Giertych: Odebrać immunitet Kaczyńskiemu!

Data: 2010-08-17 16:38:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Giertych: Odebrać immunitet Kaczyńskiemu!
Do Sejmu trafił wniosek o uchylenie immunitetu Jarosławowi Kaczyńskiemu. Jeśli prezes PiS nie zrzeknie się go dobrowolnie, posłowie rozpatrzą wniosek w październiku. Autor wniosku Roman Giertych zapewnia, że jest skłonny go wycofać, jeśli lider PiS go przeprosi.

Wniosek o uchylenie immunitetu to konsekwencja aktu oskarżenia, jaki wobec prezesa PiS złożył wicepremier w jego rządzie Roman Giertych, za to, że Kaczyński zarzucił mu kłamstwo. Sąd nie może przystąpić do sprawy dopóki Kaczyńskiego chroni immunitet.

Według Kaczyńskiego, Giertych kłamał mówiąc w lutym tego roku w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej", że za rządów PiS ówczesny premier zbierał haki na politycznych przeciwników. Według Giertycha, wszyscy politycy PO mieli założone teczki przez PiS. Zbierano w nich różne rzeczy. Także na polityków ówczesnej koalicji, czyli LPR i Samoobrony.

Zdaniem posłanki PiS Jadwigi Wiśniewskiej "Giertych za wszelką cenę chce powrócić na scenę polityczną i szuka na to wszelkich sposobów". "Jednym z takich sposobów jest pozywanie prezesa Jarosława Kaczyńskiego" - stwierdziła. Sam Giertych powiedział, że wcale mu nie zależy, aby Kaczyński zasiadał na ławie oskarżonych. Jak zaznaczył został zmuszony do złożenia aktu oskarżenia przeciwko niemu, gdyż nie może pozwolić na to, by ktoś publicznie zarzucał mu kłamstwo.

"Zależy mi tylko na tym, żeby pan Kaczyński mnie przeprosił i obiecał, że nigdy więcej nie użyje wobec mnie takich słów. Jeśliby to zrobił, to rozważyłbym wycofanie swojego aktu oskarżenia" - zapewnił. W tej samej sprawie Giertych i Kaczyński wytoczyli sobie nawzajem procesy cywilne i obaj żądają przeprosin.

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/299102,giertych-odebrac-immunitet-kaczynskiemu.html

Idę o zakład, że Jaruś nie zrzeknie się immunitetu. Ale ma przesrane, ponieważ jego przeciwnicy mają większość w parlamencie i mogą mu odebrać immunitet. A przeciwnicy to są wszyscy oprócz PiS-u.

Data: 2010-08-17 12:52:07
Autor: magdaverakosiorek

==============================================>
Idę o zakład, że Jaruś nie zrzeknie się immunitetu. Ale ma przesrane,
ponieważ jego przeciwnicy mają większość w parlamencie i mogą mu odebrać
immunitet. A przeciwnicy to są wszyscy oprócz PiS-u.

A niech ten Giertych skarży...

Nic naszemu kochanemu prezusiowi nie zrobią bo on nic nie ma.
Kurskiemu chcieli zabrać BMW a naszemu Jarkowi co zabiorą? Kota!
On życie (także to płciowe) poświęcił dla OJCZYZNY.

magdavera

Data: 2010-08-17 16:40:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 17 Aug 2010 16:38:27 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Hańba! Hańba! Targowica!

Data: 2010-08-17 16:41:15
Autor: u2
[...]

Możemy się założyć, że nie straci immunitetu.

Data: 2010-08-17 18:17:31
Autor: Kostek Wycirowski

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4c6a9f8f$0$20997$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak samo pewni byliście, że wygra wybory. Jeśli tylko będzie głosowanie, to Jarusia wyprowadząw kajdankach z Sejmu. No chyba, że wcześniej ktoś mu nałoży kaftan bezpieczeństwa.

Data: 2010-08-17 17:09:29
Autor: wekon
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c6a9eeb$1news.home.net.pl...
Do Sejmu trafił wniosek o uchylenie immunitetu Jarosławowi Kaczyńskiemu. Jeśli prezes PiS nie zrzeknie się go dobrowolnie, posłowie rozpatrzą wniosek w październiku. Autor wniosku Roman Giertych

a kto to jest ten Roman Giertych?

wekon

Data: 2010-08-17 17:17:33
Autor: dK

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c6aa62a$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A spytaj się Prezesa? W końcu zrobił z niego wicepremiera. Więc wie najlepiej.
dK

Data: 2010-08-17 18:50:21
Autor: Polok_prawdziwy
Giertych: Odebrać immunitet Kaczyńskiemu!
Bogdan Idzikowski wrote:

A wicie cegobym sem zycył...?

- zeby siem tak łoboje na udeptane pole wezwali iza bary siem wzienły...

Toby dopiro było...!!!

A dutkuw skasować by mogły, a mogły - IMTERNACJONALNY POJEDYNEK bym łogłosił...!

Na COŁKI śWIAT moznaby tom walkem wrenc transmitować...!

MEMADżEREM do nich dwuch łostać mogem - tela dutkuw im zarobiem, ze do końca zycio na politykieruw siem pchać niemusom

żeknijcie im ino słuwko łodemnie, toim pokazem, jaksiem PRAWDZIWE BIZMESY robi....

Data: 2010-08-17 11:07:23
Autor: Antenka
On 17 Sie, 18:50, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Taaaa na dojeniu owiec i kulaniu oscypków hłe hłe hłe :D
Ostatnio stwirdzono  w Poznaniu przypadki zatrucia łoscypkami.
Ci pseudogórale spod "Okrąglaka" trują poznańczyów twoim wyrobem z
salmonelą! Fuj! Uważajcie na te "bacowe biznesy" bleee

Antenka

Data: 2010-08-17 20:20:27
Autor: Kostek Wycirowski
Giertych: Odebrać immunitet Kaczyńskiemu!

