Getinonline i OF ja tu widzę niezły burdel

Data: 2010-12-13 08:56:43
Autor: xbartx
Getinonline i OF ja tu widzę niezły burdel

Było narzekanie na Aliora, Polbank etc ale mamy kolejną parkę do kolekcji (jak w temacie) i powiem szczerze mogą zostać spokojnie zdecydowanymi liderami. Oto czym dzisiaj mnie z samego rana uraczono:

Dostałem właśnie maila z Getininline (oto log nagłówka):

Date: Mon, 13 Dec 2010 06:36:49 +0100
From: Getinonline <kontakt@getinonline.pl>
To: -- -
Subject: Lokata OPEN - potwierdzenie otwarcia lokaty

A oto treść maila:

Witaj Bartosz,

Informujemy, że środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie. Twoja lokata o parametrach:

Nazwa lokaty: Lokata Na Start
Nr lokaty: DGO\\10JE12A
Nr wniosku: 2739182
Oprocentowanie:5.64%
Okres: 2 miesięcy
Data założenia: 2010-10-20
Aktualna kwota lokaty wraz z naliczonymi odsetkami: 10021.7 PLN
została poprawnie założona.
W załączeniu przesyłamy elektroniczne potwierdzenie założenia lokaty.
Jeżeli chcesz możesz zamówić potwierdzenie papierowe. Zrobisz to logując się do systemu getinonline.pl i wybierając przycisk zamów potwierdzenie w szczegółach konkretnej lokaty.
Na stronie internetowej www.getinonline.pl znajdziesz informacje na temat aktualnego stanu Twoich lokat. Skorzystaj z loginu i hasła otrzymanych w chwili złożenia wniosku.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z infolinią: 801 777 111 lub (22) 262 00 02.

Pozdrawiamy
Zespół getinonline.pl

a w nim taki oto dokument PDF:

http://img502.imageshack.us/img502/3250/goof.png

Reasumując dostałem maila z Getinonline (nagłówek i treść) o ich produkcie "Lokata na start". Jednak temat maila i dołączony PDF to już jest Open Finanace.
Nawet nie wiem co mam napisać jako komentarz, bo aż mi się wierzyć nie chce! Fakt, że dzisiaj od rana mam mega pecha - zaspałem do pracy a jak już dotarłem to od razy na wstępie coś pokręciłem, więc w sumie nie dziwi mnie też ten mail getinoonlajnowoołpenfinansowy, bo jakby nie patrzeć to dzisiaj 13tego.

Ktoś jeszcze się załapał?

--
xbartx

Data: 2010-12-13 09:02:45
Autor: xbartx
Getinonline i OF ja tu widzę niezły burdel
Data: 2010-12-13 09:44:42
Autor:
Getinonline i OF ja tu widzę niezły burdel
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Ktoś jeszcze się załapał?

U mnie dokładnie taka sama sytuacja!
Do tego sam pdf jaki¶ potwornie duży, prawie 2 mega.

Data: 2010-12-13 10:07:04
Autor: Kamil Jońca
Getinonline i OF ja tu widzę niezły burdel
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

[...]

Kto¶ jeszcze się załapał?
No, po Tobie się nie spodziewałem, że nie przeczytasz poprzednich postów
:)

A ja pdfa nie otwierałem, ale potwierdzam: Mail z getinonline, pdf z of
:)
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Uwolnić słonia !!!

Data: 2010-12-13 09:24:40
Autor: xbartx
Getinonline i OF ja tu widzę niezły burdel
Dnia Mon, 13 Dec 2010 10:07:04 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Ktoś jeszcze się załapał?
No, po Tobie się nie spodziewałem, że nie przeczytasz poprzednich postów
:)

A ja pdfa nie otwierałem, ale potwierdzam: Mail z getinonline, pdf z of
:)

No właśnie nie odświeżyłem zanim wysłałem posta. Wychodzi na to, że wszyscy rano sprawdzili pocztę i się zabrali do pisania na grupę w tym samy czasie he he.

--
xbartx

Data: 2010-12-13 18:19:46
Autor: Ralf
W dniu 2010-12-13 09:56, xbartx pisze:

[...]

Na kwotę odsetek nie narzekasz tylko na logo? :)
Też dostałem tego maila z inn± kwot± odsetek, również nieprawidłow±.

Ralf

Data: 2010-12-18 12:58:13
Autor: pawel
Getinonline i OF ja tu widzę niezły burdel

A czy nie sadzisz, ze Getin i Open F to juz prawie to samo. Ta sama
grupa kapitalowa, nawet wyglad stron getin onl. i open f rozni sie
chyba tylko kolorem... Lokaty wlasciwie tez identyczne.
Tylko patrzec jak bedziemy mieli Getin Finance..

Getinonline i OF ja tu widzę niezły burdel