Gierek dał każdemu Polakowi mieszkanie siocjalne, kapitaliści eksmitują nas do baraków

Data: 2011-11-30 23:45:42
Autor: boukun
Gierek dał każdemu Polakowi mieszkanie siocjalne, kapitaliści eksmitują nas do baraków
POtkurwa katpitalizm jebany... W socjaliźmie nikt nie był bez przyzwoitego dachu nad głową, każda rodzina miała M3, M4... A dzisjaj, dzisiaj lud wyeksmitują do blaszanych baraków. Praca w blaszanych obozach pracy, mieszkania też...

http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,7300774,Mieszkania_socjalne_beda_w_tanich_barakach_.html

http://wiadomosci.gazeta.pl/kraj/1,34309,2823747.html

http://info.wiadomosci.gazeta.pl/szukaj/wiadomosci/Eksmisja+do+barak%C3%B3w

boukun

Data: 2011-11-30 23:24:36
Autor: kogutek
[...]

Co chcesz od kapitalizmu. To dobry system gospodarczy. Winni są głupi Polacy.
Raz że w kraju w którym był socjalizm i 90% ludzi było robotnikami najemnymi
na ich życzenie zmieniono system na wolnorynkowy. Dwa, całkowity brak
solidarności pomiędzy ludźmi. Jak po zmianie systemu którejś grupie zawodowej
działa krzywda to inne udawały że nie widzą. A tak przy okazji artykułów. W
innym podano ze barak bez wody i kibla kosztuje 37 tysięcy złotych. Niedawno
ktoś mi proponował odkupienie działki w ogródkach działkowych. 22m2 z normalną
łazienką, ogrzewaniem i jeszcze 270m2 kwiatków  i drzewek. Odstępnego chciał
15 tysięcy ale na 12 by się zgodził. W granicach miasta do przystanku MPK z
200 metrów, pawilon handlowy 500 metrów. --

Data: 2011-12-01 00:32:47
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-01 00:24, kogutek pisze:
Co chcesz od kapitalizmu. To dobry system gospodarczy. Winni są głupi Polacy.

.... To wystarczy, ale nie żeby przekonać nacjonalistycznego nieroba boukuna, który walczy z korporacjonizmem, a który sam przyznał, że okradał zakład w którym pracował... Wówczas był państwowy, więc kradzież była łatwa :> Cóż... Hipokryta dał głos... OKRADAJĄ! Mniej ważne, gdy sam zapierdolił szyneczkę :>

Data: 2011-12-01 00:27:20
Autor: kogutek
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> [...]

.... To wystarczy, ale nie żeby przekonać nacjonalistycznego nieroba boukuna, który walczy z korporacjonizmem, a który sam przyznał, że okradał zakład w którym pracował... Wówczas był państwowy, więc kradzież była łatwa :> Cóż... Hipokryta dał głos... OKRADAJĄ! Mniej ważne, gdy sam zapierdolił szyneczkę :>

Gwarantuję Ci że twoi rodzice jak żyli w socjalizmie to też kradli. Skąd wiem?
Bo żyłem i pracowałem w PRL. Wszyscy wynosili z fabryk, biur, urzędów co tylko
się dało. Ja też. A rzemieślnicy to dopiero kradli. Na jednym rachunku przez
rok sprzedawali. Nie więcej niż 10% obrotu szło do opodatkowania. Skąd to
wiem? Byłem w PRL rzemieślnikiem. --

Data: 2011-12-01 01:46:08
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-01 01:27, kogutek pisze:
[...]

Gwarantujesz mi? Mój ojciec pracował na bawełnie taki zakład pracy w Łomży, wynalazł przewodnik, który zwiększał przepustowość taśmy prowadzącej o 40%, ale był pracownikiem zakładu, gdzie każdy wynalazek należał do? Zgadnij? :> Mój ojciec nigdy nie okradł, a go kurwa ulepszał... Mam jego rysunki techniczne ulepszeń, które wprowadził i nie pierdol mi, że każdy kradł... Kradł ten co miał w dupie pracę, kradł ten co leżał na styropianie i uważał, że mu się należy... Uhm... Proszę nie wkurzaj mnie.

Data: 2011-12-01 01:57:37
Autor: kogutek
> [...]