"Antenka" <Taaaa na dojeniu owiec i kulaniu oscypków hłe hłe hłe :D
[...]

Ty już kretynko bleekać nie musisz. Już na sam widok słowa "Antenka" bleeee mi sie robi.

Powiedz, w taki sposób jak powyżej prezentujesz swoją inteligencję? No bo ja to jestem chamidło programowe, ale ty?

Data: 2010-08-17 11:31:45
Autor: Antenka
Giertych: Odebrać immunitet Kaczyńskiemu!
On 17 Sie, 20:20, "Alfons Wyruchalski"
<dupczący_z_kozami...@zagroda.de> wrote:

Powiedz, w taki sposób jak powyżej prezentujesz swoją inteligencję? No bo ja to jestem chamidło programowe, ale ty? <

Ty jesteś kawał s.....na o! A teraz spadówa! Aha wszystko na to
wskazuje, że  polak_falszywy = wyruchalski czyli taka gnida 2 w 1.
Kozodupcu, są na ciebie haki :-E

Antenka

Data: 2010-08-17 21:34:08
Autor: Kostek Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:12af4267-baae-4e6d-b2ad-39b6631568c0x25g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Jednak ta twoja inteligencja to mrzonka twoja i jadrysia... Ale nawet mi cię nie szkoda. Odrobina inteligencji i wiedzy na temat nagłówków postów pokazało by ci, skąd piszę ja, a skąd kumoter baca. Ale ty wierzysz w koszałki opałki, więc co ja wymagam....

Data: 2010-08-17 13:52:45
Autor: Antenka
On 17 Sie, 21:34, "Kostek Wycirowski" <kozidupc...@uni.de> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:12af4267-baae-4e6d-b2ad-39b6631568c0x25g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

nie szkoda. Odrobina inteligencji i wiedzy na temat nagłówków postów
pokazało by ci, skąd piszę ja, a skąd kumoter baca. Ale ty wierzysz w

Ja wohl Herr Kozodupiec! Wiem, skąd piszesz - z hitlerowskiej
owczarni! :D

Antenka

Data: 2010-08-17 14:07:55
Autor: zbig
On 17 Sie, 22:52, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

> koszałki opałki, więc co ja wymagam....

Ja wohl Herr Kozodupiec! Wiem, skąd piszesz - z hitlerowskiej

A ty to za kim jesteś w tej awanturce - za Romkiem de Zoo czy
geniuszem z Żoliborza?

Data: 2010-08-18 01:29:50
Autor: Antenka
On 17 Sie, 23:07, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 17 Sie, 22:52, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

A ty to za kim jesteś w tej awanturce - za Romkiem de Zoo czy
geniuszem z Żoliborza?<

Zawsze za prawdą. Niech się ciągają po sądach jak to lubią. Ani jeden
ani drugi nie jest bez winy. Dużo by opowiadać.

Antenka

"Miałeś chamie złoty róg, ostał ci się jeno sznur"

Data: 2010-08-17 22:39:53
Autor: Polok_prawdziwy
Kostek Wycirowski wrote:

[...]

Niedziw siem, to ino CIMNIAWO MARYNA...

- jak tako psekupa ergumentu nimo (co zdażo siem ZAWSZE!), to ciem ksykiem splantować prubuje...

Jeśli jesce tako pożondne cycory mo, noto jom udobruchom i jej cycorami, a potem sparkom siem zajmujem...

Bo niewim, cymci to godoł, ale jak u Maryny cycory fajniste som, toi sparka świeżutko i wilgotno jest...!

Data: 2010-08-18 08:28:13
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-17 21:34, Kostek Wycirowski pisze:

[...]

Czym niby się różnią twoje nagłówki wiadomości od tych bacy - że jedne wiadomości są pisane spod Linuksa a inne spod Window$? To niby ma być argumentem że jest dwóch autorów?

Data: 2010-08-17 20:32:01
Autor: Polok_prawdziwy

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nieino....!

- na marynich sparkach i cycorach tes siem wyznowom...

Ostatnio stwirdzono  w Poznaniu przypadki zatrucia łoscypkami.
Ci pseudogórale spod "Okrąglaka" trują poznańczyów twoim wyrobem z
salmonelą! Fuj! Uważajcie na te "bacowe biznesy" bleee

Tonie nase chopoki psycynom som - na higienie imtymnej siem znomy...!

- to RUSKO MAFIA zauwazyła, ze stasne bizmesy na łoscypkach machać możno i komkurencjem nom robi...

Data: 2010-08-17 20:30:22
Autor: jadrys
[...]

Zrzec się immunitetu dla pozwu cywilnego? Trochę to niepoważne. Poseł ma ważniejsze sprawy do roboty niż się tłuc po sądach dla jakiejś błahostki.

Data: 2010-08-17 22:31:07
Autor: Polok_prawdziwy

[...]

JAMDRYSIE... - kłamstwo publicne tonie błahostka....!!!

Data: 2010-08-18 08:28:33
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-17 22:31, Polok_prawdziwy pisze:

Zrzec się immunitetu dla pozwu cywilnego? Trochę to niepoważne. Poseł ma
ważniejsze sprawy do roboty niż się tłuc po sądach dla jakiejś błahostki.

JAMDRYSIE... - kłamstwo publicne tonie błahostka....!!!

Daj spokój baco - oni (ci przy korytach)  wszyscy kłamią.

Giertych: Odebrać immunitet Kaczyńskiemu!