Gierek największym deweloperem w dotychczasowej historii

Data: 2011-01-27 09:58:12
Autor: Hans Kloss
Gierek największym deweloperem w dotychczasowej historii
On 27 Sty, 17:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W ostatnich latach deweloperzy nigdy nie
zbudowali więcej niż połowę mieszkań w danym roku. W rekordowym 2009
oddali oni bowiem do użytkowania 72,3 tys. lokali, co w porównaniu do
wyników lat siedemdziesiątych jest rezultatem mizernym."

Zorganizuj tak jaj edziogierek gigantyczne oszustwo w postaci masowej
piramidki finansowej, nazwij ją np. Nowe Lepsze Książeczki
Mieszkaniowe i jak dostatecznie dużo ludzi da się nabrać to zbudujesz
nawet te 3 mln mieszkań o których marzą platfonsy. Musiałbyś na nie
naciągnąć z 9 milionów ludzi, bo na moje oko dwóch na trzech którzy
dali się nabrać na książeczki edziogierka zostało wydymanych. Takie
były nieuniknione koszty "postępu".
J-23

Data: 2011-01-27 19:01:58
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

nawet te 3 mln mieszkań o których marzą platfonsy.

Szybko zmieniacie historię.

Data: 2011-01-27 11:16:28
Autor: Hans Kloss
On 27 Sty, 19:01, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Hans Kloss napisał:

> nawet te 3 mln mieszkań o których marzą platfonsy.
Szybko zmieniacie historię.
Wyście ją zmienili w niecałe 24 godziny, wkładając kłamliwie w dziób
kaczora obietnicę której nigdy nie złożył.
J-23

Data: 2011-01-27 19:41:47
Autor: obserwator
Gierek największym deweloperem w dotychczasowej historii
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): Wyście ją zmienili w niecałe 24 godziny, wkładając kłamliwie w dziób
kaczora obietnicę której nigdy nie złożył.

- W programie Prawa i Sprawiedliwości nie było deklaracji budowy 3 milionów
mieszkań - twierdzi wiceminister budownictwa Piotr Styczeń. Według niego, PiS mówił jedynie o tym, że Polsce potrzebne jest ich wybudowanie.
- W Polsce możliwe jest wybudowanie 1,5 - 1,8 mln mieszkań - twierdzi Styczeń.
Według niego pozostały milion musiałby wymagać "ogromnych dotacji ze strony
budżetu państwa".

http://www.tvn24.pl/-1,1524505,wiadomosc.html

Program PiS str. 76

Własne mieszkanie &#8211; rodzina na swoim

Problem mieszkaniowy jest od dziesięcioleci udręką polskich rodzin. Potrzeby
mieszkaniowe Polaków są więc wciąż nie zaspokojone. Brak mieszkania
bądź życie w mieszkaniach przeludnionych pogarsza jakość życia
i jest jednym z podstawowych czynników zagrażających trwałości i stabilności
rodziny. Co gorsza, ceny mieszkań, tak nowych jak i tych na rynku
wtórnym, są zbyt wysokie jak na możliwości finansowe przeciętnej polskiej
rodziny. W jeszcze gorszej sytuacji są ludzie młodzi, stojący u progu
życiowego startu (dla większości z nich nawet wynajęcie mieszkania jest
obciążeniem ponad miarę). Wielu Polaków nie jest w stanie ponosić kosztów
związanych z użytkowaniem mieszkania. Dłuższe zaleganie z opłatami
grozi eksmisją.
Program mieszkaniowy Prawa i Sprawiedliwości &#8222;Rodzina na swoim&#8221; zakłada,
że każda rodzina powinna dysponować samodzielnym mieszkaniem:
własnym bądź wynajmowanym. Należy zatem wybudować w ciągu
najbliższych 8 lat od 3 do 4 milionów mieszkań. PiS nie obiecuje gruszek
na wierzbie. Tych mieszkań państwo nie będzie rozdawało. Skoncentruje
się natomiast na tworzeniu warunków sprzyjających rozwojowi budownictwa
mieszkaniowego.

http://www.pis.org.pl/dokumenty.php?s=partia&iddoc=3

Data: 2011-01-27 21:09:36
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

http://www.pis.org.pl/dokumenty.php?s=partia&iddoc=3

Toś łysego załatwił.

