Data: 2010-09-20 12:29:34 | |
Autor: Hokan Ashir | |
Ghost ASX 5500 - wart swej ceny? | |
Użytkownik "Kwik" <kwik@interia.pl> napisał w wiadomości news:i72ebt$gt4$1usenet.news.interia.pl... Czolem, Pierwsze pytanie, to jakiego hardtaila chciałeś kupić, bo do niego musimy porównywać. Jura to fajne miejsce dla fulla, tylko szczerze mówiąc ten Ghost mnie nie przekonuje, a 5k trzeba wyłożyć. Mam wrażenie, że marketing sprzedawcy jest oparty na 2 słowach: "full i XT", a to troszkę mało. Słaby damper to po pierwsze, a co za tym idzie zawieszenie będzie pracowało średnio moim zdaniem. W przypadku fulla to bardziej wkurza niż pomaga, więc bez przejażdżki bym się nie zdecydował. Oczywiście mam na myśli test w terenie, nie musi być szczególnie wymagający, do sprawdzenia zawiechy wystarczy fajny podjazd/zjazd z rozpadlinami, korzeniami itp. Reszta osprzętu jest jak mawiał A.Chyra w pewnym filmie "też jakaś takaś". Recon głowy nie urywa, peryferia to głównie elementy sygnowane logiem Ghosta, a napęd to sprytny miks XT i budżetowych rozwiązań co prowadzi do m.in wysokiej masy. Mimo że jeździć na fullu uwielbiam, to bym go nie brał. Za 5k dostaniesz bardzo fajnego HT, w przypadku fulla będzie ciężko. Pozdrawiam HA |
|
Data: 2010-09-20 04:05:47 | |
Autor: rybakila | |
Ghost ASX 5500 - wart swej ceny? | |
albo do³ó¿ ok 1000 pln i mo¿esz chocby gianta jakiego¶ z p³ywaj±cym
punktem i lepszymi amorami kupiæ. czy to 100mm czy 120 |
|
Data: 2010-09-22 20:51:57 | |
Autor: Kwik | |
Ghost ASX 5500 - wart swej ceny? | |
W dniu 2010-09-20 12:29, Hokan Ashir pisze:
W gre wchodzily dwa: jeden 'skladak' na ramie Trek'a (zabij mnie nie pamietam symbolu, ale kosztowala chyba ok 900zl) i pelnym SLX'ie, a drugi taki: http://www.secesja.pl/do/item/SE_9000_first_2010/SE9000first Jura to fajne miejsce dla fulla, tylko szczerze mówiąc ten Ghost mnie W sumie racja, ale to pewnie bys ocenil Ty - ja nie majac zadnego doswiadczenia z fullami nawet bym na pierwszej przejazdzce nie wiedzial czy to dziala dobrze czy zle... Kwik |