Getinonline zmiana odnawialności lokat

Data: 2012-12-28 03:38:19
Autor: neterr
Getinonline zmiana odnawialności lokat
Hej!

Koncza mi sie dziesiatki lokat "Magiczna Dwunastka". Podczas zakladania tych lokat (niby dla wygody uzytkjownika) bank automatycznie ustawial odnawialnosc. Czy jest jakis prosty sposob aby to zmienic? Przez prosty rozumiem cos innego niz klikanie na kazdej, zmiana parametrow i przepisywanie kodu z smsa.

--
netter

Data: 2012-12-28 13:13:17
Autor: Waldek
Getinonline zmiana odnawialnosci lokat

Uzytkownik "neterr" <siecradiowa@gmail.com> napisal w wiadomosci news:1b3e6d45-022a-42a4-b912-cfe89efc198egooglegroups.com...
[...]

To samo mnie niedlugo czeka w Idea :>

Data: 2012-12-28 04:55:45
Autor: marek.h
Getinonline zmiana odnawialnosci lokat
Najlepsze jest to, że co jakiś czas pojawia się "awaria" w wyniku której lokaty nieodnawialne znów stają się odnawialne. Polecam więc sprawdzanie stanu odnawialności przed spodziewaną zapadalnością lokat.

Data: 2012-12-28 14:37:57
Autor: elmer radi radisson
On 2012-12-28 12:38, neterr wrote:

[...]

Zlecic to telefonicznie. I potem i tak zweryfikowac ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-12-28 19:28:23
Autor: Zbynek Ltd.
elmer radi radisson napisał(a) :
On 2012-12-28 12:38, neterr wrote:

[...]

Zgadza się. Dlaczego ja mam się męczyć w klikanie pierdyliarda razy i wpisywania 8 razy pierdyliard znaków kodu SMS-owego. Niech się tym zajmie ten co zepsuł funkcjonalność - bank. I tak też stosowałem się do mej metody.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Getinonline zmiana odnawialności lokat