Gie艂da pozytywnie zareagowa艂a na gro藕by wyrzucenia Polski z Eurowizji! ;-)

Data: 2016-01-13 09:18:24
Autor: A. Filip
Gie艂da pozytywnie zareagowa艂a na gro藕by wyrzucenia Polski z Eurowizji! ;-)
http://wyborcza.pl/1,75477,19467924,europejska-unia-nadawcow-grozi-polsce-wyrzuceniem-z-eurowizji.html
| Europejska Unia Nadawc贸w grozi Polsce wyrzuceniem z Eurowizji
| mo 13.01.2016 08:23 09:16 WIG20 +0.71%

;-)

--
A. Filip
Lepszy jeden ptak w d艂oni ni偶 dziesi臋膰 w lesie.  (Przys艂owie szwedzkie)

Data: 2016-01-13 12:20:47
Autor: Endriu
> [...]
| Europejska Unia Nadawc贸w grozi Polsce wyrzuceniem z Eurowizji

Kolego wg mnie mo偶liwy jest taki scenariusz:

- potestowanie zaznaczonej 艣wiecy http://images75.fotosik.pl/229/651c33c20d52573c.png
- odbicie od zaznaczonej 艣wiecy w d贸艂 na 1630  wedle pierzaka kt贸ry wyryswa艂em wcze艣niej: http://images78.fotosik.pl/145/5fcd02ed5a731dcc.png
- powolna jazda w g贸r臋 zgodnie z kapita艂em o kt贸rym pisa艂 Jacek Maliszewski

Maliszewski: To pocz膮tek fali umocnienia z艂otego
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Maliszewski-To-poczatek-fali-umocnienia-zlotego-7291180.html

"[...]Jacek Maliszewski, g艂贸wny ekonomista DMK: To prawda, uderzenie w z艂otego we wtorek by艂o imponuj膮ce. Umocnienie z艂otego szczeg贸lnie si臋 nasili艂o w p贸藕nych godzinach popo艂udniowych i wczesnowieczornych, gdy polskie banki ju偶 nie pracowa艂y. Wed艂ug mnie kupowa艂y banki zza Atlantyku. Domy艣lam si臋, 偶e ten sam kapita艂 zacz膮艂 umacnia膰 w tym samym czasie waluty kraj贸w Ameryki Po艂udniowej. W tym samym czasie zyskiwa艂o m.in. meksyka艅skie peso.

P.S. Kto czyta wyborcz膮 ten sam sobie szkodzi. P.S.2 Jak ma znowu wygra膰 jaki艣 pederasta z brod膮 to lepiej w tym nie bra膰 udzia艂u ...

Endriu

Gie艂da pozytywnie zareagowa艂a na gro藕by wyrzucenia Polski z Eurowizji! ;-)