Gierkówka Wawa -> Piotrków - jak tam jest teraz naprawdę?

Data: 2011-07-14 19:47:35
Autor: Jarek P.
Gierkówka Wawa -> Piotrków - jak tam jest teraz naprawdę?
Wiadomo, są tam remonty, jest źle. Ale jak bardzo jest źle tak naprawdę? Przy założeniu, że jechać chcę w piątek wieczorem?

Z jednej strony słysze doniesienia, że trzy godziny z okładem to minimum, jakie nalezy zakładać, być może będzie jeszcze dłużej.
Z drugiej strony serwisy korkowe typu targeo czy google traffic pokazują mi chocby w tej chwili, że cała ta trasa jest "zielona", niewielkie korki widać jedynie tam, gdzie zawsze, znaczy przed Nadarzynem i przed Babskiem.
Kogo więc słuchać? Serwisów, czy pesymistów? Ktoś jechał (teraz! ostatnie dni wchodzą w grę. miesiąc temu sam jechałem i miesiąc temu nie było wcale tak strasznie, w dwie godziny przejechałem), widział, podpowie?

Jako alternatywę rozpatruję trasę wawa - Żyrardów - Rawa i dalej droga nr 726, ale czasowo będzie to masakra i mam wątpliwości, czy warto, jeśli na gierkówce faktycznie są jedynie nie za duże korki, takie, jak miesiąc temu - poleciałbym gierkówką.

J.

Data: 2011-07-14 19:58:13
Autor: J.F
Użytkownik "Jarek P."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ivna3m$eso$1@inews.gazeta.pl...
[...]

dwie godziny nie strasznie ? To moze i nie ma wiekszej roznicy 2:10 czy 2:50 :-)

Tydzien temu o 18:00 Mszczonow, 20:00 Piotrkow. W piatek bedzie chyba jeszcze ciut gorzej.
Zaraz, 15-ty - zmiana turnusow to nadal obowiazuje, czy to bajka z poprzedniego ustroju ?

faktycznie dziala google traffic - no to daj znac jak bedziesz ruszal, zobaczymy co gugle widza o naszych drogach :-)

J.

Data: 2011-07-14 12:31:40
Autor: Jarek P.
On 14 Lip, 19:58, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

dwie godziny nie strasznie ? To moze i nie ma wiekszej roznicy 2:10
czy 2:50 :-)

Normalnie tą drogę się robiło w 1:30, więc owszem, dwie godziny nie
straszne. Ale 2:50 to już by było niemal drugie tyle...

Zaraz, 15-ty - zmiana turnusow to nadal obowiazuje, czy to bajka z
poprzedniego ustroju ?

Trochę bajka, trochę prawda - w piątki zwykle się ludzim urlopy
zaczynają, na piątki są planowane wyjazdy.

faktycznie dziala google traffic - no to daj znac jak bedziesz ruszal,
zobaczymy co gugle widza o naszych drogach :-)

Dziś przed wyjazdem w trasę po wawie sprawdzałem korki w obu tych
serwisach, pokrywały się z rzeczywistością dość dobrze. No, ale w
stolycy mogą mieć o wiele więcej danych wejściowych.

J.

Data: 2011-07-14 20:18:21
Autor: Marcin Stankiewicz
Gierkówka Wawa -> Piotrków - jak tam jest teraz naprawdę?
Dnia Thu, 14 Jul 2011 19:47:35 +0200, Jarek P. na pl.misc.samochody
napisał(a):

Ktoś jechał (teraz! ostatnie dni wchodzą w grę. miesiąc temu sam jechałem i miesiąc temu nie było wcale tak strasznie, w dwie godziny
przejechałem), widział, podpowie?

Ja. Dzisiaj - o 11.20. Od Rawy do Raszyna jakąś 1.20 h. Ani razu nie stałem
w korku, trafiła się jedna koparka gdzie na 5 min. trzeba było zwolnić do
40 km/h.

Z powrotem nieco gorzej - mały korek na 10 min. przed Babskiem, ale
spowodowany stłuczką na skrzyżowaniu i światełkami. Wyjechałem z Okęcia o
14.00, w Łodzi byłem o 16.30.

Ale ... w sumie to loteria - jak trafisz na zwężce na koparkę/wyjeżdzające
samochody z budowy/innego "powolniaka" to stracisz trochę wiecej czasu.

"Ludzi uczyć potrzeba tak, by nie wiedzieli; O nowych rzeczach mówić, że
tylko zapomnieli. Aleksander Pope"

Data: 2011-07-14 12:34:31
Autor: Jarek P.
Gierkówka Wawa -> Piotrków - jak tam jest teraz naprawdę?
Panowie, jeszcze jedno pytanie: który odcinek jest bardziej
czasochłonny, Wawa - Rawa, czy Rawa - Piotrków? Myślę o tej swojej
drodze alternatywnej, czy by sobie alternatywnego odcinka za Rawą
jednak nie odpuścić i nie pojechać już normalnie.

