Gierk贸wa wczoraj

Data: 2010-12-14 19:23:16
Autor: Bydl臋
Gierk贸wa wczoraj
KJ Si艂a S艂贸w wrote:
Jad臋 w niedziel臋 z Katowic do Wawy, okolice Polichna, czynna tylko po艂owa drogi czyli jest w膮sko.

A jaki jest og贸lnie teraz stan gierk贸wki?
Mam na my艣li stan nawierzchni - za艣nie偶ona, zalodzona, czarna...?

--
Bydl臋

Data: 2010-12-14 20:11:31
Autor: adam
Gierk贸wa wczoraj
A jaki jest og贸lnie teraz stan gierk贸wki?
Mam na my艣li stan nawierzchni - za艣nie偶ona, zalodzona, czarna...?

Dzis do Piotrkowa miejscami czarna, zalodzona oraz zasniezona.
Bardzo dziurawa. W niedziele uszkodzilem wahacz i felge.
Pzdr
Adam

Data: 2010-12-15 18:54:22
Autor: Bydl臋
Gierk贸wa wczoraj
adam wrote:
[...]

Dzi臋kuj臋 za ostrze偶enie - przyda mi si臋 dodatkowe wiadro ostro偶no艣ci wylane na 艂eb.
:-)

--
Bydl臋

Gierk贸wa wczoraj