Giedroyć był potworem jak Pospieszalski?

Data: 2011-12-14 17:09:09
Autor: abc
Giedroyć był potworem jak Pospieszalski?
- Jeśli dziś Jan Pospieszalski jest odsądzany od czci i wiary i po liście
fundacji im. Bronisława Geremka nawet prezes TVP Juliusz Braun odmawia mu
ludzkiej przyzwoitości, to zachodzi następujące pytanie: czy ci ludzie też
tak negatywnie oceniają ujawnienie tego dokumentu w 1995 r. przez Jerzego
Giedroycia na łamach paryskiej "Kultury". On przecież został w niej
opublikowany.

Pytanie jest proste: czy takim potworem za jakiego uważa się dziś
Pospieszalskiego był też Giedroyć?

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/giedrojc_opublikowal_juz_95_r._dokument_o_geremku_17584

Data: 2011-12-15 05:55:29
Autor: stevep
Dnia 14-12-2011 o 17:09:09 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

Spierdalaj na drzewo razem z tym debilem.

--
stevep

Data: 2011-12-15 08:53:38
Autor: apr...
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
Dnia 14-12-2011 o 17:09:09 abc <abc@wp.pl> napisa=B3(a):

> - Je=B6li dzi=B6 Jan Pospieszalski jest ods=B1dzany od czci i wiary i =
po li=B6cie
> fundacji im. Bronis=B3awa Geremka nawet prezes TVP Juliusz Braun odmaw=
ia mu
> ludzkiej przyzwoito=B6ci, to zachodzi nast=EApuj=B1ce pytanie: czy ci =
ludzie  =

> [...]
> tak negatywnie oceniaj=B1 ujawnienie tego dokumentu w 1995 r. przez Je=
rzego
> Giedroycia na =B3amach paryskiej "Kultury". On przecie=BF zosta=B3 w n=
iej
> opublikowany.
>
> Pytanie jest proste: czy takim potworem za jakiego uwa=BFa si=EA dzi=B6=

> Pospieszalskiego by=B3 te=BF Giedroy=E6?
>
> Wi=EAcej
> http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/giedrojc_opublikowal_juz_95_r._=
dokument_o_geremku_17584

Spierdalaj na drzewo razem z tym debilem.

ja do ciebie jako do człowieka nic nie mam, tylko POglądy jakie ty TU propagujesz stawiają cię w rzędzie tych ideowych janczarów POlitycznych, których na POle walki wysyłały biura POlityczne pzpr, kpzr, kpch, peło i pis.
myślę, że dla ciebie żaden pieniądz nie śmierdzi, gdyby ci ktoś zapłacił za propagowanie twierdzenia, że czarne jest białe i na odwrót, to też byś tego bronił z zaciekłością kaszubskiego rybaka-kominiarza.
stwarzaj chociaż POzory, że zależy ci na prawdzie, towarzyszu z ramienia ...

Data: 2011-12-15 10:16:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcccii$6ev$1inews.gazeta.pl...
> [...]

bronił z zaciekłością kaszubskiego rybaka-kominiarza.
stwarzaj chociaż POzory, że zależy ci na prawdzie, towarzyszu z ramienia ...

Przyganiał kocioł garnkowi.

Data: 2011-12-15 09:41:42
Autor: apr...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> bronił z zaciekłością kaszubskiego rybaka-kominiarza.
> stwarzaj chociaż POzory, że zależy ci na prawdzie, towarzyszu z ramienia > ...

widzę, że zobaczyłeś się w lustrze, aparatczyku gazowni.

Data: 2011-12-15 10:46:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jccfcm$f00$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Przyganiał kocioł garnkowi.

widzę, że zobaczyłeś się w lustrze, aparatczyku gazowni.

Fajnie jest być pisiaczkiem?

Data: 2011-12-15 10:00:11
Autor: ape...
> [...]

giedrojc_opublikowal_juz_95_r._=

> widzę, że zobaczyłeś się w lustrze, aparatczyku gazowni.

nie wiem czy fajnie, bo nigdy nim nie byłem, do twojej partyjnej czeredy świńskich koszernych pałosko-gwnianych bonzów mi tak samo daleko jak i do partyjnych koszerno - pezetpeerowskich bonzów z pisu.
uprzedzając, w doopie mam obecny tzw. "system" POlityczny, gdzie patriotyzm i miłość do ojczyzny jest szafowana i POgardzana, gdzie lesboa jest ważniejsza od koszalina np.
dawaj misiu lepiej jakieś dyspozycje z gazowni bo nie wiem co myśleć, żenado !

Data: 2011-12-15 11:06:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " ape..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jccgfb$igg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wypierała się żaba błota. Po twojej wypowiedzi już jestem pewny, że jesteś pisiaczkiem i wielbisz prezesa. Tak trzymaj! Do zatracenia!

