Getinonline znowu się wali...

Data: 2011-11-15 12:27:57
Autor:
Getinonline znowu się wali...
Wykonałem przelew z rachunku oszczędzającego na skarbonkowe

1) z oszczędzającego ściągnęło 3000
2) na skarbonkowym nic czekam pół godziny i nic - odświeżam strony - brak
wystarzających środków na koncie

myślałam że mnie to nigdy nie dotknie - ale jednak - jedna wielka megalipa

Data: 2011-11-15 14:56:12
Autor: marfi
Getinonline znowu się wali...
Użytkownik <wiesian@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9tlsc$om3$1inews.gazeta.pl...
[...]

  Nie "wali" a prawdopodobnie cały system działa na sześcioletnim laptopie Czarneckiego :)

--
marfi

Data: 2011-11-15 15:53:31
Autor: Q
Getinonline znowu się wali...
1) z oszczędzającego ściągnęło 3000
2) na skarbonkowym nic czekam pół godziny i nic - odświeżam strony - brak
wystarzających środków na koncie

Witaj w klubie.
Najpredzej sytuacja wrocila mi do normy po niecalej godzinie.
Najpozniej chyba po 2 dniach.
Nawet w rownie offline'owym db nie spotkalem sie z takimi szopkami :)

Getinonline znowu się wali...