Gierkówka Wawa -> Piotrków - jak tam jest teraz naprawdę?

Data: 2011-07-17 21:54:20
Autor: Jarek P.
Gierkówka Wawa -> Piotrków - jak tam jest teraz naprawdę?

Użytkownik "Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> napisał w wiadomości news:ivna3m$eso$1inews.gazeta.pl...
Wiadomo, są tam remonty, jest źle. Ale jak bardzo jest źle tak naprawdę? Przy założeniu, że jechać chcę w piątek wieczorem?

No i pojechałem. Wyjazd w piątek o 19:00. A potem wróciłem. W niedzielę, około 18. Najnormalniej w świecie gierkówką, bez żadnego objeżdżania i kombinowania. I owszem, są remonty, jedzie się wolniej, ale się jedzie, bez problemu, bez żadnych strasznych historii, których tyle słyszałem.
Tylę napiszę, że w żadną stronę nie musiałem jechać wolniej, niż obowiązujące na danych odcinkach maksymalne dozwolone prędkości, pomijając co najwyżej krótkie i niestresujące wyjątki powodowane skrzyżowaniami ze światłami.

J.

Data: 2011-07-17 22:23:25
Autor: Bydlę
On 2011-07-17 21:54:20 +0200, "Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> said:

No i pojechałem. Wyjazd w piątek o 19:00.

Po szczycie i w drugą stronę.

 A potem wróciłem. W niedzielę, około 18.

Po szczycie i w drugą stronę.

 Najnormalniej w świecie gierkówką(...) bez żadnych strasznych historii, których tyle słyszałem.

Tak.

--
Bydlę

Data: 2011-07-17 23:35:00
Autor: Jarek P.

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:ivvgbt$9ft$3cougar.axelspringer.pl...

No i pojechałem. Wyjazd w piątek o 19:00.

Po szczycie i w drugą stronę.

Że po szczycie, to fakt - ale kto komu każe jechac w szczycie? ;)
A że w drugą stronę? Nie rozumiem? W jaką drugą stronę? Piątek po pracy - cała "warszafka" wtedy się na weekend do domów rodzinnych przecież rozjeżdżała, do tego wszyscy ci, którym się akurat urlop zaczął, bądź po prostu na weekend się urwać gdzieś chcieli i w strony południowe się wybierali. A ja jechałem razem z nimi, tylko ciut później niż główna nawałnica.
Niedziela przed wieczorem - cała warszafka wyposażona w nowy zapas świeżych jaj, słoików z rosołem z podwórzowej kury i nasmażonych przez babcię/mamusię schabowych wraca od rodziny do swych apartamentów, do tego dochodzą wracający z południa urlopowicze, którzy jutro do pracy muszą. Więc gdzie tu "w drugą stronę"?

J.

Data: 2011-07-18 16:42:05
Autor: Bydlę
On 2011-07-17 23:35:00 +0200, "Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> said:

[...]

Nienienie - te hiobowe wieści tyczyły, jak pamiętam, pór z większym oblężeniem kierunku.
:-)

A że w drugą stronę? Nie rozumiem? W jaką drugą stronę? Piątek po pracy - cała "warszafka" wtedy się na weekend do domów rodzinnych przecież rozjeżdżała,

A ty wtedy do Warszwy jechałeś? :-)

Niedziela przed wieczorem - cała warszafka wyposażona w nowy zapas świeżych jaj, słoików z rosołem z podwórzowej kury i nasmażonych przez babcię/mamusię schabowych wraca od rodziny do swych apartamentów,

A ty w drugą stronę? :-)

Więc gdzie tu "w drugą stronę"?

=====================================
Temat: Re: Gierkówka Wawa -> Piotrków
Treść: No i pojechałem. Wyjazd w piątek o 19:00.
=====================================

:-)))

--
Bydlę

Data: 2011-07-18 18:26:07
Autor: Jarek P.

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:j01gnt$vo1$1cougar.axelspringer.pl...

A ty wtedy do Warszwy jechałeś? :-)

nie :)

A ty w drugą stronę? :-)

nie :)

=====================================
Treść: No i pojechałem. Wyjazd w piątek o 19:00.
=====================================

:-)))

No tak. Z Wawy w stronę Piotrkowa, w piątek wieczorem, wraz z całą "warszafką" na weekend się do rodzinnych domów wybierającą, najwyżej może trochę później, niż główna masa.

J.

Data: 2011-07-19 19:33:48
Autor: Bydlę
On 2011-07-18 18:26:07 +0200, "Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> said:

No tak. Z Wawy w stronę Piotrkowa,

OK, już wiem, gdzie popełniłem błąd.
(pomyliłem osoby i wątki)

Tak więc z tego mojego tekstu zostaje tylko to, że już po szczycie, i że (czego nie napisałem szeroko, bo jakimiś trzema literami) fajnie.
:-)

Przepraszam za mój błąd.

--
Bydlę

Gierkówka Wawa -> Piotrków - jak tam jest teraz naprawdę?