Gwarantujesz mi? Mój ojciec pracował na bawełnie taki zakład pracy w Łomży, wynalazł przewodnik, który zwiększał przepustowość taśmy prowadzącej o 40%, ale był pracownikiem zakładu, gdzie każdy wynalazek należał do? Zgadnij? :> Mój ojciec nigdy nie okradł, a go kurwa ulepszał... Mam jego rysunki techniczne ulepszeń, które wprowadził i nie pierdol mi, że każdy kradł... Kradł ten co miał w dupie pracę, kradł ten co leżał na styropianie i uważał, że mu się należy... Uhm... Proszę nie wkurzaj mnie.

Nie wiesz to nie zmyślaj. To na zachodzie Europy i nie we wszystkich krajach
jest że prawo do wynalazku i wzoru użytkowego należy do pracodawcy. W Polsce
zawsze należało do tego co wymyślił. Prowadnik zwiększający przepustowość
taśmy zapewne został zgłoszony jako projekt racjonalizatorski. Twórcy na mocy
jakiejś ustawy przysługiwało wynagrodzenie. Było to 10% tego co dało
wprowadzenie projektu racjonalizatorskiego w skali roku. To że Twój ojciec
robił projekty racjonalizatorskie nie stoi w sprzeczności z tym że wynosił z
fabryki co się dało. Jak Ci się to nie podoba to wmów sobie że w ten sposób
walczył z komuną i reżimem. Nie wciskaj kitu, proszę. Urząd Patentowy od
zawsze wydaje biuletyny. Są tam opisy wynalazków i wzorów użytkowych. Pod
każdym wynalazkiem i wzorem jest wydrukowane kto wymyślił. W polskich
biuletynach zawsze jest ( są) podany twórca ( twórcy) z imienia i nazwiska.
Wynalazek należy zawsze do ludzi a nie do firm. Można sprzedać prawa do
wynalazku firmie. Ale wynalazku nie można sprzedać. Jest przypisany do osoby
lub osób. Za komuny jednym z najbogatszych Polaków był niejaki Wiczek. Jako
pracownik państwowej firmy zrobił i opatentował recepturę proszki IXI. Zysk z
praw autorskich jaki należał się wynalazcy spowodował że był bardzo ale to
bardzo bogaty. Nie pamiętam ile kosztowało opakowanie proszku IXI. Ale tak z
dwie dychy mogło kosztować. Z 5 milionów opakowań proszku mogło schodzić
miesięcznie. Ze trzy złote z każdego proszku szło dla Wilczka. 15 milionów
miesięcznie trafiał - podatek 45%. 8 milionów * 12 miesięcy * 5 lat. Przy
kursie czarnorynkowym trafił wtedy 5 milionów dolarów. Taka niedobra była
komuna. Sporo było takich jak Wilczek. --

Data: 2011-12-01 13:25:16
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-01 02:57, kogutek pisze:
[...]

http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/artykuly/1520886,1,janina-adamczyk-- -tworczyni-ludwika.read

Przeczytaj i nie bredź mi tu głupot.

Data: 2011-12-01 14:44:31
Autor: kogutek
> [...]
> jest że prawo do wynalazku i wzoru użytkowego należy do pracodawcy. W Polsce

Przeczytałem. Ciekawy artykuł. Szkoda że dziennikarzowi przez gardło nie
przeszło ze PAX I Inco Veritas ma specyficznego właściciela wchodzącego do
ponad narodowej grupy kapitałowej założonej z dwa tysiące lat temu. Należy się
dziwić że przy wpływach finansowych i politycznych jakie ta grupa posiada
zezwolono na druk artykułu. Jednak w Polsce mamy demokrację i wolność słowa.
Inna sprawa że mało kto wie kto wydymał kobietę na kasę. A może nie wydymał
tylko za obietnicę wiecznego życia sama dała. Ty patrz ile ona żyje. Jednak
maja jakieś wpływy u szefa. Pomimo tego w Biuletynie Urzędu Patentowego PRL
ona jest wymieniona jako twórca, z imienia i nazwiska. Ty wiesz co. Oni się
wywiązali z umowy jak im podarowała. Poprzez wpis do listy tworzących ten
Świat ona jest nieśmiertelna nawet jak umrze. Zły przykład dałeś. Poszukaj w
necie jakiegoś Biuletynu Urzędu Patentowego. Rozwieją się Twwoje wątpliwości
co do tego czyj jest wynalazek. Jak by ci się chciało to możesz też poczytać
przepisy związane z rejestracją wynalazków. Przeczytasz tam że twórcą może byc
tylko człowiek. Firma nie może bo nie jest żywa. Firma może dokonać zgłoszenia
i dokonać opłat. Ale bez podania wynalazcy który musi być żyjącym człowiekiem
UP zwróci do uzupełnienia albo odrzuci wniosek. Amen

Data: 2011-12-03 00:10:35
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-01 15:44, kogutek pisze:
[...]

