Data: 2015-02-13 09:04:40 | |
Autor: as | |
Getinonline - znów problem | |
Getinonline tak często wprowadza zmiany w systemie, że nie ma chyba czasu je weryfikować. Po ostatniej weekendowej aktualizacji zauważyłem, że nie widać blokad operacji wykonanych kart±. Saldo i dostępne ¶rodki s± podawane prawidłowo, ale już sumaryczna informacja o blokadach podaje zero i w historii operacji nie ma ani jednej blokady. Synchronizacja konta przez konsultanta nie pomaga. Czy kto¶ ma podobnie, czy tylko mnie dotknęła "kl±twa klonów"?
|
|
Data: 2015-02-13 01:05:42 | |
Autor: bi123 | |
Getinonline - znów problem | |
Ja mam normalnie. Przeniesiony do secure.getinbank.pl z dawnego OF, widzę w historii wszystkie moje operacje kredytówk±, a po rozwinięciu
szczegółów także czy to jest blokada czy kwota zaksięgowana. Wczorajsze i dzisiejsze blokady OK, reszta rozliczone. |
|
Data: 2015-02-13 10:43:52 | |
Autor: as | |
Getinonline - znów problem | |
Ja mam normalnie. Przeniesiony do secure.getinbank.pl z dawnego OF,
widzę w historii wszystkie moje operacje kredytówk±, a po rozwinięciu szczegółów także czy to jest blokada czy kwota zaksięgowana. Wczorajsze i dzisiejsze blokady OK, reszta rozliczone. Dzięki. Ja nie zostałem przeniesiony i loguję się do secure.getinonline.pl |
|
Data: 2015-02-19 11:15:52 | |
Autor: boa | |
Getinonline - znĂłw problem | |
W dniu 13-02-2015 o 09:04, as pisze:
konsultanta nie pomaga. Czy ktoś ma podobnie, czy tylko mnie dotknęłaJa od początku grudnia mam złe saldo i brak operacji w historii majle, telefony, reklamacje - nic nie pomaga Na reklamację otrzymałem oficjalne pismo z przeprosinami i opisem 'przejściowych problemów które zostały rozwiązane' - no bomba tylko że nic nie poprawili czasem tylko zsynchronizują konto i jest dobre saldo - przez moment do następnej operacji Dodatkowo od listopada nie przesyłają już wyciągów poczta wewnętrzną wiec kompletnie nie wiem co się dzieje na koncie |