Giełdy na świecie

Data: 2010-10-05 10:15:43
Autor: AJC
Giełdy na świecie
Patrzac na zachowania  giełd na swiecie mam wrazenie ze rosną nie pod wpływem czynników czysto makroekonomicznych (są przecietne- najwyżej) ale jest to gra na spore oslabienie dolara (moze nawet ponizej poprzednich dołków ) i odgrzewanej metody "carry trade" na jenie i dolarze. Jesli tak jest, to mamy jeszcze spore wzrosty na giełdach przed nami a potem ostatni "gasi światło"

            AJC

Data: 2010-10-05 18:24:01
Autor: george
Giełdy na świecie

"AJC" <oregon3@gazeta.pl> wrote in message news:i8emrp$o02$1news.onet.pl...
[...]

tak jest... ostatnia paróweczka hrabiego...

george

Giełdy na świecie