J.

Data: 2011-07-14 22:31:57
Autor: jerzu
Gierkówka Wawa -> Piotrków - jak tam jest teraz naprawdę?
On Thu, 14 Jul 2011 12:34:31 -0700 (PDT), "Jarek P."
<jarekprzybyl@gmail.com> wrote:

Panowie, jeszcze jedno pytanie: który odcinek jest bardziej
czasochłonny, Wawa - Rawa, czy Rawa - Piotrków?

Z tych dwóch to zdecydowanie Rawa - Piotrków.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-15 09:30:14
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Thu, 14 Jul 2011 22:31:57 +0200, jerzu na pl.misc.samochody napisał(a):

[...]

Choć dziś to akurat trudno określić :) 8 w Babsku zamknięta, bo podmyło jedyną nitkę - objazdy przez Skierniewicę i Rawę. --
"Myślenie to najcięższa praca i dlatego pewnie nie cieszy się zbytnią popularnością."

Data: 2011-07-15 11:11:37
Autor: jerzu
Gierkówka Wawa -> Piotrków - jak tam jest teraz naprawdę?
On Fri, 15 Jul 2011 09:30:14 +0200, Marcin Stankiewicz
<e-mail@w.sigu.invalid> wrote:

Choć dziś to akurat trudno określić :) 8 w Babsku zamknięta, bo podmyło jedyną nitkę - objazdy przez Skierniewicę i Rawę.

Czyli szybciej będzie 7ką :P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-15 09:32:55
Autor: Michal Jankowski
jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Hehe.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9951848,Zamknieta_droga_krajowa_Warszawa_Wroclaw.html

Całkowicie nieprzejezdna jest droga krajowa nr 8 (Warszawa-Wrocław) w
miejscowości Babsk w powiecie rawskim (Łódzkie). Ulewne opady deszczu
spowodowały tam podmycie remontowanego odcinka trasy. Policja organizuje objazdy przez Skierniewice i Rawę Mazowiecką. Jak
powiedział Radosław Gwis z łódzkiej policji, w miejscowości Babsk - na
remontowanym odcinku krajowej "ósemki" - woda podmyła jedną nitkę
trasy, którą odbywał się obecnie ruch. Trasa w tym miejscu została
zamknięta.

- Policja kieruje ruch objazdami przez Rawę Mazowiecką i Skierniewice.
Objazd ten liczy kilkadziesiąt kilometrów. Apelujemy do kierowców,
żeby - jeśli nie muszą - nie wybierali się w drogę krajową "ósemką".
Tego utrudnienia nie da się usunąć w kilka godzin - dodał Gwis.

Na razie nie wiadomo jak długo potrwają utrudnienia.

  MJ

Data: 2011-07-15 18:15:58
Autor: Jarek P.

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjzd3hc6lso.fsfccfs1.fuw.edu.pl...

Całkowicie nieprzejezdna jest droga krajowa nr 8 (Warszawa-Wrocław) w
miejscowości Babsk w powiecie rawskim (Łódzkie). Ulewne opady deszczu
spowodowały tam podmycie remontowanego odcinka trasy.

Hehe....

A wg Targeo i gógle traffic korków nie ma. Do dupy te serwisy...

J.

Data: 2011-07-15 21:49:05
Autor: Rafał Grzelak
Jarek P. wrote:

> [...]

Hehe....

A wg Targeo i gógle traffic korków nie ma. Do dupy te serwisy...

Na zamknietej drodze chcesz korków? :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-07-16 11:05:18
Autor: Bydlę
On 2011-07-15 23:49:05 +0200, Rafał Grzelak <spam@spam.com> said:

Jarek P. wrote:

[...]

Najpierw korka, potem na rzeczonej drodze braku ruchu, zaś korków na objeździe.
Ale obie firmy nie odnotowały tam takich zdarzeń.
Zdaje się, że im tylko w miastach się udaje...

--
Bydlę

Data: 2011-07-16 13:33:16
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-07-16 11:05, Bydlę pisze:

[...]

Ja wczoraj wracałem z Łodzi od razu w Jeżowie odbijając na Skierniewice - Żyrardów - Grodzisk - Pruszków.
Do granic W-wy jechałem z postojem na MC w Żyrardowie jakieś 2h50min - czyli nie tragicznie. Wyjechałem z Łodzi około 11.

Pozdrawiam !

PS:
Jakiegoś masakrycznie zwiększonego ruchu nie stwierdziłem po drodze ;)

Data: 2011-07-14 20:20:08
Autor: Bydlę
On 2011-07-14 19:47:35 +0200, "Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> said:

Wiadomo, są tam remonty, jest źle. Ale jak bardzo jest źle tak naprawdę?

Tam może naprawdę być źle.
Teoria mówi, że 150 km można przejechać w półtorej godziny.
Im bardziej dwupasmówka, tym większe prawdopodobieństwo nieprzekroczenia tego czasu (oczywiście trzeba jechać płynnie, spokojnym tempem ;-)).
Praktycznie ostatnio (piątek, wyjazd z DC o 17) jechałem tam 2 godziny dłużej...
;(

--
Bydlę

Data: 2011-07-17 21:54:20
Autor: Jarek P.

