Getinonline spłata KK

Data: 2011-01-10 14:13:14
Autor: Akkon
Getinonline spłata KK
Jak wygląda spłata KK Get bezpośrednio z konta skarbonkowego? Czy spłata dokonuje się natychmiast czy może jak wszystko w Getinonline wymaga przemielenia przez system i jak to się ma do wymagalnego terminu spłaty? Rozumiem, że kartę mogę spłacić najpóźniej do 23.59 w dniu wymagalności spłaty czy też termin ten odnosi się jednak do zaksięgowania spłaty na rachunku karty?

Drugie pytanie. Czy spłaty można dokonać bezpośrednio z konta oszczędnościowego i jak to wygląda od strony prowizji, czasu księgowanie itp.?

Z góry dziękuję

Data: 2011-01-10 23:28:16
Autor: lukasm
Getinonline spłata KK
On 10 Sty, 14:13, Akkon <ak...@no.spam> wrote:
Jak wygl da sp ata KK Get bezpo rednio z konta skarbonkowego? Czy sp ata
dokonuje si natychmiast czy mo e jak wszystko w Getinonline wymaga
przemielenia przez system i jak to si ma do wymagalnego terminu sp aty?
Rozumiem, e kart mog sp aci najp niej do 23.59 w dniu wymagalno ci
sp aty czy te termin ten odnosi si jednak do zaksi gowania sp aty na
rachunku karty?

Drugie pytanie. Czy sp aty mo na dokona bezpo rednio z konta
oszcz dno ciowego i jak to wygl da od strony prowizji, czasu ksi gowanie
itp.?

Z g ry dzi kuj

Spłaty można dokonać bezpośrednio z ko - przy spłacie karty masz do
wyboru wszystkie posiadane rachunki. Co do prowizji - zapewne jest
pobierana, jeśli jest to drugi lub kolejny przelew z KO w miesiącu.
Nie wiem  jak w GET, ale w bliźniaczym OpenFajansie spłata nie jest
księgowana od razu.

Data: 2011-01-10 23:32:22
Autor: lukasm
Getinonline spłata KK
On 11 Sty, 08:28, lukasm <paco...@gmail.com> wrote:
> [...]

pobierana, jeśli jest to drugi lub kolejny przelew z KO w miesiącu.
Nie wiem  jak w GET, ale w bliźniaczym OpenFajansie spłata nie jest

Trochę zamotałem - jesli spłaty dokonujesz np. 30., to masz
zaksięgowaną z datą 30., tyle, że nie jest to widoczne w systemie od
razu.

Getinonline spłata KK