Getinonline <--> OpenOnline

Data: 2010-10-17 19:47:35
Autor: Damian Niusy
Getinonline <--> OpenOnline
Witam,

Jak chodzą przelewy między tymi dwoma tworami jednego banku?

Normalnie przez Elixir czy tylko w godzinach sesji są księgowane i przelewane czy może on-line ale w to wątpię :)

Damian

Data: 2010-10-17 11:42:13
Autor: Homzik
Getinonline <--> OpenOnline
Było na grupie, przelewy wewnętrzne realizowane co godzinę.

Data: 2010-10-17 21:26:18
Autor: XYZ
Getinonline <--> OpenOnline
On 17.10.2010 20:42, Homzik wrote:
Było na grupie, przelewy wewnętrzne realizowane co godzinę.

Tak, w piątek pytałem się o to samo i rzeczywiście tak jest. Facet jednak powiedział, że co godzinę jedynie w czasie otwarcia placówek a w piątek ostatnie rozliczenia do 18. Wysłałem o 17.50 w ten piątek i rzeczywiście o 18 zniknęły zablokowane środki z Open a pojawiły się o 18.02 w Getin.

Data: 2010-10-17 22:10:26
Autor: Damian Niusy
Getinonline <--> OpenOnline
Hej

[...]

Dzięki za wyjaśnienie. Sorki za niezbyt dokładne przeszukanie wcześniejszych postów.

Damian

Getinonline <--> OpenOnline