Giełdy kryptowalut

Data: 2018-07-03 19:04:39
Autor: Jacek Maciejewski
Giełdy kryptowalut
Czy ktoś tu się zna na giełdach kryptowalut, zwłaszcza na
https://coinbe.net? Chętnie bym popytał ale na priv, bo to trochę OT.
Mój adres mailowy jest poprawny, jeśli ktoś coś wie proszę pisać.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-07-03 21:33:31
Autor: z
Giełdy kryptowalut
Czy ktoś tu się zna na giełdach kryptowalut, zwłaszcza na
https://coinbe.net? Chętnie bym popytał ale na priv, bo to trochę OT.
Mój adres mailowy jest poprawny, jeśli ktoś coś wie proszę pisać.

Spamujesz czy chcesz umoczyć? :-)

Data: 2018-07-03 21:41:26
Autor: Jacek Maciejewski
Giełdy kryptowalut
Dnia Tue, 3 Jul 2018 21:33:31 +0200, z napisał(a):

[...]

Chcę sprzedać tam (lub gdziekolwiek indziej) swoją walutę za PLN. A
ponieważ nigdy tego nie robiłem, potrzebuję wskazówek. Wszystko po to by
nabyć deko umiejętności.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-07-03 21:45:36
Autor: z
Giełdy kryptowalut
Co masz? Wiesz o podatku?

Data: 2018-07-04 08:03:58
Autor: Jacek Maciejewski
Giełdy kryptowalut
Dnia Tue, 3 Jul 2018 21:45:36 +0200, z napisał(a):

Co masz? Wiesz o podatku?

Mam garść dogecoinów. O podatku wiem tyle że za obrót tą ilością nie
beknę :) Cała operacja jest bardzo ćwiczebna. --
Jacek
I hate haters.

Giełdy kryptowalut