Ghost writer - początek.

Data: 2010-08-19 15:04:43
Autor: Ellesine
Ghost writer - początek.
Czy ktoś może mi powiedzieć jak zaczyna się Ghost Writer? Czy płynie statek?

Data: 2010-08-19 18:08:16
Autor: Skylla
Ghost writer - początek.
Czy ktoś może mi powiedzieć jak zaczyna się Ghost Writer? Czy płynie statek?

Raczej prom, a na nim zostaje bmw bez kierowcy :-)
S.

Data: 2010-08-19 23:57:04
Autor: Tiber
Ghost writer - początek.
Silly, silly Ellesine  nabazgrału:

Czy ktoś może mi powiedzieć jak zaczyna się Ghost Writer? Czy płynie
statek?

Tak, a na nim DiCaprio, który ma złe sny...

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2010-08-20 01:11:26
Autor: nimrod
Ghost writer - początek.
W dniu 2010-08-19 23:57, Tiber pisze:
Silly, silly Ellesine  nabazgrału:

Czy ktoś może mi powiedzieć jak zaczyna się Ghost Writer? Czy płynie
statek?

Tak, a na nim DiCaprio, który ma złe sny...

I Kate Winslet która nie chce wyjść za tego tamtego gościa... I ma naszyjnik!

nmr.

Data: 2010-08-20 13:48:37
Autor: Catalyst
Ghost writer - początek.

"nimrod" <nimrodNOSPAM@inds.pl> wrote in message news:i4kdn3$e1j$2inews.gazeta.pl...
[...]

A potem lina robi CIACH i wszystkich tnie na pół

Ghost writer - początek.