Getinonline - znów problem

Data: 2015-02-13 09:04:40
Autor: as
Getinonline - znów problem
Getinonline tak często wprowadza zmiany w systemie, że nie ma chyba czasu je weryfikować. Po ostatniej weekendowej aktualizacji zauważyłem, że nie widać blokad operacji wykonanych kart±. Saldo i dostępne ¶rodki s± podawane prawidłowo, ale już sumaryczna informacja o blokadach podaje zero i w historii operacji nie ma ani jednej blokady. Synchronizacja konta przez konsultanta nie pomaga. Czy kto¶ ma podobnie, czy tylko mnie dotknęła "kl±twa klonów"?

Data: 2015-02-13 01:05:42
Autor: bi123
Getinonline - znów problem
Ja mam normalnie. Przeniesiony do secure.getinbank.pl z dawnego OF, widzę w historii wszystkie moje operacje kredytówk±, a po rozwinięciu
szczegółów także czy to jest blokada czy kwota zaksięgowana. Wczorajsze i dzisiejsze blokady OK, reszta rozliczone.

Data: 2015-02-13 10:43:52
Autor: as
Getinonline - znów problem
[...]

Dzięki. Ja nie zostałem przeniesiony i loguję się do secure.getinonline.pl

Data: 2015-02-19 11:15:52
Autor: boa
Getinonline - znĂłw problem
W dniu 13-02-2015 o 09:04, as pisze:
konsultanta nie pomaga. Czy ktoś ma podobnie, czy tylko mnie dotknęła
"klÄ…twa klonĂłw"?

Ja od początku grudnia mam złe saldo i brak operacji w historii
majle, telefony, reklamacje - nic nie pomaga
Na reklamację otrzymałem oficjalne pismo z przeprosinami i opisem 'przejściowych problemów które zostały rozwiązane' - no bomba tylko że nic nie poprawili
czasem tylko zsynchronizują konto i jest dobre saldo - przez moment do następnej operacji
Dodatkowo od listopada nie przesyłają już wyciągów poczta wewnętrzną wiec kompletnie nie wiem co się dzieje na koncie

Getinonline - znów problem