Gierk贸wa wczoraj

Data: 2010-12-13 23:10:59
Autor: bratPit
Gierk贸wa wczoraj
Mnie roz艂o偶y艂o.
Jad臋 w niedziel臋 z Katowic do Wawy, okolice Polichna, czynna tylko po艂owa drogi czyli jest w膮sko.
Par臋 kilometr贸w przed Polichnem widz臋 korek aut jad膮cych do Katowic.
Za kilkadziesi膮t metr贸w okazuje si臋, 偶e korek powoduje paru pracownik贸w drogowych kt贸rzy 艂ataj膮 dziur臋 w jezdni, przy czym jeden z nich wygl膮da艂 jakby tupa艂!
Widok robotnika udeptuj膮cego t膮 posypk臋 czy czymkolwiek to 艂ataj膮 i perspektywa stoj膮cych za nim po horyzont aut (jak to mija艂em to na moje oko sta艂o tam spokojnie ponad 1000 samochod贸w) wyrwa艂a mnie z but贸w.

bo Ty idealista jeste艣, jak si臋 zrobi z gierk贸wki p艂atn膮 autostrad臋 (oczywi艣cie dro偶sz膮 ni偶 te we Francji) to remonty b臋d膮 偶e hej, b臋dzie pe艂no sprz臋tu, ludzi, droga jak st贸艂...
wiem wiem, czarny humor ale to po tym jak sam wraca艂em ostatnio z Rawy do Kraka (DK8-S1-A4) 6,5h...

brat

Gierk贸wa wczoraj