Giant Rincon - warto?

Data: 2009-03-27 16:06:55
Autor: cynamoon
Giant Rincon - warto?

Użytkownik "aro333" <aro333@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gqin01$7gt$1inews.gazeta.pl...
Zależy mi na ciężarze (pakowanie do windy przez żonę) ,

to Ci się chwali....trza się troszczyć o najbliższych....
a jeśli chodzi o tego Gianta to spokojnie sprosta on Twoim wymaganiom nawet
jeśli z czasem się zwiększą
Marek
PS. ja o takim zastosowaniu żony nie pomyślałem ;-)

Data: 2009-03-27 16:20:09
Autor: aro333
Giant Rincon - warto?

PS. ja o takim zastosowaniu żony nie pomyślałem ;-)

Hahaha no tak śmiesznie wyszło. Generalnie  będę ja na nim jezdził ale gdy żona zache  "wyprawy " to ona będzie na nim śmigać a ja niestety na starym którego obecnie ciut upgraduje na ile to mozliwe . Bedzie nadal wykorzystywany , sporadycznie ale  sprawny musi być.
Akurat żonie  rama męska akurat nie przeszkadza wiec mam wybierać rower pod siebie .
Dzieki za odzew .

Giant Rincon - warto?