Giełdy BTC

Data: 2021-05-02 22:03:57
Autor: Wojciech Bancer
Giełdy BTC
On 2021-05-02, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
Ma ktoś rozeznanie która giełda kryptowalut zasługuje na zaufanie? Mam
ochotę wymienić nieco PLN na BTC.

A w ogóle wyjdę przed szereg, ale weź sobie najpierw srogo poczytaj.
Nie wierz w to, że krypto będzie wiecznie rosło. W końcu bańka pęknie i
można się spodziewać ruchu w dół. A historycznie patrząc może to być
nawet 70-90% kapitału.

Zanim się zapakujesz, to zapoznaj się z filmami takich osób jak Phil Konieczny, Kamil Gancarz, spróbuj do tego podejść edukacyjnie.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2021-05-02 22:49:06
Autor: Jacek Maciejewski
Giełdy BTC
Dnia Sun, 2 May 2021 22:03:57 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

Nie wierz w to, że krypto będzie wiecznie rosło.

Toteż gram na spadek :) Poczekam aż spadnie jakieś 70% i coś tam kupię.
A potem poczekam na następną zwyżkę :)
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2021-05-03 11:23:25
Autor: Robert Tomasik
Giełdy BTC

Nie wierz w to, że krypto będzie wiecznie rosło.
Toteż gram na spadek :) Poczekam aż spadnie jakieś 70% i coś tam kupię.
A potem poczekam na następną zwyżkę :)

Jeśli ludzie się sparzą raz, to już nigdy tak nie wzrośnie.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-03 11:41:28
Autor: Kamil Jońca
Giełdy BTC
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> writes:

Nie wierz w to, że krypto będzie wiecznie rosło.
Toteż gram na spadek :) Poczekam aż spadnie jakieś 70% i coś tam kupię.
A potem poczekam na następną zwyżkę :)

Jeśli ludzie się sparzą raz, to już nigdy tak nie wzrośnie.

A założymy się? W (odpowiednio) długim okresie zawsze wygra chciwość.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2021-05-03 12:37:34
Autor: Wojciech Bancer
Giełdy BTC
On 2021-05-03, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

Nie wierz w to, że krypto będzie wiecznie rosło.
Toteż gram na spadek :) Poczekam aż spadnie jakieś 70% i coś tam kupię.
A potem poczekam na następną zwyżkę :)

Jeśli ludzie się sparzą raz, to już nigdy tak nie wzrośnie.

Sparzyli się na przełomie 2017/2018 i to na dużą skalę (mi się udało z zyskiem wyjść w listopadzie 2017, w grudniu zaczęły się spadki [1]). Wcześniej spadki też były, ale na mniejszą skalę (chociaż procentowo też dużo).

Dlatego po spadkach następuje zazwyczaj 2 letni okres akumulacji,
trendu można powiedzieć "bocznego", potem ostrożnych wzrostów, potem euforii (cykl na btc trwał jak na razie ok. 4 lata).

Rynek krypto zachowuje się jak na razie bardzo technicznie. :)

[1] Piszę "udało" bo więcej w tym było szczęścia - jasne, bałem się że
to już za wysoko urosło, ale też bardziej postanowiłem "wyjść" dla
spokoju psychicznego. Teraz gram dużo spokojniej, ze strategiami i
rozbudowanym portfelem.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2021-05-03 17:16:42
Autor: Animka
Giełdy BTC
On 2021-05-03, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

[...]

Czy koparka kryptowalut ma z tym coś wspólnego, czy to do czego innego służy?

--
animka

Data: 2021-05-08 05:22:34
Autor: Dawid Rutkowski
Giełdy BTC
poniedziałek, 3 maja 2021 o 17:34:25 UTC+2 Animka napisał(a):
W dniu 2021-05-03 o 12:37, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
Czy koparka kryptowalut ma z tym coś wspólnego, czy to do czego innego służy?

O ludziu, skoro nawet Animka chce wchodzić w krypto to zaraz to p*lnie z wielkim hukiem! Trzeba zajmować krótką pozycję - ma ktoś do pożyczenia BTC, za jaką opłatą i dlaczego tak drogo? ;>

Data: 2021-05-09 22:37:12
Autor: Budzik
Giełdy BTC
Użytkownik Robert Tomasik robert.tomasik@gazeta.pl ...

Nie wierz w to, że krypto będzie wiecznie rosło.
Toteż gram na spadek :) Poczekam aż spadnie jakieś 70% i coś tam
kupię. A potem poczekam na następną zwyżkę :)

Jeśli ludzie się sparzą raz, to już nigdy tak nie wzrośnie.

;-DDDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2021-05-03 12:32:47
Autor: Wojciech Bancer
Giełdy BTC
On 2021-05-02, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

Nie wierz w to, że krypto będzie wiecznie rosło.

Toteż gram na spadek :) Poczekam aż spadnie jakieś 70% i coś tam kupię. A potem poczekam na następną zwyżkę :)

To posłuchaj sobie Koniecznego. On ma całkiem fajne strategie
i w miarę trafnie obserwuje rynek.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2021-05-03 15:57:57
Autor: Jacek Maciejewski
Giełdy BTC

On 2021-05-02, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

[...]

OK a póki co, mam drobny problem. Otóż mam 0,5 mBTC (o czym właśnie
sobie przypomniałem:) i chciałbym wymienić na PLN. Flyingatom - nie do
tak małych sum. Podpowiesz jakąś metodę?
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2021-05-03 16:35:07
Autor: Wojciech Bancer
Giełdy BTC
On 2021-05-03, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

[...]

[...]

Kluczowe "gdzie" je masz. :)

"Najtaniej" pewnie zrobić ich przelew na bitbay (albo inną giełdę).
I to będzie Twój największy koszt zapewne.

A potem możesz sprzedać i przelać sobie na konto bankowe. Tylko licz się z zapłatą 19% podatku od całej uzyskanej sumy.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2021-05-03 00:22:55
Autor: Krzysztof Halasa
Giełdy BTC
Wojciech Bancer <wojciech.bancer@gmail.com> writes:

[...]

Jest szansa że to będzie dobrze oscylować. Oscylacje dają największe
zyski. "Inwestycją" to bym tego raczej nie nazywał.
--
Krzysztof Hałasa

Giełdy BTC