Getinonline - robi bokami?

Data: 2010-12-13 00:46:43
Autor: luc
Getinonline - robi bokami?
Wła¶nie otrzymałem mailem (sic!) potwierdzenie założenia lokaty z
2010-10-25... Dobrze, że wyrobili się przed dat± zakończenia, bo to
już za niecałe dwa tygodnie ;-)

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

Data: 2010-12-13 09:50:55
Autor: Kamil Jońca
Getinonline - robi bokami?
luc <bananek@gmx.net> writes:

Wła¶nie otrzymałem mailem (sic!) potwierdzenie założenia lokaty z
2010-10-25... Dobrze, że wyrobili się przed dat± zakończenia, bo to
już za niecałe dwa tygodnie ;-)

Ja też. Wcze¶niej dostałem przypomnienie o zakończeniu niż
potwierdzenie. A kto jest Twoim doradc±? Bo u mnie "admin admin" :)

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.

Data: 2010-12-13 09:04:22
Autor: xbartx
Getinonline - robi bokami?
Dnia Mon, 13 Dec 2010 09:50:55 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Ja też. Wcześniej dostałem przypomnienie o zakończeniu niż
potwierdzenie. A kto jest Twoim doradcÄ…? Bo u mnie "admin admin" :)

Ale dostaliście poprawnego PDFa? Bo ja tak jak napisałem w poście niżej - dostałem maila pół na pół czyli getinowo-ołpenowego he he to dopiero będzie chyba dzisiaj niezła kołomyja.

--
xbartx

Data: 2010-12-13 01:12:21
Autor: luc
Getinonline - robi bokami?
On 13 Gru, 10:04, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Mon, 13 Dec 2010 09:50:55 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

> Ja też. Wcze¶niej dostałem przypomnienie o zakończeniu niż
> potwierdzenie. A kto jest Twoim doradc±? Bo u mnie "admin admin" :)

Ale dostali¶cie poprawnego PDFa? Bo ja tak jak napisałem w po¶cie niżej -
dostałem maila pół na pół czyli getinowo-ołpenowego he he to dopiero
będzie chyba dzisiaj niezła kołomyja.

Heh, po Twoim po¶cie zerkn±łem w dokument. NieĽle... spodziewałem się
koj±cej zieleni, a tam OF wyziera...

Data: 2010-12-13 09:56:53
Autor: xbartx
Getinonline - robi bokami?
Dnia Mon, 13 Dec 2010 01:12:21 -0800, luc napisał(a):

Heh, po Twoim poście zerknąłem w dokument. Nieźle... spodziewałem się
kojÄ…cej zieleni, a tam OF wyziera...

Ktoś próbował zadzwonić na partyline i się czegoś dowiedzieć? W sumie to się nie dziwię, bo cholera wie gdzie dzwonić, może do Noble? he he

--
xbartx

Data: 2010-12-13 02:19:32
Autor: luc
Getinonline - robi bokami?
On 13 Gru, 10:56, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Mon, 13 Dec 2010 01:12:21 -0800, luc napisał(a):

> Heh, po Twoim po¶cie zerkn±łem w dokument. NieĽle... spodziewałem się
> koj±cej zieleni, a tam OF wyziera...

Kto¶ próbował zadzwonić na partyline i się czego¶ dowiedzieć? W sumie to
się nie dziwię, bo cholera wie gdzie dzwonić, może do Noble? he he

Na infolinii getin online wiedz± o problemie i przepraszaj±, mówi±c,
że "już się taka sytuacja więcej nie powtórzy". Taaa, do następnego
razu ;-)

Data: 2010-12-13 11:55:34
Autor: Damian Niusy
Getinonline - robi bokami?
U mnie też to samo :)

Widać adminowi się dzisiaj przypomniało o potwierdzeniach do tych lokat na
start i pu¶cił hurtem do wszystkich ale podpi±ł niewła¶ciwy wzór i to cały
problem.
Widać oba serwery stoj± blisko siebie i adminowi się pomyliły :)
Może był zaspany.

Damian

Data: 2010-12-13 03:22:30
Autor: MrMrooz
Getinonline - robi bokami?
On 13 Gru, 11:55, "Damian Niusy" <a...@wp.pl> wrote:
U mnie te to samo :)

Wida adminowi si dzisiaj przypomnia o o potwierdzeniach do tych lokat na
start i pu ci hurtem do wszystkich ale podpi niew a ciwy wz r i to ca y
problem.
Wida oba serwery stoj blisko siebie i adminowi si pomyli y :)
Mo e by zaspany.

Damian

Czyżby xbartx był tym adminem? W końcu zaspał dzi¶, spóĽnił się do
pracy i jeszcze co¶ tam pomylił. A potem dla niepoznaki napisał posta
na grupę, że niby on też dostał to pomylone.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2010-12-13 12:32:12
Autor: xbartx
Getinonline - robi bokami?
Dnia Mon, 13 Dec 2010 03:22:30 -0800, MrMrooz napisał(a):

Czyżby xbartx był tym adminem? W końcu zaspał dziś, spóźnił się do pracy
i jeszcze coś tam pomylił. A potem dla niepoznaki napisał posta na
grupę, że niby on też dostał to pomylone.

Fakt, że jestem adminem, ale niestety nie w tej serwerowni, więc to na pewno nie moja sprawka. --
xbartx

Getinonline - robi bokami?