Gierek królem Polski

Data: 2013-01-02 18:32:06
Autor: boukun
Gierek królem Polski
Gierek powinien zostaæ ochrzczonym królem Polski, nie by³o i nie bêdzie ju¿ takiego patriotycznego przywódcy jak Edward Gierek. Ten rok powinien byæ ustanowionym rokiem Gierka...
Zbrodniarz Jaruzelski zniszczy³ nam nasz± wolno¶æ i zaprowadzi³ ten kurewsski niewolniczy system. Niech ¿a³uj± m³odzi, którym nie by³o dane ¿yæ w czasach wzglêdnej wolno¶ci za Gierka...

boukun

Data: 2013-01-02 13:43:53
Autor: Antenka
Gierek królem Polski
On 2 Sty, 18:32, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Zwariowa³e¶?!

Antenka

Data: 2013-01-02 13:53:42
Autor: khanula
Gierek królem Polski
W dniu ¶roda, 2 stycznia 2013 22:43:53 UTC+1 u¿ytkownik Antenka napisa³:
On 2 Sty, 18:32, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> Gierek powinien zostaæ ochrzczonym królem Polski...

Zwariowa³e¶?!

Antenka

niewatpliwa zaleta czasow gierka bylo to ze nie budowano kosciolow, a budowano fabryki i mieszkania dla polakow.

Data: 2013-01-02 13:57:43
Autor: Antenka
Gierek królem Polski
On 2 Sty, 22:53, khan...@gazeta.pl wrote:

> Zwariowa³e¶?!
> Antenka

niewatpliwa zaleta czasow gierka bylo to ze nie budowano kosciolow, a budowano fabryki i mieszkania dla polakow.

Paszo³ won!

Antenka

Data: 2013-01-02 14:14:53
Autor: khanula
Gierek królem Polski
W dniu ¶roda, 2 stycznia 2013 22:57:43 UTC+1 u¿ytkownik Antenka napisa³:
> [...]

> niewatpliwa zaleta czasow gierka bylo to ze nie budowano kosciolow, a budowano fabryki i mieszkania dla polakow.

teraz baranki boze maja nie maja gdzie mieszkac, ale maja sie gdzie modlic o mieszkania, w nowych kosciolkach

Data: 2013-01-02 18:35:12
Autor: boukun
Gierek królem Polski
U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kc1rgt$bbn$1mx1.internetia.pl...
[...]

Tylko trzeba dodaæ, ¿e ¿ydobolszewicy z SLD, a tak¿e syjoni¶ci z POPiSu nie maj± nic wspólnego z polityk± Gierka, a teraz bandziory chcieliby siê wszyscy pod niego podszyæ, ci, którzy sprzedali Polskê przy okr±g³ym stole... i zniwalaj± naród polski, ograbiaj± do tego starych Polaków z emerytury...

boukun

Data: 2013-01-02 18:56:54
Autor: u2
Gierek królem Polski
W dniu 2013-01-02 18:35, boukun pisze:
[...]

Trzeba przyznac, ze era Gierka byla krotkim, ale orzezwiajacym  oddechem od wladztwa zydobolszewii :-)

Data: 2013-01-02 18:56:08
Autor: boukun
Gierek królem Polski
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50e474e6$0$1297$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dok³adnie, i mamy przynajmniej co wspominaæ, ¿e by³o kiedy¶ piêkne ¿ycie...

boukun

Data: 2013-01-02 19:02:54
Autor: u2
Gierek królem Polski
W dniu 2013-01-02 18:56, boukun pisze:
Trzeba przyznac, ze era Gierka byla krotkim, ale orzezwiajacym
oddechem od wladztwa zydobolszewii :-)

Dok³adnie, i mamy przynajmniej co wspominaæ, ¿e by³o kiedy¶ piêkne ¿ycie...

Ano ;-)

Data: 2013-01-03 03:17:55
Autor: andal
Gierek królem Polski
On Wed, 02 Jan 2013 18:32:06 +0100, boukun wrote:

Gierek powinien zostać ochrzczonym królem Polski, nie było i nie będzie
już takiego patriotycznego przywódcy jak Edward Gierek. Ten rok powinien
być ustanowionym rokiem Gierka...
Zbrodniarz Jaruzelski zniszczył nam naszą wolność i zaprowadził ten
kurewsski niewolniczy system. Niech żałują młodzi, którym nie było dane
żyć w czasach względnej wolności za Gierka...

boukun

boukun, mylisz sie okropnie

gierek przygotowywal grunt zydowstwu wszelkiej masci poprzez zadluzanie kraju

to byly przygotowania do zmiany szyldu, co bylo dalej dobrze wiesz

Data: 2013-01-03 04:44:12
Autor: boukun
Gierek królem Polski
Użytkownik "andal" <andal@andal.fake.com> napisał w wiadomości news:kc2t93$dd8$1speranza.aioe.org...
[...]

-- -- -- --

Nie mylę się, za Gierka nie było uprzywilejowanych Żydów u władzy, każdy w PZPR miał równe szanse awansować. Nie było także płatnych dróg publicznych, by VIPy mogły tylko0 z nich korzystać...

Gierek gówno zadłużył kraj, jego inwestycje po stokroć się spłaciły i żydostwo okrągłostołowe wyprzedając tylko w pierwszym roku majątek narodowy, już dawno ten śmieszny dług spłacili...
Porównaj sobie stan infrastruktury, budownictwa, przemysłu i zadłużenia epoki Gierka, do stanu z epoki zbrodniarza Jaruzelskiego i jego następców z agentury po 1989 roku. Tu zobacz jak długi rosły, a kraj był i jest systematycznie orany...

