Giełda Utrecht

Data: 2009-04-19 18:56:10
Autor: Normanex
Giełda Utrecht
Witam
Czy ktoś może był ostatnio na giełdzie w Utrechcie?
Warto jechac czy szukac cos na miejscu w Polsce
Mam 20000 zł i chciałbym cos kupic w kombi (myśle o Lagunie II).

Data: 2009-04-19 18:58:37
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Giełda Utrecht
Normanex pisze:
Witam
Czy ktoś może był ostatnio na giełdzie w Utrechcie?
Warto jechac czy szukac cos na miejscu w Polsce
Mam 20000 zł i chciałbym cos kupic w kombi (myśle o Lagunie II).

Przeczytaj swoj wlasny watek o identycznym tytule z przed miesiaca.

Data: 2009-04-19 10:22:13
Autor: Benedykt130
Giełda Utrecht
On 19 Kwi, 18:58, "Marcin J. Kowalczyk" <kowa...@kowalma.kom> wrote:
Normanex pisze:

> [...]
> Mam 20000 zł i chciałbym cos kupic w kombi (myśle o Lagunie II).

Przeczytaj swoj wlasny watek o identycznym tytule z przed miesiaca.

I dlatego ponawiam wątek bo może cos sie zmieniło

Data: 2009-04-19 22:14:52
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Giełda Utrecht
Benedykt130@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Tam tak jest "od zawsze" i w ciagu miesiaca nic sie nei zmieni...

Data: 2009-04-19 10:23:44
Autor: Benedykt130
Giełda Utrecht
Normanex pisze:

> [...]
> Mam 20000 zł i chciałbym cos kupic w kombi (myśle o Lagunie II).

Przeczytaj swoj wlasny watek o identycznym tytule z przed miesiaca.

I dlatego ponawiam bo może cos sie zmieniło

Data: 2009-04-19 20:05:26
Autor: RUN
Giełda Utrecht
Witam
Czy ktoś może był ostatnio na giełdzie w Utrechcie?
Warto jechac czy szukac cos na miejscu w Polsce
Mam 20000 zł i chciałbym cos kupic w kombi (myśle o Lagunie II).

zlodziejowo i mafia samochodowa, kila mogila
nie polecam, chyba ze chcesz auto potem komus upchnac

MAciej

Data: 2009-04-19 23:41:20
Autor: Nex@pl
Giełda Utrecht
Normanex pisze:
Witam
Czy ktoś może był ostatnio na giełdzie w Utrechcie?
Warto jechac czy szukac cos na miejscu w Polsce
Mam 20000 zł i chciałbym cos kupic w kombi (myśle o Lagunie II).

Jakby Cię interesowało to obecnie w rodzinie jest do sprzedania MB C klasa (W202) C180T, wg mnie w bardzo dobrym stanie, nie krecony przebieg i naprawiane na częściach oryginalnych.

Giełda Utrecht