Gierk贸wa wczoraj

Data: 2010-12-14 11:29:57
Autor: Als
Gierk贸wa wczoraj
Dnia Mon, 13 Dec 2010 22:30:25 +0100, KJ Si艂a S艂贸w napisa艂(a):

Mnie roz艂o偶y艂o.

Jad臋 w niedziel臋 z Katowic do Wawy, okolice Polichna, czynna tylko po艂owa drogi czyli jest w膮sko.

Par臋 kilometr贸w przed Polichnem widz臋 korek aut jad膮cych do Katowic.

Za kilkadziesi膮t metr贸w okazuje si臋, 偶e korek powoduje paru pracownik贸w drogowych kt贸rzy 艂ataj膮 dziur臋 w jezdni, przy czym jeden z nich wygl膮da艂 jakby tupa艂!

Widok robotnika udeptuj膮cego t膮 posypk臋 czy czymkolwiek to 艂ataj膮 i perspektywa stoj膮cych za nim po horyzont aut (jak to mija艂em to na moje oko sta艂o tam spokojnie ponad 1000 samochod贸w) wyrwa艂a mnie z but贸w.

Euro 2012 za chwil臋, a na jednej z ruchliwszych dr贸g w Polsce nie do艣膰 偶e nieczynna po艂owa drogi to na drugiej mo偶na sobie w niedziel臋 po po艂udniu reperowa膰 jezdni臋 metod膮 ho艂ubcow膮.

KJ

Mnie zastanawia, czemu kto艣 dosta艂 takiej gor膮czki i przed zim膮 wygenerowa艂
kilkana艣cie zw臋偶e艅 na odcinku od Rawy mniej wi臋cej do Piotrkowa. Kogo艣
sutki szczypa艂y i potrzebowa艂 si臋 wykaza膰 d艂ugo艣ci膮 zamkni臋tych odcink贸w
drogi? O ile jeszcze potrafi臋 zrozumie膰 zw臋偶enie przy okazji remontu mostu,
ale do wycinania krzak贸w w odleg艂o艣ci 15 metr贸w od drogi? No i teraz
oczywi艣cie przez ca艂膮 zim臋 b臋dzie syf, bo "zima, panie, 艣niegu napada艂o i
mr贸z, a tego my nie brali pod uwag臋 w harmonogramie, tu od 50 lat w grudniu
艣niegu nie by艂o".

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam 偶adnej jedynki)

Gierk贸wa wczoraj