Getiny wy moje kochane

Data: 2015-07-07 12:44:47
Autor: ikarek
Getiny wy moje kochane
Zakładam tzw. "lokatę słoneczną", dla "nowych środków" na
secure.getinbank.pl.

1) Klikam zielony przycisk "załóż"
2) Stan twoich środków na 7.7.2015 = 0.00 PLN (w rzeczywistości mam tam
kilka lokat na sumę większą niż 0 PLN, czyli już "jest dobrze")
3) Pole wyboru "Przelew z rachunku": jedyny wybór to "Inne - opłać później",
skutek: otwiera się strona ERROR 403 - forbidden.

Po ponownym zalogowaniu udaje mi się złożyć wniosek o lokatę. No to chcę
podejrzeć numer konta dla nowej lokaty, aby zweryfikować z tym co przyszło
mailem: Lokaty -> Oczekujące. Najeżdzam myszą na lokatę, klikam raz, dwa
razy - nic się nie dzieje.

System informatyczny tego banku to groza i rozpacz!!!

Getiny wy moje kochane