[MS] Ghana - Urugwaj

Data: 2010-07-02 22:44:45
Autor: DysoN
[MS] Ghana - Urugwaj
Nawet calkiem fajny mecz ale sedziowane znow ciulate :(
Naliczylem conajmniej dwa nieodgwizdane karne dla Urugwaju (oba na Abreu) i jeden dla Ghany.

Obie bramki bardzo ladne i w obu jabulani zrobila sobie jaja z bramkarza, tylko z Kingsona chyba bardziej.

No i Forlan to w mojej ocenie najlepszy gracz tych mistrzostw.
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2010-07-02 21:33:09
Autor: paralamentarzysta
[MS] Ghana - Urugwaj
Wreszcie i tak porz±dniejsze sedziowanie niz wczesniej.
Ghana odpokutowa³a co im by³o od³ozone, Urugwaj dopiero odpokutuje.

Data: 2010-07-02 23:03:45
Autor: yamma
[MS] Ghana - Urugwaj
DysoN wrote:
[...]

O w mordę kopani! Końcówka godna Hitchcocka.
yamma

Data: 2010-07-02 23:06:10
Autor: yamma
[MS] Ghana - Urugwaj
yamma wrote:
DysoN wrote:
[...]

No jak Ghana to przegra, to...jeden z ich piłkarzy chyba poprosi o azyl.
yamma

Data: 2010-07-02 23:15:25
Autor: castrol
[MS] Ghana - Urugwaj
W dniu 2010-07-02 23:06, yamma pisze:

No jak Ghana to przegra, to...jeden z ich piłkarzy chyba poprosi o azyl.
yamma

Nie tylko jeden ;) Tych dwóch co wykonywało tak nędznie karne to nie wiem o czym myślało.

Jacek Kustra

Data: 2010-07-03 08:15:53
Autor: ALEX
[MS] Ghana - Urugwaj
W dniu 02-07-10 23:15, castrol pisze:
[...]

A dlaczego się mówi że karne to ruletka? I że w karnych to Pierdziszew Dolny może pokonywać mocniejszych od siebie.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-02 23:06:52
Autor: castrol
[MS] Ghana - Urugwaj
W dniu 2010-07-02 23:03, yamma pisze:

O w mordę kopani! Końcówka godna Hitchcocka.

Szkoda mi Ghany. Nie wykorzystali szansy i odpadna.

Jacek Kustra

Data: 2010-07-02 23:19:43
Autor: Hades
[MS] Ghana - Urugwaj
U¿ytkownik "castrol"
O w mordę kopani! Końcówka godna Hitchcocka.

Szkoda mi Ghany. Nie wykorzystali szansy i odpadna.
Pozdrawiam
Jacek Kustra

Czy ja wiem? W perspektywie meczu z Holendrami chyba nie ma
czego zalowac. Mozna by jeszcze dodac ze sami sa sobie winni.
AM
P.S.Czy przypadkiem w sytuacji jaka mielismy z obrona reka
przez zawodnika stojacego na lini bramkowej, sedzia nie mogl
uznac gola bez dyktowania rzutu karnego?

Data: 2010-07-02 23:23:03
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
[MS] Ghana - Urugwaj

U¿ytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c2e57f0$0$19168$65785112news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "castrol"
[...]

Móg³by, gdyby pi³ka jednak wpad³a do bramki.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-02 23:30:10
Autor: Hades
[MS] Ghana - Urugwaj
U¿ytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski"
[ciach]

[...]

Uwazasz oczywiscie ze gdyby nie zostala zatrzymana reka to by
do bramki nie wpadla. Czy tak?
AM

Data: 2010-07-02 23:33:34
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
[MS] Ghana - Urugwaj

U¿ytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c2e5a63$0$2587$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie; wiele razy jednak widzia³em,
jak po odbiciu/wybiciu pi³ki rêk± sêdzia nie gwizda³,
bo przeciwnik wbi³ j± jednak do bramki.
Ty nigdy nie widzia³e¶ takich sytuacji?
Poza tym czepiaszsie...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-02 23:47:48
Autor: Hades
[MS] Ghana - Urugwaj
[...]

Gdzie tam czepiam sie. Ciekawi mnie tylko co na ten temat jest w
przepisach gry w ... . Myslalem ze ktos napisze.
AM

Data: 2010-07-02 23:51:29
Autor: Cavallino
[MS] Ghana - Urugwaj
U¿ytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Gdzie tam czepiam sie. Ciekawi mnie tylko co na ten temat jest w
przepisach gry w ... . Myslalem ze ktos napisze.

