Giant Rincon - warto?

Data: 2009-03-27 18:37:16
Autor: Wooyek
Giant Rincon - warto?
Rowerek
bedzie służyl do raczej lekkiej jazdy po asfalcie (wchodzi w gre
wymiana opon na starcie na jakies semi slicki, bedzie bez dopłaty)
plus troche terenu ale raczej  lesno/polne drogi (może 20 procent na
kazdej wyprawie) , teren  równinny , wyprawy co 2 dni powiedzmy po ok 50 kilometrow.

W takim wypadku lepszy byłby raczej rower crossowy, aczkolwiek co kto lubi...

Trochę poczytałem o pękających
ramach w Giantach i braku możliwości na ich wymianę  i to mi troche
spędza sen.Czy to faktycznie taki problem w tej firmie czy tylko tak
się przyjęło, czy może przy mojej raczej rekreacyjnej jezdzie nie
będę miał takiego problemu?

Jeśli chodzi o gwarancję, to faktycznie jest fatalnie - ale jeśli chodzi o pękanie, to wręcz przeciwnie. Jakość wykonania ram jest u Gianta na bardzo wysokim poziomie i raczej bym się o to nie obawiał - zwłaszcza przy takiej jeździe.

Miałem Rincona model 2003 (jeżdżony 2003-2004), na którym realizowałem pełne spektrum swoich rowerowych możliwości poczynając od wycieczek trekkingowo-szosowych, a na niewielkich skokach kończąc ;) I choć w tej cenie spokojnie znajdziesz rower na dużo lepszym osprzęcie (np. Kross Level A-cośtam), to ja Rincona polecam* - rower ma "to coś" i prawdopodobnie jest to połączenie geometrii i materiału ramy - po prostu fajnie się na nim jeździ :) Ja w swoim miałem na początku zmienione opony i klamkomanetki (na Alivio), potem już prawie cały rower (aż w końcu przyszła kolej na ramę) ;)

* odnośnie tego Krossa - nie jeździłem na nim, podobnie jak na wielu innych konkurencyjnych rowerach, może też są tak fajne. W każdym razie pewnie inne (np. większość ludzi pisze o ściganckim charakterze Levela).

Giant Rincon - warto?