Oczywiście, że Gierkowi międzynarodowe żydostwo podstawiło w 1980 roku konia trojańskiego, ucinając nagle kredyty i żądając spłaty, tym wzniecili niepokoje społeczne... i spuścili ze smyczy agenturę syjonistyczną w całej Europie Wschodniej... To, co im sie nie udało osiągnąć w 1968, osiągnęli ostatecznie w 1989 roku...

boukun

Data: 2013-01-03 04:14:56
Autor: andal
Gierek królem Polski
On Thu, 03 Jan 2013 04:44:12 +0100, boukun wrote:

[...]

i ty wierzysz ze on nie wiedzial ze tak sie stanie ? nie badz naiwny,
(biorac pozyczke trzeba czytac umowe)

gdyby naprawde chcial dobra kraju to mogl wszystkie lichwiarskie dlugi umozyc albo co najmniej zamrozic niestety to jego nalezy nazwac koniem trojanskim

Data: 2013-01-03 08:22:10
Autor: boukun
Gierek królem Polski
Użytkownik "andal" <andal@andal.fake.com> napisał w wiadomości news:kc30k0$dd8$3speranza.aioe.org...
[...]

Gierek to jedyny przywódca, który tych drobnych bądź co bądź pożyczek nie przejadł... Błaznujesz, Gierek nie zdążył zrobić w 1980 roku żadnych ruchów, bo zbrodniarz Jaruzelski go odsunął..., żeby nas potem lichwiarstwu sprzedać...

boukun

Data: 2013-01-03 17:38:15
Autor: andal
Gierek królem Polski
On Thu, 03 Jan 2013 08:22:10 +0100, boukun wrote:

[...]

nie jestem tego pewien, sprawdz jak jest rodzinka jego ustawiona,
zacznij od synalka Adama

Błaznujesz, Gierek nie zdążył zrobić w 1980 roku żadnych
ruchów, bo zbrodniarz Jaruzelski go odsunął

scenariusz byl napisany wczesniej

...., żeby nas potem
lichwiarstwu sprzedać...

wlasnie, tej samej lichwie od ktorej byly brane przez gierka pozyczki !

dzieki jego polityce, inwigilacja kosciola i wszystkich ruchow spolecznych juz od 1980 tulam sie po swiecie

to wlasnie gierek skumany z syjonistami przygotowal w Polsce zmiane szyldu

KORniki go wspomagaly

Data: 2013-01-03 21:31:57
Autor: boukun
Gierek królem Polski
Użytkownik "andal" <andal@andal.fake.com> napisał w wiadomości news:kc4fm6$7fi$1speranza.aioe.org...
[...]

Fanzolisz, KORniki go podgryzały i podgryzły, a współpracowali z Kiszczakiem i Jaruzelem. Gierek Polske zastał zrujnowaną, w gruzach, a zostawił murowaną, z kolektywizacją i elektryfikacją miast i wsi... Gdyby nie Gierek, nie mieliby syjoniści czym dzisiaj kupczyć... i już by dawno był przewrót...

boukun

Data: 2013-01-04 00:00:40
Autor: andal
Gierek królem Polski
On Thu, 03 Jan 2013 21:31:57 +0100, boukun wrote:

[...]

zbrodniarz Jaruzelski go odsunÄ…Å‚

[...]

przeciez mogl kornikow pozamykac tak jak to robil ze mna i z wieloma innymi ktorzy krytykowali partie kiedy gierek nastal juz bylo dawno po odgruzowaniu

ale ludzi ganiano do prac spolecznych, np.sprzatanie Wislostrady, w czasie godzin pracy, straty w produkcji sie nie liczyla, taki z gierka byl ekonomista

boukun, prawdy ukryc sie nie da

Data: 2013-01-04 01:17:50
Autor: boukun
Gierek królem Polski
Użytkownik "andal" <andal@andal.fake.com> napisał w wiadomości news:kc5638$vu7$1speranza.aioe.org...
[...]

Tak jakby Gierek ludzi ganiał..., a idź ty, a idź ty...

Za Gierka było najlepsze życie w Polsce, i tego nie da się ukryć... Polska było 10 gospodarką świata, a w sporcie nawet na czwartym miejscu. Ludziom chciało się żyć...

boukun

Data: 2013-01-03 13:06:36
Autor: Antenka
Gierek królem Polski
On 3 Sty, 04:17, andal <an...@andal.fake.com> wrote:
> [...]

> boukun

boukun, mylisz sie okropnie

gierek przygotowywal grunt zydowstwu wszelkiej masci poprzez zadluzanie

Bo sam by³ ¿ydem! Mia³ typowy, bardzo d³ugi nochal!

Antenka

Data: 2013-01-04 00:06:12
Autor: andal
Gierek królem Polski
On Thu, 03 Jan 2013 13:06:36 -0800, Antenka wrote:

> [...]

> boukun

boukun, mylisz sie okropnie

gierek przygotowywal grunt zydowstwu wszelkiej masci poprzez zadluzanie

Bo sam był żydem! Miał typowy, bardzo długi nochal!

Antenka

komunistyczne wychowanie otrzymal w Belgii i Francji,

nie jest przeciez tajemnica ze finansjera zydowska wspomagala wszelka komunistyczna swolocz

Gierek królem Polski