No chyba nie s±dzisz, ¿e mo¿na legalnie uznaæ bramkê kiedy pi³ka do niej nie wpad³a?
Bez jaj.

Data: 2010-07-03 00:03:33
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
[MS] Ghana - Urugwaj

U¿ytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c2e5e85$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wiem co jest, ale skoro sêdziowie to puszczaj±
i od razu nie przerywaj± gry...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-03 00:15:18
Autor: castrol
[MS] Ghana - Urugwaj
W dniu 2010-07-03 00:03, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Nie wiem co jest, ale skoro sędziowie to puszczają
i od razu nie przerywajÄ… gry...

Tu też od razu nie przerwał. Czekał do zakończenia akcji. Jeśli Ghana wbiłaby gola to Urugwajczyk i tak czerwień by zobaczył.

Jacek Kustra

Data: 2010-07-03 03:24:11
Autor: KASA
[MS] Ghana - Urugwaj
W dniu 2010-07-03 00:15, castrol pisze:
[...]

W sumie to tak by było, ale ciekawostką jest, że gdyby był na tyle nieudolny, że po zagraniu piłki ręką od razu by wpadła do bramki to powinien dostać tylko żółtą.

Sam przepis:
"35. Zawodnik, który usiłuje w sposób niedozwolony pozbawić drużynę przeciwną bramki lub realnej szansy zdobycia
bramki, lecz jego działanie nie przynosi zamierzonego efektu, ponieważ piłka po jego interwencji (np. ręką) wpada
bezpośrednio do bramki - zostanie ukarany napomnieniem i zobaczy żółtą kartkę. Jeżeli w okolicznościach
opisanych wyżej interwencja ręką była skuteczna tzn. piłka pozostała w grze, ale po następnym zagraniu bramka
została zdobyta, to zawodnik zagrywający ręką musi zostać wykluczony z gry (czerwona kartka), ponieważ w
momencie przewinienia pozbawił on drużynę przeciwną realnej szansy zdobycia, bramki."

Pozdrawiam
KASA

Data: 2010-07-03 11:18:48
Autor: niedoinformowany
[MS] Ghana - Urugwaj
KASA  napisa³:
Pozdrawiam
KASA

to pan jest ten K.A.S.A. z telewizji co gra³ w zespole gwiazdy sceny Olafa Lubaszenki ?

Data: 2010-07-03 23:49:54
Autor: Vasco
[MS] Ghana - Urugwaj
Hej,

W sumie to tak by by³o, ale ciekawostk± jest, ¿e gdyby by³ na tyle nieudolny, ¿e po zagraniu pi³ki rêk± od razu by wpad³a do bramki to powinien dostaæ tylko ¿ó³t±.

Sam przepis:
"35. Zawodnik, który usi³uje w sposób niedozwolony pozbawiæ dru¿ynê przeciwn± bramki lub realnej szansy zdobycia
bramki, lecz jego dzia³anie nie przynosi zamierzonego efektu, poniewa¿ pi³ka po jego interwencji (np. rêk±) wpada
bezpo¶rednio do bramki - zostanie ukarany napomnieniem i zobaczy ¿ó³t± kartkê. Je¿eli w okoliczno¶ciach
opisanych wy¿ej interwencja rêk± by³a skuteczna tzn. pi³ka pozosta³a w grze, ale po nastêpnym zagraniu bramka
zosta³a zdobyta, to zawodnik zagrywaj±cy rêk± musi zostaæ wykluczony z gry (czerwona kartka), poniewa¿ w
momencie przewinienia pozbawi³ on dru¿ynê przeciwn± realnej szansy zdobycia, bramki."

Cytujesz nieaktualny przepis. Je¿eli pi³ka wpad³aby do bramki po kolejnym strzale, to tak¿e by³oby tylko napomnienie.

Vasco

PS. Konkurs-zdrapka. Czy zawodnik Ghany z nrem 10 nie by³ w tej akcji spalony?

Data: 2010-07-04 00:31:36
Autor: Marek W.
[MS] Ghana - Urugwaj
Vasco <vascotrs@poczta.fm> napisa³(a):
> [...]

Vasco

PS. Konkurs-zdrapka. Czy zawodnik Ghany z nrem 10 nie by³ w tej akcji spalony?

