Getinonline przed艂u偶enie wsp贸lnej

Data: 2011-05-21 00:11:49
Autor: AW
Getinonline przed艂u偶enie wsp贸lnej
LICZNIK LOKAT: 37 261
UWAGA: Przed艂u偶yli艣my okres zapis贸w na Lokat臋 Wsp贸ln膮 do 23 maja 2011!

Nowo艣膰: O wysoko艣ci oprocentowania Lokaty Wsp贸lnej zadecyduje liczba wniosk贸w z艂o偶onych w okresie promocji,
tj. w dniach od 16 maja do 23 maja 2011 r.

Data: 2011-05-21 07:46:53
Autor: Arek
Getinonline przed艂u偶enie wsp贸lnej
AW napisa艂(a) w wiadomo艣ci: ...
[...]

A teraz wyobra藕my sobie, 偶e kto艣 op艂aci艂 ju偶 lokaty 20 maja bo go 5,23% przez 1 dzie艅
a potem 5,39% satysfakcjonuje. A tu zmiana regu艂 - przez kolejne 4 dni ni偶sze procenty.
OK, przekroczenie kolejnego progu 40000 lokat mu to z nadwyzk膮 zrekompensuje, ale
jak bank b臋dzie dalej przed艂u偶a艂 (bo ma ambicj臋 doci膮gn膮膰 do 100 tys lokat) to mo偶e
by膰 r贸偶nie.
Ale pisa艂em ju偶, 偶e lokata zawiera element hazardu :)

Arek

Data: 2011-05-21 06:40:58
Autor: Benek
Getinonline przed硊縠nie wsp髄nej
Arek <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde> napisa(a):
AW napisa&#65533;(a) w wiadomo&#65533;ci: ...
>LICZNIK LOKAT: 37 261
>UWAGA: Przed&#65533;u偶yli&#65533;my okres zapis贸w na Lokat&#65533; Wsp贸ln&#65533; do 23 maja 2011!
>
>Nowo&#65533;&#65533;: O wysoko&#65533;ci oprocentowania Lokaty Wsp贸lnej zadecyduje liczba
>wniosk贸w z&#65533;o偶onych w okresie promocji,
>tj. w dniach od 16 maja do 23 maja 2011 r.

A teraz wyobra藕my sobie, 偶e kto&#65533; op&#65533;aci&#65533; ju偶 lokaty 20 maja bo go 5,23% p
rzez 1 dzie&#65533;
a potem 5,39% satysfakcjonuje. A tu zmiana regu&#65533; - przez kolejne 4 dni ni偶sze
 procenty.
OK, przekroczenie kolejnego progu 40000 lokat mu to z nadwyzk&#65533; zrekompensuje, ale
jak bank b&#65533;dzie dalej przed&#65533;u偶a&#65533; (bo ma ambicj&#65533; doci&#65533;gn&#65533;&#65533; do 100 tys lo
kat) to mo偶e
by&#65533; r贸偶nie.
Ale pisa&#65533;em ju偶, 偶e lokata zawiera element hazardu :)

Arek

U mnie ju dzi jest 5,39%

Data: 2011-05-21 10:18:43
Autor: maciek
Getinonline przed硊縠nie wsp髄nej
"Benek" <lszym.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ir7mpp$q7c$1inews.gazeta.pl...
U mnie ju dzi jest 5,39%

To samo u mnie, 潮cznie z mailem, 縠 od dzisiaj obowi眤uje podwy縮zone oprocentowanie tak jak to by硂 zapowiedziane, oraz 縠 ostateczne oprocentowanie b阣zie ustalone 24 maja. Mogliby jeszcze tylko zwi阫szy pul lokat przypadaj眂ych na jedn osob ;-)

Pozdrawiam,
maciek

Data: 2011-05-21 13:01:03
Autor: XYZ
On 21.05.2011 07:46, Arek wrote:
[...]

Dla wniosk贸w z艂o偶onych przed 21 maja oprocentowanie zosta艂o ustalone na 5,39%. Wy偶sze b臋dzie jedynie dla wniosk贸w z艂o偶onych pomi臋dzy 21 a 23 maja.

Data: 2011-05-21 14:27:57
Autor: m7marek
Getinonline przed艂u偶enie wsp贸lnej

U偶ytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ir861p$en7$1news.onet.pl...

Dla wniosk贸w z艂o偶onych przed 21 maja oprocentowanie zosta艂o ustalone na 5,39%. Wy偶sze b臋dzie jedynie dla wniosk贸w z艂o偶onych pomi臋dzy 21 a 23 maja.

skad taka informacja?

przeciez w karcie produktu stoi (istotne to miedzy >>>  <<< ):

"Oferta Lokata Wsp贸lna (鈥濴okata鈥) jest
wa偶na od dnia 16 maja do dnia 23 maja 2011 r.<<<
Jest to okres wa偶no艣ci oferty,  kt贸rym mog膮 by膰 sk艂adane dyspozycje za艂o偶enia Lokaty.
  Przez za艂o偶enie Lokaty wsp贸lnej rozumie si臋 z艂o偶enie przez Klienta dyspozycji za艂o偶enia Lokaty w okresie wa偶no艣ci oferty. W dniu 24 maja 2011 r. zostanie obliczona ilo艣膰 Lokat za艂o偶onych w okresie wa偶no艣ci oferty i zostanie okre艣lone na tej podstawie czy dojdzie do podwy偶szenia przez Bank wysoko艣ci oprocentowania Lokaty
i do jakiej wysoko艣ci. Je偶eli dojdzie do podwy偶szenia oprocentowania Lokat,

to podwy偶szone oprocentowanie b臋dzie  obowi膮zywa艂o od dnia 24 maja 2011 r. dla wszystkich klient贸w, kt贸rzy z艂o偶yli dyspozycj臋 za艂o偶enia Lokaty w okresie wa偶no艣ci oferty <<<.
Informacja o ostatecznej wysoko艣ci oprocentowania Lokaty ustalonej zgodnie z powy偶szymi zasadami zostanie przekazana klientom poczt膮 elektroniczn膮 na adres e-mail wskazany w dyspozycji za艂o偶enia Lokaty w dniu 24 maja 2011 r."

Data: 2011-05-21 17:42:32
Autor: Waldek
[...]

Hmm - jestes pewien ?, bo ja bym to interpretowal inaczej :)
-- -- -- -- --
Informujemy, 偶e do dnia 20 maja 2011 r. zosta艂o za艂o偶onych 37 250 Lokat Wsp贸lnych, w zwi膮zku z tym w dniu 21 maja 2011 r. Bank ustala oprocentowanie na poziomie 5,39%.
Jednocze艣nie z przyjemno艣ci膮 zawiadamiamy, i偶 oferta Lokaty Wsp贸lnej zosta艂a przed艂u偶ona do dnia 23 maja 2011 r. To dodatkowy czas na z艂o偶enie wniosku i osi膮gni臋cie wy偶szego oprocentowania na lokacie.

Ostateczne oprocentowanie Bank ustali dnia 24 maja 2011 r. po uwzgl臋dnieniu liczby wszystkich wniosk贸w z艂o偶onych od 16 maja do 23 maja 2011 r.
Z powyzszej tresci raczej bym wnioskowal ze zostanie
podniesione oprocentowanie wszystkich dotychczasowych lokat
a nie tylko wnioskow zlozonych od 21 do 23.
To by sie "marketingowo"  IMHO kupy nie trzymalo i dlaczego niby "spoznialscy" mieliby skorzystac
na plecach tych ktorzy wypracowali stan licznika ?  :D

Pozdrawiam

Getinonline przed艂u偶enie wsp贸lnej