Getinonline i nowy wzorzec Umowy Ramowej

Data: 2013-06-01 18:33:44
Autor: Adrian
Getinonline i nowy wzorzec Umowy Ramowej
Dzisiaj zalogowałem się do GO i spędziłem trochę więcej czasu nad poznaniem tego nowego interfejsu. Przeglądając zaległe wiadomości z banku których miałem aż 30, gdzieś w ich gąszczu była sobie wiadomość UMOWY z 26.01.2013. I tam m.in. jest nowy wzorzec Umowy Ramowej oraz załączniki umowy ROR, karty debetowej itd. Pod koniec wiadomości jest oświadczenie do zaznaczenia, że zapoznałem się i akceptuję treść powyższych dokumentów. Czy zaznaczenie tego jest konieczne? Czy może sobie ta wiadomość tak leżeć bez akceptacji.

Data: 2013-06-01 15:06:04
Autor: dziadek
Getinonline i nowy wzorzec Umowy Ramowej
U mnie te¿ le¿y. Co ciekawe napisa³em do nich ok. dwa miesi±ce temu, aby zmienili dane w tych umowach, bo wymieni³em dowód osobisty (stary wyekspirowa³). I niestety zero odzewu, tak jak by mieli mnie daleko w d4.. No to ja ich obdarzam takim samym stosunkiem i od paru miechów na getinowym koncie mam okr±g³e 0.

Data: 2013-06-03 01:48:21
Autor: Waldek
W dniu 2013-06-02 00:06, dziadek pisze:
I niestety zero odzewu, tak jak by mieli mnie daleko w d4. No to ja ich obdarzam takim samym stosunkiem
i od paru miechów na getinowym koncie mam okr±g³e 0.

A ja to juz nawet nie mam tam.....  konta - LOL

Data: 2013-06-09 00:00:07
Autor: Krzysztof Halasa
Getinonline i nowy wzorzec Umowy Ramowej
dziadek <adpiter@wp.pl> writes:

U mnie też leży. Co ciekawe napisałem do nich ok. dwa miesiące temu,
aby zmienili dane w tych umowach, bo wymieniłem dowód osobisty (stary
wyekspirował).

Z tego powodu nie zmienia się umów. Zresztą w ogóle nie zmienia sie
tekstu samej oryginalnej umowy, tylko dodaje siÄ™ aneksy albo umowÄ™
rozwiÄ…zuje.
--
Krzysztof Halasa

Getinonline i nowy wzorzec Umowy Ramowej