Giant Regin X2 Test

Data: 2011-01-10 20:52:54
Autor: Bukol
Giant Regin X2 Test
http://www.rowerowepodhale.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=144:giant-regin-x2-test-2010&catid=52:warsztatowe&Itemid=108

hejka, hejka! mieliśmy przyjemność przetestowania tej maszyny. Jakby kogoś interesowało to dużo zdjęć i opis znajdziecie pod podanym linkiem.
Pozdrawiam!

--
admin@rowerowepodhale.eu
www.rowerowepodhale.eu

Data: 2011-01-11 09:49:38
Autor: Bukol
Giant Reign X2 Test
Ło matko, litrówka w temacie:) oczywiście chodzi o "Reign'a" a nie "Regin'a"

begin:vcard
fn:Bukol
n:;Bukol
org:Rowerowe Podhale
adr;dom:;;;Zakopane
email;internet:admin@rowerowepodhale.eu
title:Administrator
note:gg: 6433373
url:http://www.rowerowepodhale.eu/
version:2.1
end:vcard

Data: 2011-01-11 17:37:04
Autor: solar
Giant Regin X2 Test
W dniu 2011-01-10 20:52, Bukol pisze:
http://www.rowerowepodhale.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=144:giant-regin-x2-test-2010&catid=52:warsztatowe&Itemid=108

Czytać, nie czytałem, ale ta rama wygląda, jakby rower ciągnął po ziemi wielkie brzuszysko...

"Nie jest ważne, by ludziom żyło się dostatnio, lecz byśmy osiągnęli zbawienie wieczne"
                                       Przemysław Edgar Gosiewski

Data: 2011-01-11 20:15:42
Autor: Fabian
Giant Regin X2 Test
W dniu 11.01.2011 17:37, solar pisze:
[...]

Hmm... albo miał pełne portki :P

Fabian.

Data: 2011-01-11 18:13:50
Autor: Wooyek
Giant Regin X2 Test
hejka, hejka! mieliśmy przyjemność przetestowania tej maszyny. Jakby kogoś interesowało to dużo zdjęć i opis znajdziecie pod podanym linkiem.

Łoboże... Nie jest to na pewno najgorszy test (jest *trochę* o jeździe i nie piszecie "dumper" ;)), ale babole psują efekt, bo przez nie ma się wrażenie, że czyta się bardzo amatorski tekst, któremu nie do końca można zaufać... O co (między innymi) mi chodzi:

"rama objęta jest pięcioletnią gwarancją, co na szczęście w firmie Giant jest dobrze respektowane - szanują klienta"
- o, a to od kiedy? Mieliście okazję sprawdzić?

"AMORTYZACJA MARZOCCHI EGO" - co to jest to "ego"? :P Tej nazwy się w ten sposób nie odmienia (żeby nie było niedomówień
- nie odmienia się jej wcale), a nawet jeśli, to stosuje się wtedy myślnik lub apostrof zależnie od sytuacji...

"Damper: Roco R z nową chromowaną osią"
- oś dampera to dość ciekawe i bardzo nowatorskie określenie ;)

"obór sprężyny w asyście z komorą tlenową"
- poszukaj w Google, co to jest komora tlenowa. Chyba, że Roco można pompować tylko czystym tlemen? ;)

"sprężyna 550 IBS może nie jest bardzo czuła i nie wybiera najdrobniejszych kamyczków"
- sprężyna 550 lbs może być BARDZO czuła, w zależności od systemu zawieszenia i wagi ridera. Parę zdań wcześniej piszecie, że twardość to indywidualna sprawa, a tu taki babol... Chyba wypadałoby testować rower na prawidłowo dobranej sprężynie?

"Hamulce Avid 3 (three)"
- wypadałoby napisać jeszcze, jaki to model hamulców (Juicy), a nie tylko jego wersję...

"[osi] 12mm z tyłu, zrobionej przez firmę Maxle"
- oś nie jest zrobiona przez firmę "Maxle", to jest nazwa technologii Rock Shoxa

Data: 2011-01-11 21:08:01
Autor: kml
Giant Regin X2 Test

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:igi34d$s32$1inews.gazeta.pl...

[cut]

To samo miałem napisać z tym, że zamierzam wyśmiać do oporu respektowanie spraw gwarancyjnych przez firmę G.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2011-01-11 21:49:51
Autor: Bukol
Giant Regin X2 Test
W dniu 2011-01-11 21:08, kml pisze:

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości

[cut]

To samo miałem napisać z tym, że zamierzam wyśmiać do oporu
respektowanie spraw gwarancyjnych przez firmę G.

Z tego, co mi wiadomo to autor miał problemy z modelem 2009 i bez najmniejszych przeszkód przyjęto reklamację.
--
admin@rowerowepodhale.eu
www.rowerowepodhale.eu

Data: 2011-01-11 23:01:52
[...]