[short rec] Ghostwriter - pisarz widmo Polańskiego i deser

Data: 2010-03-18 22:26:48
Autor: Jenka
[short rec] Ghostwriter - pisarz widmo Polańskiego i deser
"Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl>:

To jest kino jakie lubię:-). Polański w naprawdę dobrej formie. Wreszcie
jest jakiś sensowny i spójny scenariusz (wiem, że książka:-)). Wszystko
na wysokim poziomie. Od gry aktorskiej, poprzez doskonałe zdjęcia i
klimat, aż do muzki. Jedynie rozwiązanie intrygi nieco rozczarowujące,
dlatego nie zachwyt. Ale to naprawdę dobry film, zdecydowanie wart
zobaczenia.

Właśnie wróciłam z kina z... bardzo podobnymi wrażeniami. Jedno rozczarowanie - publiczność w Kinotece. Non stop ktoś coś ględził, największe poruszenie wywołało pojawienie się na ekranie nawigacji BMW, komentarze w stylu "ja bym mu nie ufał", no i cisza w momentach, kiedy ja i przyjaciółka wybuchałyśmy śmiechem. ;>

--
Pozdrawiam, Jenka

One milkshake, two straws.

[short rec] Ghostwriter - pisarz widmo Polańskiego i deser