Gierkowskie marzenia o broni atomowej

Data: 2015-06-01 14:00:09
Autor: Marek
Gierkowskie marzenia o broni atomowej
W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 15:22:18 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
"Warto mieć swoj± broń j±drow±, bo w czym ustępujemy Izraelowi?" - miał pytać Edward Gierek podczas jednej z zamkniętych narad przywódców partyjnych. Pierwszy sekretarz PZPR wierzył, że dzięki temu Polska zyska większy prestiż na ¶wiecie i nie żałował pieniędzy na badania. Efekty eksperymentów naszych naukowców były bardzo obiecuj±ce, ale sen o atomowej potędze zakończył się wraz z tajemnicz± ¶mierci± ich koordynatora...

Prawdopodobnie nigdy już nie dowiemy się, co tak naprawdę wydarzyło się 5 sierpnia 1978 r. na drodze między Bobolicami a Koszalinem. Dlaczego na prostym odcinku niebieski fiat mirafiori zjechał z drogi i uderzył w drzewo? Pasażerka, która przeżyła wypadek, wspominała, że w pewnym momencie jad±ca przed nimi nysa nieoczekiwanie zahamowała. Kierowca próbował j± wymin±ć, ale stracił panowanie nad autem. Dziwnym trafem w fiacie odkryto póĽniej pęknięty przewód hamulcowy.

Badaj±ca zdarzenie milicja i prokuratura uznały to zdarzenie za nieszczę¶liwy wypadek. Znajomi zmarłego kierowcy fiata opowiadali o jego skłonno¶ci do szybkiej i brawurowej jazdy. Jednak wiele osób do dzi¶ jest przekonanych, że w tej tragedii nie było przypadku. Za kierownic± siedział bowiem generał Sylwester Kaliski, ówczesny minister nauki, szkolnictwa wyższego i techniki oraz dyrektor stworzonego przez siebie Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy w Warszawie. Dzięki jego wiedzy i zaangażowaniu rok wcze¶niej Polska stała się pierwszym na ¶wiecie krajem, któremu udało się przeprowadzić fuzję termoj±drow± za pomoc± nieatomowego wybuchu.

Czy gen. Kaliski musiał zgin±ć, ponieważ kto¶ obawiał się, że Polska doł±czy do elitarnego grona państw dysponuj±cych broni± nuklearn±? A może przyczyna jego ¶mierci była jeszcze inna? PRL-owski premier Piotr Jaroszewicz na pocz±tku lat 90. wyznał w rozmowie z Januszem Rolickim: "tu zadziałał mechanizm powi±zań handlowo-wywiadowczych" .

Cało¶ć tu

http://facet.wp.pl/gid,17589922,img,17589924,kat,1034179,galeriazdjecie.html?smgnzebaxbaxhefticaid=114f7f

Za Gierka Polska była wolna od doktryny żydowskiej, dlatego w niczym, poza broni± j±drow± nie ustępowali¶my Izraelowi... Dzisiaj naomiast żydostwo rz±dz±ce zniewolon± Polsk± robi wszystko, by¶my nigdy nie dorównali Izraelowi i by¶my łożyli na rozwój... Izraela...

boukun

Chodziles juz po Kotlinie Klodzkiej z licznikiem Geigera-Millera, zeby sprawdzic, gdzie jeszcze jest ruda uranowa ?

Data: 2015-06-01 23:09:53
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

[...]

Z tego co wiem, to była w Miedziance koło Janowic Wielkich, jeleniogórskie...
http://www.tvn24.pl/wroclaw,44/tajna-kopalnia-atmosfera-strachu-i-morderstwa-gornikow-jaki-sekret-skrywa-miedzianka,484280.html
http://pl.wikipedia.org/wiki/Miedzianka_%28wojew%C3%B3dztwo_dolno%C5%9Bl%C4%85skie%29

boukun

Data: 2015-06-02 03:40:10
Autor: andal
On Mon, 01 Jun 2015 23:09:53 +0200, boukun wrote:

"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

Za Gierka Polska była wolna od doktryny żydowskiej, dlatego w niczym,
poza bronią jądrową nie ustępowaliśmy Izraelowi... Dzisiaj naomiast
żydostwo rządzące zniewoloną Polską robi wszystko, byśmy nigdy nie
dorównali Izraelowi i byśmy łożyli na rozwój... Izraela...

boukun

Chodziles juz po Kotlinie Klodzkiej z licznikiem Geigera-Millera, zeby
sprawdzic, gdzie jeszcze jest ruda uranowa ?

Z tego co wiem, to była w Miedziance koło Janowic Wielkich,
jeleniogĂłrskie...
[...]

ciekawa historia, z dobrych czasow prl
za gomulki i gierka

Data: 2015-06-02 13:02:52
Autor: Marek
W dniu wtorek, 2 czerwca 2015 05:40:13 UTC+2 użytkownik andal napisał:

> jeleniogórskie...
> [...]

Nie z takich zlozy rudy uranowej dalo sie atomowa bombe sklecic...
Ruscy odpuscili, bo juz nic wycyckac nie mogli....ale dzisiejsza technika....
Dzisiaj daje sie pare gramow wydobyc, pare gramow dokupic, i juz !!!
Jestesmy MOCARSTWEM !!!

Hurrrrrrrraaaaaaaa.......
Sorryyyyy

Urrrrrrraaaaaaaaaa !!!!!!!!!!

Data: 2015-06-02 14:46:08
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

O nie, to jeszcze przed Gomułką, kumple w jeleniogórskiej rzeźni z Miedzianki mi o tym w latach 70'opowiadali, jako historia...

boukun

Data: 2015-06-02 15:37:32
Autor: andal
On Tue, 02 Jun 2015 14:46:08 +0200, boukun wrote:

"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag
Za Gierka Polska była wolna od doktryny żydowskiej, dlatego w
niczym, poza bronią jądrową nie ustępowaliśmy Izraelowi... Dzisiaj

za tych wdoch to wszystko rozpieprzyli

przy okazji kradnac rude uranu

Data: 2015-06-02 21:13:09
Autor: boukun
[...]

Nie gadaj? Gdyby nie PRL i odbudowa kraju i przemysłu, dzisiejsi złodzieje u władzy nie mieliby na czym pasożytować i co kraść...

boukun

Data: 2015-06-02 23:21:39
Autor: andal
On Tue, 02 Jun 2015 21:13:09 +0200, boukun wrote:

[...]

przeciez dzisiejsi zlodzieje sa  dziecmi prlu

dla nich wlasnie prl pracowal

tak jak wiekszosc ludzi przcuje dla swych dzieci

Data: 2015-06-03 02:01:29
Autor: boukun
[...]

W PRLu pracował naród na siebie, tylko został okradziony przez zbrodniarza Jaruzela przy okrągłym stole...

boukun

Gierkowskie marzenia o broni atomowej