Proszę, nie kompromituj się już więcej :> Prawda jest taka, że za PRL`u każda inicjatywa pracownika *państwowego* zakładu, z co za tym idzie jego każdy wkład intelektualny był własnością tegoż zakłady, czyli państwa. Oczywiście mój ojciec dostał drobne wynagrodzenie jako dodatek czyt, premia jednorazowa, ale właścicielem patentu był zakład. :> Ile ty masz lat? :> Wynalazłeś coś za PRL`u? Zbijasz na tym kasę? :> EOT.

Data: 2011-12-03 01:21:45
Autor: kogutek
> [...]

Proszę, nie kompromituj się już więcej :> Prawda jest taka, że za PRL`u każda inicjatywa pracownika *państwowego* zakładu, z co za tym idzie jego każdy wkład intelektualny był własnością tegoż zakłady,
Nieprawda. --

Data: 2011-12-03 02:37:55
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-03 02:21, kogutek pisze:
[...]

Nieprawda.

Powalająca odpowiedź...

Data: 2011-12-01 10:08:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jb6hl8$bem$1inews.gazeta.pl...
> [...]

rok sprzedawali. Nie więcej niż 10% obrotu szło do opodatkowania. Skąd to

Masz rację. Ale nie wszyscy. Żona jednego prominentnego towarzysza miała do męża pretensje, bo był w Konserwatorium i żadnej konserwy do domu nie przyniósł!

Data: 2011-12-01 11:39:31
Autor: jerzy.n
[...]

Oczywiście ze wszyscy kradli, nauczyciele kredę, tramwajarze kradli tramwaje, murarze cegły.Obrażasz uczciwie pracujących,byli i tez złodzieje, sąsiadka miała kartkę na 16 kg mięsa i przetworów i kilka razy więcej ukradła ,różnie to było ...

Data: 2011-12-01 12:24:48
Autor: boukun

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@onet.eu> napisał w wiadomości news:4ed75be7$0$8438$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Cała Polska praktycznie wynosiła do domu i jakoś system istniał i żaden zakład pracy z tego powodu nie upadł. I to było normalne, skoro na rynku brak było towaru, bo rządzący tajnymi kanałami wysyłali go na Wschód i Zachód, to ludzie musieli w taki sposób mieć jak i za co żyć oraz zabezpieczyć rynek. Dzisiaj takie elany jak Lora usiłują oskarżać cały naród i w ten sposób odwrócić uwagę od dzisiajszych złodziei u świecznika. Wygląda to tak, jakby dzisiejsi włodarze z nienawiści do narodu go dzisiaj karają i nam życie uprzykszają!

boukun

Data: 2011-12-01 18:02:06
Autor: the_foe
W dniu 2011-12-01 12:24, boukun pisze:

Cała Polska praktycznie wynosiła do domu i jakoś system istniał i żaden
zakład pracy z tego powodu nie upadł

no wlasnie upadly jak panstwo zaprzestalo finansowac te straty poprzez dodruk pieniadza.

--
the_foe

Data: 2011-12-01 18:46:38
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:jb8bub$s3p$1news.dialog.net.pl...
[...]

Bzdura kompletna, ale to kompletna. Zakłady zaczęły dopiero upadać, jak miały iść do Żyda, jak z dyrektorów zaczęto robić właścicieli kupionych zakładów za złotówkę..., potem maszyny ci dyrektorzy wynieśli do swoich już prywatnych zakładów, które i tak doprowadzili do ruiny, bo nie potrafią gospodarować i zarządzać...

boukun

Data: 2011-12-01 14:34:59
Autor: stevep
Gierek dał każdemu Polakowi mieszkanie sio cjalne, kapitaliści eksmitują nas do barak ów
Dnia 01-12-2011 o 11:39:31 jerzy.n <dobieszczyn@onet.eu> napisał(a):

UÂżytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisaÂł w  wiadomoÂści

GwarantujĂŞ Ci Âże twoi rodzice jak Âżyli w socjalizmie to teÂż kradli. SkÂąd
wiem?
Bo ÂżyÂłem i pracowaÂłem w PRL. Wszyscy wynosili z fabryk, biur, urzĂŞdĂłw co
tylko
siĂŞ daÂło. Ja teÂż. A rzemieÂślnicy to dopiero kradli.
OczywiÂście ze wszyscy kradli, nauczyciele kredĂŞ, tramwajarze kradli
tramwaje, murarze cegÂły.ObraÂżasz uczciwie pracujÂących,byli i tez  zÂłodzieje,
sÂąsiadka miaÂła kartkĂŞ na 16 kg miĂŞsa i przetworĂłw i kilka razy wiĂŞcej
ukrad³a ,ró¿nie to by³o ...