Data: 2011-12-15 15:21:56
Autor: apr...
> [...]

Wypierała się żaba błota. Po twojej wypowiedzi już jestem pewny, że jesteś pisiaczkiem i wielbisz prezesa. Tak trzymaj! Do zatracenia!

ty chyba jesteś chazarem, bo tak wszystko przekręcasz na swoją korzyść jak kaczory donaldy / oba /.

Data: 2011-12-15 15:29:31
Autor: Obserwator
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
ty chyba jesteś chazarem, bo tak wszystko przekręcasz na swoją korzyść jak kaczory donaldy / oba /.

czy ty jestes chazarem, stawiajac znak rownosci pomiedzy PiS i PO.

Tusk klamie jak najety, to tez chazar?

Jaruzelski, Kiszczak i cala ta zgraja popierajaca PO, to chazarzy?

Ja uwazam, ze winni sa kretyni, ktorzy tak rozumuja jak ty.

Data: 2011-12-15 19:30:47
Autor: apr...
Giedroyć był potworem jak Pospieszalski?
 Obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > ty chyba jesteś chazarem, bo tak wszystko przekręcasz na swoją korzyść
jak
> [...]

Jaruzelski, Kiszczak i cala ta zgraja popierajaca PO, to chazarzy?

Ja uwazam, ze winni sa kretyni, ktorzy tak rozumuja jak ty.

czytaj kolego ze zrozumieniem:
obaj / kaczory donaldy / przekręcają na swoją korzyść jak chazaria, POniał ?

Data: 2011-12-15 20:15:46
Autor: Obserwator
Giedroyć był potworem jak Pospieszalski?
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
czytaj kolego ze zrozumieniem:
obaj / kaczory donaldy / przekręcają na swoją korzyść jak chazaria, POniał ?

Ja takich jak ty kolegow, nie mam.
Co niby przekreca Kaczynski? co to jest ta chazaria?
Ponial ?  W takim jezyku rozmawiasz ze swoim szefem?

Ty juz tutaj kolejny raz pronujesz macic.

Data: 2011-12-15 22:33:47
Autor: apr...
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > czytaj kolego ze zrozumieniem:
> [...]

Ponial ?  W takim jezyku rozmawiasz ze swoim szefem?

Ty juz tutaj kolejny raz pronujesz macic.

mało wie toto, dużo uczyć się musi.
jak czytam sterowanych politycznych janczarów od lewa do prawa, umoczonych nie wiadomo gdzie i za ile, to mnie się nóż otwiera i "mącę".
mącę za Polską racją stanu, suwerennością, niepodległością, orłem w koronie i biało-czerwoną, mącę przeciw faryzeuszom z peło, pisu, sld, psl, pjn, koniokradem itp.
zrozumiało to toto ?
i będę to czynił ojropejsatczyku !

Data: 2011-12-15 22:41:14
Autor: apr...
 Obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): >  apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > > > > czytaj kolego ze zrozumieniem:
> [...]
biało-czerwoną, mącę przeciw faryzeuszom z peło, pisu, sld, psl, pjn, koniokradem itp.

i na koniec wszystkim tym chcącym bez mydła wleźć tam gdzie na doopie są kieszenie:
http://lospolski.nowyekran.pl/post/44449,do-czego-prowadzi-narzucanie-narodom-
instytucji-wbrew-ich-woli
"
Do czego prowadzi narzucanie narodom instytucji wbrew ich woli?
Gdy słyszę o chęci tworzenia państwa europejskiego (dziś znowu Palikot o tym bredził) to nóż się w kieszeni mi otwiera...

"Los narodu zależy od jego charakteru, a instytucje nie będące wytworem tegoż charakteru są tylko przejściową maskaradą, w dodatku w pożyczonych strojach. Historia uczy nas, że przeszłość nie była wolna od krwawych wojen i wstrząsających rewolucji, których przyczyną były dążenia do narzucenia narodom obcych instytucji, a w przyszłości będzie to samo, jeżeli ludzie u władzy stojący nie zrozumieją, że chcąc stworzyć jakąś instytucję, muszą naprzód przyłożyć ucho do łona przeszłości narodu."

Gustaw Le Bon, "Psychologia tłumu".

 Wydaje mi się, że ten cytat jest wystarczającą odpowiedzią na pytanie zadane w tytule. Książka powstała w XIX wieku i nie traci nic ze swej aktualności. Ale świnie przy korycie są bezrefleksyjne. Chęć podlizania się obcym politykom i zagranicznym ośrodkom decyzyjnym wbrew woli swojego narodu za marne srebrniki jest paraliżująca dla ich mózgów i zdrowego rozsądku. A działanie nie podparte wolą narodu może doprowadzić tylko do tragedii, do której mam nadzieję nie dojdzie w Europie ale nie na darmo się mówi, że historia magistra vita est..."

