Getinonline - znów problem

Data: 2015-02-13 01:05:42
Autor: bi123
Getinonline - znów problem
Ja mam normalnie. Przeniesiony do secure.getinbank.pl z dawnego OF, widzę w historii wszystkie moje operacje kredytówką, a po rozwinięciu
szczegółów także czy to jest blokada czy kwota zaksięgowana. Wczorajsze i dzisiejsze blokady OK, reszta rozliczone.

Data: 2015-02-13 10:43:52
Autor: as
Getinonline - znów problem
[...]

Dzięki. Ja nie zostałem przeniesiony i loguję się do secure.getinonline.pl

Getinonline - znów problem