Zmieni teraz nick, a pewnie i brodę zapuści.

Data: 2011-01-27 20:18:49
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
obserwator napisał:

> http://www.pis.org.pl/dokumenty.php?s=partia&iddoc=3

Toś łysego załatwił.

kto to jest lysy?

Zmieni teraz nick, a pewnie i brodę zapuści.

niczego nie musi zmieniac. Ty po prostu nie rozumesz tekstu ktory zamiescilem. Obiecac zbudowac cos, od twierdzic, ze nalezy w ciagu 8 lat zbudowac - to
chyba roznica?
 Ile lat rzadzil PiS?

Data: 2011-01-27 21:24:14
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Zmieni teraz nick, a pewnie i brodę zapuści.

niczego nie musi zmieniac. Ty po prostu nie rozumesz tekstu ktory zamiescilem.

No dobra, to jak nie chcesz od niego tego tysiąca zł nagrody to ostatecznie
ja mogę ją przyjąć.

Data: 2011-01-27 21:28:56
Autor: Azor jest kapusiem
Gierek największym deweloperem w dotychczasowej historii

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Obiecac zbudowac cos, od twierdzic, ze nalezy w ciagu 8 lat zbudowac - to
chyba roznica?

Ile lat rzadzil PiS?

Jak Donald Tusk powiedział, że Polakom należy się druga Irlandia, to po miesiącu rządzenia picowcy darli mordę, że Tusk obiecał zrobić z Polski drugą Irlandię i gdzie ona jest! Obiecać coś, a twierdzić, że się należy, to chyba różnica?

Przemysław Warzywny

--

"Prezydent wszedł do kabiny załogi i zapytał: "Panowie, kto jest zwierzchnikiem sił zbrojnych?". "Pan, panie prezydencie" - padło w odpowiedzi. "W takim razie proszę wykonać polecenie i lądować w Tibilisi" - tak, według relacji jednego z pilotów, wyglądała pamiętna podróż Lecha Kaczyńskiego do Gruzji w 2008 roku."
Za niewykonanie polecenia PiS nazwał pilota tchórzem. Prokuratura przyznała pilotowi rację.

Data: 2011-01-28 10:30:44
Autor: u2
W dniu 2011-01-27 21:28, Azor jest kapusiem pisze:
[...]

Weź kałecki mnie nie rozśmieszaj, Tusk obiecywał nie tylko Irlandię, jak
kiedyś bolek obiecywał drugą Japonię, ale i inne cuda :) Ciemny lud
wykształciuchów z dużych miast to kupił :)

Data: 2011-01-28 14:14:03
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-28 10:30, u2 pisze:
[...]

no, ale mamy Irlandie wiec o co Ci chodzi? ;)

--
the_foe

Data: 2011-01-28 14:22:30
Autor: u2
W dniu 2011-01-28 14:14, the_foe pisze:
no, ale mamy Irlandie wiec o co Ci chodzi?

Irlandia przezwycięża kryzys, my w nim się pogrążamy dzięki nieudolnemu
nierządowi PO-PSL wbrew twierdzeniom Tuska i Rostowskiego.

Data: 2011-01-27 21:49:03
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-27 20:41,  obserwator pisze:
[...]

ale tu jest sprzecznosc bo nawet 4 mln mieszkan nie daje fizycznych mozliwosci by kazda rodzina dysponowala swoim miekszaniem (zakladajac ze wielu zwleka z jej zalozeniem gdyz nie moze wyprowadzic sie od rodzicow)

--
the_foe

Data: 2011-01-27 21:19:02
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> [...]

ale tu jest sprzecznosc bo nawet 4 mln mieszkan nie daje fizycznych mozliwosci by kazda rodzina dysponowala swoim miekszaniem (zakladajac ze wielu zwleka z jej zalozeniem gdyz nie moze wyprowadzic sie od rodzicow)

nie ma zadnej sprzecznosci. Kazda rodzina moze dysponowac swoim mieszkaniem.

W Polsce panuje potworna biurokracja w stylu komunistycznym. Najwiekszymi deweloperami sa nadal byli komunisci lub byli pracownicy sluzb
specjalnych, ktorzy nie potrafia juz inaczej pracowac anizeli tak, jak sie
nauczyli za komuny.

np. w USA czy Kanadzie, domy buduje sie w tepie iscie kosmicznym, bo tam jest inna nie tylko technika budowy (domy w Kanadzie mimo poteznych mrozow, sa
bardzo cieple), ale przede wszystkim tryb zalatwiania spraw w urzedach jest
bardzo krotki.