To fakt, że nie wszyscy mieli co ukraść, taki już ich pech.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-01 10:22:34
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jb6ef0$5c0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Szmato złodziejska, zacytuj to co niby mi imputujesz?

boukun

Data: 2011-12-01 13:26:33
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-01 10:22, boukun pisze:
Szmato złodziejska, zacytuj to co niby mi imputujesz?

Jak tylko znajdę czas i ochotę postaram się odszukać twój post.

Data: 2011-12-01 13:29:52
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jb7rpp$nn1$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-12-01 10:22, boukun pisze:
Szmato złodziejska, zacytuj to co niby mi imputujesz?

Jak tylko znajdę czas i ochotę postaram się odszukać twój post.

Nic takiego nie pisałem talmudysto, zatem nic nie znajdziesz. Byłem praktycznie jeden z nielicznych pracowników w jeleniogórskiej rzeźni, który nie wynosił.

I co, nienawidzisz i potępiasz całą załogę, 500 ludzi, że ratowali się i sąsiadów przed wyzyskiem i okradaniem ich przeez władze i dyrekcję?

boukun

Data: 2011-12-01 14:29:34
Autor: stevep
Dnia 01-12-2011 o 13:29:52 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Nie gorączkuj się tak boukun, zawsze się znajdzie jakaś czarna owca.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-01 15:39:48
Autor: kogutek
> [...]

 jeden z nielicznych pracowników w jeleniogórskiej rzeźni, który nie wynosił.

To tak jak na jednej polskiej komedii. Na posterunek milicji w dziurze jakiejś
przyjechali z powiatu na kontrolę i przepytują komendanta tego posterunku. A
Bimber u was pędzą . tak jest pędzą. Wszyscy? Nie jeden nie pędzi. A dlaczego?
Bo głupi i się nauczyć nie może. --

Data: 2011-12-03 00:30:59
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-01 13:29, boukun pisze:

[...]

Ależ pisałeś... Pisałeś jak to zgrabnie wynosiłeś z zakładu pracy w który pracowałeś... Jak napisał wcześniej, gdy tylko znajdę czas by przekopać się przez twoja intelektualną breję, chętnie wkleję i przypomnę twoje bredzenie. Bredzenie jak sądzę, którego już nie pamiętasz :> Szkoda, bo nie tylko ja byłem jego świadkiem :> Bredź dalej. Internet nie zapomina :>

Data: 2011-12-03 00:43:47
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbbn3j$jj5$4inews.gazeta.pl...
[...]

Miałaś elana zacytować tą rzekomą wypowiedź, a nie łgać dalej...
Ja mam bardzo dobrą pamięć i pamiętam, że raz napisałem, że raz majster na przetwórni wędlin nr 1 na tej samej ulicy Wincentego Pola co główny zakład zezwolił nam, całej załodze przetwórni, a nawet zainicjował, żebyśmy sobie na któreś tam święta bożonarodzeniowe zrobili na własną jadkę trochę specjalnej kiełbasy i wtedy, jeden jedyny raz, na całe 8 lat pracy wziąłem za przyzwoleniem i z inicjatywy tego majstra i kierownika przetwórni kawałek kabanosów i może coś tam jeszcze za kiełbasę na własną jadkę do domu. Za te słowa później pastwił się nade mną jakiś czas Jerzy Tabortowski i tak jak ty usiłował mnie wyzywać od złodziei.

Pokaż mi człowieka, który przez 8 lat pracy nie został przez pracodawcę czy zwierzchnika obdarowany?

