Getinonline, zmiana regulaminu, tabel opłat i prowizji, wypowiedzenie przed czasem

Data: 2014-05-20 00:40:58
Autor: pawel.drobek
Getinonline, zmiana regulaminu, tabel opłat i prowizji, wypowiedzenie przed czasem
Witam

W dniu dzisiejszym getin bank poinformował mnie o tym, iż zmieniają tabele opłat i prowizji a poniżej informacja jeżeli nie wyrażają państwo zgody na powyższą zmianę mają państwo prawo zgłosić sprzeciw i wtedy umowa będzie rozwiązana. Do tego punktu wszystko jasne i zrozumiałe. Pytanie dotyczy szczególnych warunków zawarcia umowy. Otóż za podpisanie umowy z bankiem dostałem prezent materialny a w zamian zobowiązałem się do nie zrywania umowy przez 2 lata i do aktywnego korzystania z karty debetowej, w przypadku nie spełnienia warunków i rozwiązania umowy bank jest uprawniony do naliczenia kary. Czy zapis mówiący o naliczeniu kary obowiązuje w tym przypadku? czy nie?

Proszę o pomoc w tej kwestii.

Getinonline, zmiana regulaminu, tabel opłat i prowizji, wypowiedzenie przed czasem