Mieszkan do wynajecia o roznym standardzie i cenach jest do wyboru do koloru.

Mlodzi ludzie nie musza mieszkac np. z rodzicami. Jesli taki mlody czlowiek pracuje, a nawet jest na bezrobociu, to moze sobie wynajac mieszkanie i stac
go na to. Nie wiem ile masz lat, ale to co w tej chwili mamy w Polsce to nadal nie
ustroj demokratyczny, ani kapitalistyczny. To jakis potworek bedacy mieszanina oligarchii z bylym ustrojem prelowskim.
 To wszytko trzeba zrownac z ziemia i zaczac wszytko budowac od poczatku, a
zbuduje sie druga hameryke w Polsce.

Data: 2011-01-27 22:04:06
Autor: obserwator
Gierek największym deweloperem w dotychczasowej historii
Sluchaj the_foe  Nigdzie na swiecie nie jest rowniez tak,ze kazdy czlowiek ma wlasne mieszkanie
mieszkajac w miescie. Mieszkania sie czesto wynajmuje,bo one sa dostepne dla kazdego. Nawet dla osob biednych. Dla najbiedniejszych w miastach sa dostepne
mieszkania tzw. socjalne.

Ludzie nie mieszkaja tez w jednym miejscu tak jak w Polsce,tylko sie
przemieszczaja tam, gdzie jest praca. Mieszkanie wynajmuja lub kupuja w nowym
miejscu dom.

Problemu mieszkaniowego nie ma. W Polsce problem jest nadal, bo system
peerelowski tylko zmutowal, a nie ulegl calkowitej likwidacji.

Ponadto w Polsce jak buduje sie dom, to musi to byc chalupa prawie jak palac dla milionera. To absurd.

Data: 2011-01-27 23:59:37
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-27 23:04,  obserwator pisze:
Problemu mieszkaniowego nie ma. W Polsce problem jest nadal, bo system
peerelowski tylko zmutowal, a nie ulegl calkowitej likwidacji.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Mieszkania-w-Polsce-jednymi-z-najbardziej-przeludnionych-w-Europie-2272135.html
"onad 60% polskich rodzin mieszka w za małych mieszkaniach. Wskaźniki przeludnienia plasują Polskę na 28 pozycji wśród 30 krajów europejskich. Najlepiej pod tym względem jest na Cyprze, gdzie problem ten dotyczy zaledwie jednej rodziny na 100."

--
the_foe

Data: 2011-01-27 20:26:15
Autor: Grzegorz Z.

Hans Kloss napisał:

[...]

Oczywistą prawdą jest że to łże-media przekręciły założenia programu
wyborczego PiS-u. Prawidłowo brzmiące hasło to: "Mieszkanie za 3 miliony".
Wyrazem wyjątkowo poważnego podejścia Partii do tego śmiałego wyzwania jest
ogłoszony przez rząd ambitny program mieszkaniowy. http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=3_miliony_mieszka%C5%84

Data: 2011-01-27 11:32:58
Autor: Hans Kloss
On 27 Sty, 20:26, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Oczywistą prawdą jest że to łże-media przekręciły
Już kiedyś proponowałem na grupie nagrodę w wysokości  tysiąca nowych
złotych polskich dla tego kto znajdzie wiarygodny cytat (a najlepiej
nagranie) kaczora OBIECUJĄCEGO WYBUDOWANIE 3mln mieszkań. Chcesz się
schylić po te łatwe pieniądze czy wolisz raczej nadal  pierdolić bez
sensu, łgać i palikocić?
J-23

Data: 2011-01-27 21:46:57
Autor: the_foe

Hans Kloss napisał:

[...]

"Po drugie - jeżeli chodzi o 3 miliony mieszkań, to podjęliśmy wysiłek, żeby te tak naprawdę milion 800 tysięcy, bo myśmy zawsze mówili, że to milion 800 tysięcy plus milion dwieście, które mają być w normalnym trybie wybudowane, że myśmy wysiłek, by podjąć tę budowę, podjęli, odpowiednie decyzje zapadały i o żadnym oszustwie tutaj nie można mówić" - Jarosław Kaczyński w rozmowie z Jackiem Karnowskim w audycji "Sygnały Dnia" na antenie Polskiego Radia (30.07.2008)"

ja sam slyszalem ze JK obiecywal, ze beda kredyty hipoteczne ktore za 500 zl miesiecznie pozwola kupic najtansze nowe mieszkanie.

