Giant Terrago 2 Disc

Data: 2009-05-04 21:25:39
Autor: wilu
Giant Terrago 2 Disc
Witam.

Czy ktoś ma taki rowerek i może cos powiedzieć o tym ja się spisuje w terenie?
Szukam rowerka do 2500 i ten wpadł mi w oko.
Porównywałem go z  SCOTT Aspect 30 ale  Giant ma lepszy amorek i tarczówki.
Dobry czy zły wybór?

Data: 2009-05-04 12:53:16
Autor: Misiek25
Giant Terrago 2 Disc
On 4 Maj, 21:25, "wilu" <cra...@rz.onet.pl> wrote:
[...]

Identyczne pytanie padlo 2-3 dni temu. W watku przewinelo sie kilka
ciekawych propozycji.

Misiek25

Data: 2009-05-04 22:15:12
Autor: wilu
Giant Terrago 2 Disc
Identyczne pytanie padlo 2-3 dni temu.

Sorka ale nie widze, możesz jaśniej?

Data: 2009-05-05 00:49:38
Autor: Misiek25
Giant Terrago 2 Disc
On 4 Maj, 22:15, "wilu" <cra...@rz.onet.pl> wrote:
>Identyczne pytanie padlo 2-3 dni temu.

Sorka ale nie widze, możesz jaśniej?

Przesadzilem, nie identyczne z tytulem posta a z trescia, czyli
kryteria doboru i cena. Zobacz post z 3 maja "Rower do 2500", tam
przewinelo sie kilka linkow do rowerow w podanym przedziale cenowym.
Co do terrago, sam jestem posiadaczem gianta, tyle ze yukona, drugi
raz bym jego chyba juz nie kupil. W pierwszych paru tygodniach
zmodyfikowalem wiele rzeczy. Tak na prawde dopiero po wymianie
amortyzatora odczylem wyrazna roznice. Tak wiec teraz ja
koncentrowalbym sie przede wszystkim na dobrej amortyzacji z przodu,
ramie i kolach, naped i tak wczesniej czy pozniej wymienisz, bo
najszybciej sie zuzywa. Na allegro mozna jeszcze znalezc krossa a6 z
rs tora 318 w cenie 2tys., tyle, ze wersja v-brake.
Druga sprawa to taka, ze nie w kazdej terenowej jezdzie niezbedne sa
hamulce tarczowe. Ale w tej kwestii niespecjalnie sie orientuje, mnie
w kazdym razie hamulce obreczowe wystarczaja.

Misiek25

Data: 2009-05-04 19:29:16
Autor: Jan Srzednicki
Giant Terrago 2 Disc
On 2009-05-04, wilu <cramer@rz.onet.pl> wrote:
Witam.

Czy ktoś ma taki rowerek i może cos powiedzieć o tym ja się spisuje w terenie?
Szukam rowerka do 2500 i ten wpadł mi w oko.
Porównywałem go z  SCOTT Aspect 30 ale  Giant ma lepszy amorek i tarczówki.

RS Dart 2 to nie jest "lepszy amorek".

Giant Terrago 2 Disc