Co więcej, takie są praktyki także na zachiodzie, w Niemczech. Swego czasu miałemz pośredniaka w Niemczech praktykę w Odenwald Konserwen w Breubergu http://www.odenwald-fruechte.de/ i tam nam nawet regularnie pozwalali brać do domu słoik konfitur czy innego przetworu. Czy w Polsce dzisiaj są takie praktyki? Czy pracodawca jakiś w Polsce zezwala pracownikowi wziąć do domu kawełek dżemu czy kiełbasy?

boukun

Data: 2011-12-01 00:26:15
Autor: Lorn
Gierek dał każdemu Polakowi mieszkanie siocjalne, kapitaliści eksmitują nas do baraków
Gierek dał, a teraz dali i co? http://dom.trojmiasto.pl/Gdansk-bloki-komunalne-zdewastowane-po-trzech-miesiacach-n36689.html

Socjal dla marginesu i nie pierdol mi nierobku, bo dzisiaj zasiłek nie trafia dla tych którzy potrzebują, ale czesto dla tych którzy za PREL`u kradli i stali pod budka z piwem.

Data: 2011-12-01 00:37:34
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-01 00:26, Lorn pisze:
[...]

PS. Zrozum człowieku, że jesteś spalony... Dając przykład miałbyś jakiś pogłos, a tak, to pozostajesz nędznym śpiewcą dziadowskiego koncertu życzeń na youtube... :>

Data: 2011-12-01 10:25:15
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jb6e2p$4fo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Margines, to takie szmaty jak ty z ludzi pracy zrobili...

I ty będziesz mieszkał w kontenerze, jak ci się mandat radnego skończy...

boukun

Data: 2011-12-01 13:30:39
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-01 10:25, boukun pisze:

[...]

Margines idzie po zasiłek za który użyna się w trupa jabolem. Margines, to również ci którzy wyłudzają od państwa lewe renty, a zapierdalają za granicą niemcom dupy podcierać. Okradanie państwa trwa nadal...

Data: 2011-12-01 13:35:15
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jb7s1g$ome$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Ty łajzo, jeszcze trochę i z całego narodu zrobicie margines, wy pasożyty i pijawki norodowej krwi...

Okradanie państwa nadal trwa i to całymi fabrykami, a złodzieje u władzy swoją sprzedajną i złodziejską polityką zmuszają ludzi na banicję i chcą z ofiar zrobić nieudaczników...

boukun

Data: 2011-12-01 14:30:42
Autor: stevep
Dnia 01-12-2011 o 13:35:15 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Z ciebie się chyba nie da, jesteś nieudacznikiem z urodzenia.

--
stevep

Data: 2011-12-01 18:48:30
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v5tbtgfn50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Mimo wszystko, do kontenerów z Auschwitz nie uda się wam mnie wsadzić...

boukun

Data: 2011-12-02 04:54:19
Autor: stevep
Dnia 01-12-2011 o 18:48:30 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Wystarczy kontener na śmiecie.
--
stevep

Data: 2011-12-01 08:16:32
Autor: J Nectar
Gierek dał każdemu Polakowi mieszkanie siocjalne, kapitaliści eksmitują nas do baraków
Oh, dalby sobie pan spokoj z tym gierkowaniem...
$$42 miliardy dlugu gierkowskiego - to byla jego spuscizna.

Data: 2011-12-01 10:28:05
Autor: boukun

Użytkownik "J Nectar" <j-nectar@vmworld.com> napisał w wiadomości news:DJGBq.175501$th7.823newsfe07.ams2...
Oh, dalby sobie pan spokoj z tym gierkowaniem...
$$42 miliardy dlugu gierkowskiego - to byla jego spuscizna.

Jeszcze trochę i wymyślicie 100 mld.  Gierek wybudował całą Polskę z ruin wojny, każda polska rodzina miała mieszkanie, a w domku światło, woda i gaz i centralne ogrzewanie...

Złodzieje 1989 roku po stokroć okradli i wyprzedali Polskę, tak że ten śmieszny gierkowski dług już w 1990 roku się spłacił...

A co z dzisiajszym długiem, nic z tego dobrego dla Polski nie widać...

boukun

Data: 2011-12-01 09:34:16
Autor: wolim
W dniu 2011-11-30 23:45, boukun pisze:
POtkurwa katpitalizm jebany... W socjaliźmie nikt nie był bez
przyzwoitego dachu nad głową, każda rodzina miała M3, M4...

Prawdziwy socjalizm to jest teraz!

Data: 2011-12-01 14:22:14
Autor: stevep
Dnia 01-12-2011 o 09:34:16 wolim <nospam@tu.pl> napisał(a):

W dniu 2011-11-30 23:45, boukun pisze:
POtkurwa katpitalizm jebany... W socjaliźmie nikt nie był bez
przyzwoitego dachu nad głową, każda rodzina miała M3, M4...