Użytkownik "Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> napisał w wiadomości news:ivna3m$eso$1inews.gazeta.pl...
Wiadomo, są tam remonty, jest źle. Ale jak bardzo jest źle tak naprawdę? Przy założeniu, że jechać chcę w piątek wieczorem?

No i pojechałem. Wyjazd w piątek o 19:00. A potem wróciłem. W niedzielę, około 18. Najnormalniej w świecie gierkówką, bez żadnego objeżdżania i kombinowania. I owszem, są remonty, jedzie się wolniej, ale się jedzie, bez problemu, bez żadnych strasznych historii, których tyle słyszałem.
Tylę napiszę, że w żadną stronę nie musiałem jechać wolniej, niż obowiązujące na danych odcinkach maksymalne dozwolone prędkości, pomijając co najwyżej krótkie i niestresujące wyjątki powodowane skrzyżowaniami ze światłami.

J.

Data: 2011-07-17 22:23:25
Autor: Bydlę
On 2011-07-17 21:54:20 +0200, "Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> said:

No i pojechałem. Wyjazd w piątek o 19:00.

Po szczycie i w drugą stronę.

 A potem wróciłem. W niedzielę, około 18.

Po szczycie i w drugą stronę.

 Najnormalniej w świecie gierkówką(...) bez żadnych strasznych historii, których tyle słyszałem.

Tak.

--
Bydlę

Data: 2011-07-17 23:35:00
Autor: Jarek P.

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:ivvgbt$9ft$3cougar.axelspringer.pl...

No i pojechałem. Wyjazd w piątek o 19:00.

Po szczycie i w drugą stronę.

Że po szczycie, to fakt - ale kto komu każe jechac w szczycie? ;)
A że w drugą stronę? Nie rozumiem? W jaką drugą stronę? Piątek po pracy - cała "warszafka" wtedy się na weekend do domów rodzinnych przecież rozjeżdżała, do tego wszyscy ci, którym się akurat urlop zaczął, bądź po prostu na weekend się urwać gdzieś chcieli i w strony południowe się wybierali. A ja jechałem razem z nimi, tylko ciut później niż główna nawałnica.
Niedziela przed wieczorem - cała warszafka wyposażona w nowy zapas świeżych jaj, słoików z rosołem z podwórzowej kury i nasmażonych przez babcię/mamusię schabowych wraca od rodziny do swych apartamentów, do tego dochodzą wracający z południa urlopowicze, którzy jutro do pracy muszą. Więc gdzie tu "w drugą stronę"?

J.

Data: 2011-07-18 16:42:05
Autor: Bydlę
On 2011-07-17 23:35:00 +0200, "Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> said:

[...]

Nienienie - te hiobowe wieści tyczyły, jak pamiętam, pór z większym oblężeniem kierunku.
:-)

A że w drugą stronę? Nie rozumiem? W jaką drugą stronę? Piątek po pracy - cała "warszafka" wtedy się na weekend do domów rodzinnych przecież rozjeżdżała,

A ty wtedy do Warszwy jechałeś? :-)

Niedziela przed wieczorem - cała warszafka wyposażona w nowy zapas świeżych jaj, słoików z rosołem z podwórzowej kury i nasmażonych przez babcię/mamusię schabowych wraca od rodziny do swych apartamentów,

A ty w drugą stronę? :-)

Więc gdzie tu "w drugą stronę"?

=====================================
Temat: Re: Gierkówka Wawa -> Piotrków
Treść: No i pojechałem. Wyjazd w piątek o 19:00.
=====================================

:-)))

--
Bydlę

Data: 2011-07-18 18:26:07
Autor: Jarek P.

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:j01gnt$vo1$1cougar.axelspringer.pl...

A ty wtedy do Warszwy jechałeś? :-)

nie :)

A ty w drugą stronę? :-)

nie :)

=====================================
Treść: No i pojechałem. Wyjazd w piątek o 19:00.
=====================================

:-)))

No tak. Z Wawy w stronę Piotrkowa, w piątek wieczorem, wraz z całą "warszafką" na weekend się do rodzinnych domów wybierającą, najwyżej może trochę później, niż główna masa.

J.

Data: 2011-07-19 19:33:48
Autor: Bydlę
On 2011-07-18 18:26:07 +0200, "Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> said:

No tak. Z Wawy w stronę Piotrkowa,

OK, już wiem, gdzie popełniłem błąd.
(pomyliłem osoby i wątki)

Tak więc z tego mojego tekstu zostaje tylko to, że już po szczycie, i że (czego nie napisałem szeroko, bo jakimiś trzema literami) fajnie.
:-)

Przepraszam za mój błąd.

--
Bydlę

Gierkówka Wawa -> Piotrków - jak tam jest teraz naprawdę?