Oczywi¶cie ¿e by³. Powiem wiêcej by³ dwa razy na pozycji spalonej: przy pierwszym zagraniu g³ow± zawodnika Ghany (bezpo¶rednio po rzucie wolnym) i przy drugim zagraniu g³ow± w³a¶nie do 10-ki, która strzela³a na bramkê. Wiêc tego zagrania rêk±, karnego i czerwonej kartki w ogóle nie powinno byæ. A to wszystko mo¿na sobie piêknie obejrzeæ na stronie FIFA :)

Data: 2010-07-02 23:26:02
Autor: yamma
[MS] Ghana - Urugwaj
Hades wrote:
U¿ytkownik "castrol"
[...]

Holendrzy, zdaje siê te¿ siê trochê wykartkowali.
No trzeba przyznaæ, ¿e ten Mundial jest taki, ¿e siê cz³owiek za g³owê ³apie. Nawet b³êdy sêdziowskie s± nieprawdopodobne. :-)
yamma

Data: 2010-07-02 23:48:33
Autor: Cavallino
[MS] Ghana - Urugwaj
[...]

A pi³ka wpad³a do bramki?
Jako¶ musia³o mi umkn±æ. ;-)

Data: 2010-07-02 23:07:22
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
[MS] Ghana - Urugwaj

Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:i0lj3u$4g9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oprócz tego bohaterem narodowym Urugwaju może zostać Suarez :-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-02 23:17:32
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
[MS] Ghana - Urugwaj

Oprócz tego bohaterem narodowym Urugwaju może zostać Suarez :-)

Nie mówiłem;
powinni go po gołej du..e całować za wybicie piłki ręką :-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-02 23:26:46
Autor: yamma
[MS] Ghana - Urugwaj
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
Oprócz tego bohaterem narodowym Urugwaju może zostać Suarez :-)

Nie mówiłem;
powinni go po gołej du..e całować za wybicie piłki ręką :-)

Kolejna "ręka boska". ;-)
yamma

Data: 2010-07-03 09:48:24
Autor: Marcin Kasperski
[MS] Ghana - Urugwaj
"yamma" <yamma@wp.pl> writes:

[...]

Nie porównujmy. Tu wszystko było zgodnie z przepisami, Suarez dostał
czerwień a Ghana karny.

Data: 2010-07-03 10:38:54
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
[MS] Ghana - Urugwaj

Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87mxu9t393.fsfmekk.waw.pl...
"yamma" <yamma@wp.pl> writes:

[...]

Ironia to zapewne była.
Poza tym gdyby nie ręka, to byłoby po ptokach
i to nie Urugwaj grałby dalej.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-02 23:21:46
Autor: DysoN
[MS] Ghana - Urugwaj
Mysle, ze ten mecz z powodu tej reki, przestrzelonego karnego w koncowce dogrywki i ostatecznego odpadniecia w karnych Ghany przejdzie do historii pilki noznej. Nie przypominam sobie podobnej sytuacji na zadnym szczeblu rozgrywek czy to klubowych czy miedzynarodowych.

Wydaje sie ze Holandia bedzie miala lzej bo Urugwajczycy wykonczeni byli kondycyjnie w tym meczu. Forlan to juz w dogrywce czlapal zupelnie, choc 90 minut zagral bardzo dobre. Brak Suareza tez nie wiem czy moze byc nadrobiony. O ile Holendrzy sami sobie nie zaczna sprawiac trudnosci to powinni wygrac ten polfinal.

Data: 2010-07-02 23:29:03
Autor: Sklavin
[MS] Ghana - Urugwaj

Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i0lj3u$4g9$1@inews.gazeta.pl...
Nawet calkiem fajny mecz

Powiem tylko tyle - jak oglądam mecze od prawie 30 lat czegoś takiego na oczy nie widziałem :-D

Data: 2010-07-02 23:46:35
Autor: topek
[MS] Ghana - Urugwaj
W dniu 2010-07-02 22:44, DysoN pisze:
[...]

Rewela mecz :)
Zaczalem ogladac od 70min i nie zaluje.

A to co sie stalo na koniec dogrywki i potem karne i jak wykonal karnego, a'la Panenka, Urugwajec to masakra.
Trza miec cojones o srednicy globu, albo przynajmniej takie jak stad do Urugwaju przez Tokyo i Toronto. MOC!

I dobrze, ze murzyni odpadli. Mozne polfinaly bez tych (cenzura) wuwuzeli beda :)

Ide spac

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2010-07-03 09:45:30
Autor: Marcin Kasperski
[MS] Ghana - Urugwaj
No i Forlan to w mojej ocenie najlepszy gracz tych mistrzostw.

Ronaldo powinien sobie pooglądać mecze Urugwaju, zobaczyłby na czym
polega rola gwiazdy ;-)

[MS] Ghana - Urugwaj