[sprzedam] Giant TCR 1 Compact 2011 rozmiar M

Data: 2016-01-15 14:21:09
Autor: bans
[sprzedam] Giant TCR 1 Compact 2011 rozmiar M
czyli taki:

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/tcr.1.compact/7707/45211/

ale zmodyfikowany (w dół ;): kaseta Sora 11-28, klamkomanetki Sora (ale już te nowsze, bez dzyndzla), korba Tiagra FC-4700 (nowa!), koła niby też - jak w specyfikacji- P-R2, ale zupełnie nowe (takoż opony Gianta, po prostu przełożyłem z nowego roweru)

A, i czarna owijka.

1800zł, odbiór tylko osobisty w okolicach Pszczyny (można spokojnie obejrzeć i potestować)

Jak nie sprzedam - będzie zimówka, lubię ten rower :)

--
bans

Data: 2016-01-15 14:23:23
Autor: bans
W dniu 2016-01-15 o 14:21, bans pisze:

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/tcr.1.compact/7707/45211/

I zapomniałem - jeszcze tylna przerzutka też Sora. Kaseta i przerzutka 9-rzedowe, ale bez problemu działają z łańcuchem 10-ką.

--
bans

[sprzedam] Giant TCR 1 Compact 2011 rozmiar M