zaoferuje wersję 2.0.

Wadą getinowskiego systemu w moim odczuciu jest w głównej mierze brak pełnej
online'owości jak ma to miejsce mBanku oraz możliwości ustalania limitów
transakcji przez net.
Reszta? - jako klient obu banków wymienionych w tej dyskusji dochodzę do
wniosku, że getin daje klientowi więcej swobody i możliwości. Życzę
zielonemu bankowi jak najlepiej :)

Data: 2009-03-11 11:56:08
Autor: Krzysztof

"Boban" <boban9@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:gp845p$kj5$1inews.gazeta.pl...
Jak długo trwa realizacja przelewu między rachunkiem oszczednościowym a
RORem? Oni to puszczają elixirem? Bez sensu...

Nie puszczaja. Troche to trwa, naprzod widzisz blokade srodkow, potem przelew sie wykonuje, trwa czasami kilka minut albo i dluzej.

Getinbank - przelew między własnymi rachunkami