--
the_foe

Data: 2011-01-27 13:42:38
Autor: Hans Kloss
On 27 Sty, 21:46, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

ja sam slyszalem ze JK obiecywal, ze beda kredyty hipoteczne ktore za
500 zl miesiecznie pozwola kupic najtansze nowe mieszkanie.

Doskonale, oto właśnie co obiecywał-  państwowe gwarancje NA KREDYTY!!
Na kredyty budowlane.......
No to jak ja ci obiecam ze ci pomogę w pożyczeniu kasy na samochód a
ty potem byś chodził i wszędzie i rozpowiadał że ja ci obiecałem
samochód to wiesz kim wtedy byłbyś? Takim właśnie jebanym, kłamliwym
tuskoidalnym warzywnym platfonsem jakich pełno tu grasuje na grupie.
Ja nawet nie twierdzę że kaczor nie pierdolnął głupoty ale do ciężkiej
cholery ta głupota to był plan TANICH KREDYTÓW a nie obietnica
zbudowania czegokolwiek.
J-23

PS. Link do pliku dźwiękowego z tą rozmową by się przydał, za często
manipulowano wypowiedziami kaczora żebym wierzył w jakieś odpisy.
Nie wykastrowane odpisy ale nagranie albo autoryzowany tekst z jego
wypowiedzi mnie interesuje, Znalazło się nagranie ze "spieprzaj
dziadu" (dzięki któremu można się było dowiedzieć jak było NAPRAWDĘ i
samodzielnie ocenić sytuacje) to i nagranie (autoryzowany wywiad lub
oficjalny  tekst PiS) o trzech milionach mieszkań też się powinno
znaleźć

Data: 2011-01-28 01:40:45
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Może jeszcze w Surround 5.1 ma być?

Czy jak Obserwator nie zgłosi się po obiecane tysiąc nowych polskich
złotych to ja mogę?

Data: 2011-01-27 16:58:25
Autor: Hans Kloss
On 28 Sty, 01:40, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> PS. Link do pliku dźwiękowego z tą rozmową

Może jeszcze w Surround 5.1 ma być?
Nie, może być nawet mono. Niemniej dziennikarskie opisy tego co
Kaczyński powiedział odpadają zupełnie ,choćby  na przykładzie  owych
słynnych "prawdziwych Polaków"  widać jasno że są gówno warte.

Czy jak Obserwator nie zgłosi się po obiecane tysiąc nowych polskich  złotych to ja mogę?
Ależ oczywiście. Tyle pierdolenia w platfonskich przekaziorach było o
tym jak to kaczor obiecał wybudować 3 miliony mieszkań że pałam ochotą
poznania DOKŁADNEJ treści tej obietnicy tak jak ona brzmiała u źródła
w momencie jej składania. Bo sam mimo usilnych starań niczego takiego
nie byłem w stanie znaleźć.

Data: 2011-01-28 09:05:22
Autor: Polok Prawdziwy
Gierek największym deweloperem w dotychczasowej historii
Am Thu, 27 Jan 2011 09:58:12 -0800 (PST) schrieb Hans Kloss:

Niezacnij znowuż ło "kolejkach" PIEPSYć, bo jus itak nasywkem DURNIA i
GUPCA nagrupie nosis...!

Data: 2011-01-28 03:26:10
Autor: Hans Kloss
On 28 Sty, 09:05, Polok Prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pl> wrote:
Am Thu, 27 Jan 2011 09:58:12 -0800 (PST) schrieb Hans Kloss:

Niezacnij znowu o "kolejkach" PIEPSY , bo jus itak nasywkem DURNIA i
GUPCA nagrupie nosis...!

Nie na grupie tylko wśród podobnych tobie pojebów, platfonsów i
umysłowych pederastów grupowych. "Opinia" takich omułków jak ty
beblaku cepeliowski nie ma zupełnie żadnego znaczenia.
J-23

Gierek największym deweloperem w dotychczasowej historii