Prawdziwy socjalizm to jest teraz!

Eeee, wg jadrysa to krwiożerczy kapitalizm.

--
stevep

Data: 2011-12-01 09:48:59
Autor: jadrys
[...]

Możesz w końcy zdradzić o co "walczyłeś" będąc w "Solidarności"? Przecież ryczałeś na ulicach nie chleba, pracy i dachu nad głową" tylko "Precz z komuną"!!

Data: 2011-12-01 10:28:51
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb7f1a$qtp$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dokładnie, z tą kurewską co dzisiaj, z tą samą...

boukun

Data: 2011-12-01 22:59:54
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-01 10:28, boukun pisze:

[...]

Czyli co? Rozkradaniem majątku narodowego Polaków przez złodziejskie prywatyzacje? Bezrobociu, i wyrzucaniu ludzi na bruk? Przeciw życiu ludzi władzy w iście bizantyjskim stylu?

Data: 2011-12-02 01:30:15
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb8td1$drd$1node2.news.atman.pl...
[...]

To robią ci sami ludzie tzw. postkomuny, ludzie Kiszczaka i Jaruzelskiego, to jest system Jaruzelskiego, pierwszego prezydenta tzw. III RP. Tylko z tą różnicą, że ustalili sobie lepszy system do zniewalania człowieka i okradania nas... I nie mają już żadnej kontroli, bo naród już się sam nie poderwie do walki o swoje prawa, a wiodące KORniki zostały dopuszczone do koryta i są po drugiej stronie barykady...

boukun

Data: 2011-12-01 14:24:29
Autor: stevep
Dnia 01-12-2011 o 09:48:59 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Brak ci pierwszego sekretarza?

--
stevep

Data: 2011-12-01 11:04:11
Autor: jan
Gierek dał każdemu Polakowi mieszkanie siocjalne, kapitaliści eksmitują nas do baraków
NIE TRZEBA BYŁO  OBALAĆ KOMUNY TO BY BYŁO,a teraz to niema po 22 latach jest 6
bln od oddania,150 lat KRYZYSU ,A POLSCE 300 LAT ,bo polska jest zawsze do
tyłu -teraz jest dopiero w XV wieku -czyli 500 lat za europą --

Data: 2011-12-01 12:19:18
Autor: boukun

Użytkownik " jan" <janonet4-4@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jb7mvb$90k$1inews.gazeta.pl...
NIE TRZEBA BYŁO  OBALAĆ KOMUNY TO BY BYŁO,a teraz to niema po 22 latach jest 6
bln od oddania,150 lat KRYZYSU ,A POLSCE 300 LAT ,bo polska jest zawsze do
tyłu -teraz jest dopiero w XV wieku -czyli 500 lat za europą

Komuniści sami siebie obalali...

boukun

Data: 2011-12-01 11:32:43
Autor: JAN
> [...]

> bln od oddania,150 lat KRYZYSU ,A POLSCE 300 LAT ,bo polska jest zawsze do
> tyłu -teraz jest dopiero w XV wieku -czyli 500 lat za europą

DALI DUPY CZYLI ODDALI WŁADZE KLEROWI !!!!!

Data: 2011-12-01 12:42:52
Autor: boukun

Użytkownik " JAN" <janonet4-4@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jb7okq$ef2$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Komuniści sami siebie obalali...

boukun

DALI DUPY CZYLI ODDALI WŁADZE KLEROWI !!!!!

Nic nie mieli do powiedzenia, Jaruzelski stłumił 13 grudnia 1981 roku naszą krótką umiarkowaną wolność, a potem zasiadł razem z żydowska częścią kleru do biesiadnego stołu i zaczęli debatować, jak Polaków totalnie zniewolić i złupić...  I łupią bezkarnie...

boukun

Data: 2011-12-01 14:36:19
Autor: stevep
Dnia 01-12-2011 o 12:04:11  jan <janonet4-4@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

NIE TRZEBA BYŁO  OBALAĆ KOMUNY TO BY BYŁO,a teraz to niema po 22 latach  jest 6
bln od oddania,150 lat KRYZYSU ,A POLSCE 300 LAT ,bo polska jest zawsze  do
tyłu -teraz jest dopiero w XV wieku -czyli 500 lat za europą

A nie mógłbys obalić flaszki i nie zawracać nam dupy swoimi urojeniami?

--
stevep

Gierek dał każdemu Polakowi mieszkanie siocjalne, kapitaliści eksmitują nas do baraków