Data: 2011-12-15 23:09:59
Autor: Obserwator
[...]

kto chce wlezc bez mydla ? PiS? przeciez to co teraz wkleiles to wlasnie wpisuje sie w to, o co walczy PiS.

A o czym ja tu od paru miesiecy pisze? To sa wlasnie skutki nie czytania ze zrozumieniem tego co pisza w sieci inni.

Wejdz sobie na blogpress.pl. Tam jest wrzucone nagranie ze spotkania czlonnkow partii PiS.

 Dokladnie na ten temat mowi Kaczynski i inni politycy PiS. I  nie piernicz o chazarach, bo PiS z tymi sowieckimi pomowieniami nie ma nic wspolnego.

Data: 2011-12-15 23:22:07
Autor: Obserwator
Giedroyć był potworem jak Pospieszalski?

> [...]

 specjalnie wszedlem na ten blog do ktorego link podales.Przejrzalem tematy.
 To jest dokladnie to, co o czym tu pisze. O co wiec sie rzucasz? Tyle ze, wnioski zle wyciagasz i sprowadzasz je do nonsensu i absurdu. --

Data: 2011-12-15 23:00:33
Autor: Obserwator
Giedroyć był potworem jak Pospieszalski?
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
mało wie toto, dużo uczyć się musi.

od ciebie mam sie uczyc? Czego? Chamstwa i glupoty?

Data: 2011-12-16 04:40:35
Autor: stevep
Dnia 16-12-2011 o 00:00:33  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

mało wie toto, dużo uczyć się musi.

od ciebie mam sie uczyc? Czego? Chamstwa i glupoty?

A czemu nie? Przecież uczył Marcin Marcina, a sam .............

--
stevep

Data: 2011-12-16 08:55:28
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcdkhi$f8f$1inews.gazeta.pl...
apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

czytaj kolego ze zrozumieniem:
obaj / kaczory donaldy / przekręcają na swoją korzyść jak chazaria, POniał ?

Ja takich jak ty kolegow, nie mam.

Ty nawet psa nie masz. Nie szukaj tu kolegów kapusto!

BBR

Data: 2011-12-15 17:22:39
Autor: stevep
Dnia 15-12-2011 o 09:53:38  apr... <aprecjator@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

bronił z zaciekłością kaszubskiego rybaka-kominiarza.
stwarzaj chociaż POzory, że zależy ci na prawdzie, towarzyszu z ramienia  ...

Długo nad tym myślałeś kretynie?

--
stevep

Data: 2011-12-15 19:28:29
Autor: apr...
Giedroyć był potworem jak Pospieszalski?
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
Dnia 15-12-2011 o 09:53:38  apr... <aprecjator@nospam.gazeta.pl>  =

napisa=B3(a):

> stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa=B3(a):

 wiary i  =

 =

: czy ci  =

ez  =

=3DB3 w  =

A  =

> ja do ciebie jako do cz=B3owieka nic nie mam, tylko POgl=B1dy jakie ty=
 TU
> propagujesz stawiaj=B1 ci=EA w rz=EAdzie tych ideowych janczar=F3w POl=
itycznych,
> kt=F3rych na POle walki wysy=B3a=B3y biura POlityczne pzpr, kpzr, kpch=
, pe=B3o i  =

> pis.
> my=B6l=EA, =BFe dla ciebie =BFaden pieni=B1dz nie =B6mierdzi, gdyby ci=
 kto=B6 zap=B3aci=B3  =

> za
> propagowanie twierdzenia, =BFe czarne jest bia=B3e i na odwr=F3t, to t=
e=BF by=B6  =

> tego
> broni=B3 z zaciek=B3o=B6ci=B1 kaszubskiego rybaka-kominiarza.
> stwarzaj chocia=BF POzory, =BFe zale=BFy ci na prawdzie, towarzyszu z =
ramienia  =

D=B3ugo nad tym my=B6la=B3e=B6 kretynie?

sekundę, dłużej zajęło mi napisanie, kretynie !

Data: 2011-12-16 05:18:52
Autor: stevep
Dnia 15-12-2011 o 20:28:29  apr... <aprecjator@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

D=B3ugo nad tym my=B6la=B3e=B6 kretynie?

sekundę, dłużej zajęło mi napisanie, kretynie !

O sekundę, ale jak długo?

--
stevep

Data: 2011-12-15 20:34:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-14 17:09, abc pisze:

Pytanie jest proste: czy takim potworem za jakiego uważa się dziś
Pospieszalskiego był też Giedroyć?

Ale ż skąd! W żadnym wypadku nie potworem, ale tacy stronniczy ludzie jak on czy np. Wildstein nie zasługują na miano dziennikarzy - to propagandowe tuby jedynego słusznego ustroju.

Giedroyć był potworem jak Pospieszalski?