Giertych: To jest początek końca PiS

Data: 2012-08-19 14:06:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Giertych: To jest początek końca PiS
- Szczekający piesek pisowski, który szarpał za nogawkę Polski Kościół i trzymał, żeby noga nie poszła za bardzo na wschód, został z kawałkiem szmaty w zębach. To jest początek końca PiS – mówi w rozmowie z „Wprost” Roman Giertych.

Były wicepremier uważa wizytę w Polsce metropolity Cyryla w Polsce i podpisanie porozumienia z polskim Episkopatem za „wydarzenie bez precedensu w ciągu ostatnich 1000 lat”. - Cerkiew nie zbiera takich tłumów, jak kościół katolicki w Polsce, ale jego powiązanie z władzą skutkuje wpływem na całe rosyjskie elity. Jeśli więc Cyryl przychodzi i mówi: przyjeżdżam do kraju Europy Zachodniej, to co to oznacza? To oznacza, że jedna z najważniejszych osób w Rosji, zwierzchnik Kościoła prawosławnego uznaje Polskę za kraj znajdujący się poza imperium – przekonuje były wicepremier.

Zdaniem Giertycha PiS przegra na kontestowaniu wizyty Cyryla i konflikcie z polskim Episkopatem. - Przez ostatnie lata PiS, wbrew swojej tradycji, fokusował się na Kościół. Było to dla nich szalenie wygodne, bo przyprowadzało masy katolickie do religii smoleńskiej. Ja, tak jak miliony katolików w Polsce, czekałem jak na wiosenny deszcz na słowa abpa Michalika w sprawie smoleńskiej. Odciął on kościół katolicki od całej tej propagandy antymoskiewskiej i budowania quasi-religijnego mitu wokół smoleńska. To będzie miało gigantyczne konsekwencje – zapowiada były lider LPR-u.

Jego zdaniem Radio Maryja będzie ostatnim, które się od PiS odklei. - Ale jeśli tysiące proboszczów i księży zacznie się oddzielać od PiS, to w perspektywie roku-dwóch dojdzie do zmian. Jarosław Kaczyński z chwilą, gdy zakwestionował nową linię Kościoła wobec Cerkwi, stracił legitymację do tego, aby mieć głosy katolickie. Dzień przyjazdu Cyryla zmienił fundamentalnie rzeczywistość na prawicy – dodaje Giertych.
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/401446,giertych-to-jest-poczatek-konca-pis.html

Brawo Giertych! Trafiłeś w punkt!

Data: 2012-08-19 14:15:12
Autor: zdumiony
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5030d6bc$0$26683$65785112news.neostrada.pl...
Brawo Giertych! Trafiłeś w punkt!

Giertych to całkiem inteligentny gość

Data: 2012-08-19 14:18:08
Autor: Marek
On Aug 19, 2:15 pm, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:5030d6bc$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

> Brawo Giertych! Trafiłeś w punkt!

Giertych to całkiem inteligentny gość

...prawie, jak ty...

Data: 2012-08-19 16:01:42
Autor: Przemysław M.
Dnia Sun, 19 Aug 2012 14:06:14 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Na dodatek Cyryl z Michalikiem pokazali prezesowi figę. Cięzkie czasy
czekają prezesa PiS. Ciekaw jestem kto zostanie zesłany na prowincję by
zmył winy prezesa? Hofman otrzymał w podzięce Konin, kto następny?

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 JĂłzefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Data: 2012-08-20 02:43:10
Autor: HaMMeR
W dniu niedziela, 19 sierpnia 2012 16:01:42 UTC+2 użytkownik Przemysław M. napisał:
> [...]

czekają prezesa PiS. Ciekaw jestem kto zostanie zesłany na prowincję by

zmył winy prezesa? Hofman otrzymał w podzięce Konin, kto następny?

Nastepni, to jestesmy my, Polacy,by z wami, sprzedajne bolszewickie scierwa zrobic porzadek
My wam tez mamy cos do pokazania... wielka i czerwona (wasz ulubiony kolor) doope!

Cieszycie sie POlszewickie lemingi??

Data: 2012-08-20 19:08:03
Autor: jr

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:aaa8f3dd-d657-4044-86e6-703aee8becdcgooglegroups.com...
> [...]

Nastepni, to jestesmy my, Polacy,by z wami, sprzedajne bolszewickie scierwa zrobic porzadek

Ciekawe w jaki sposób? Pokazując dupę? Śmieszny jesteś ty i cały ten PiS
jb

Data: 2012-08-20 15:28:43
Autor: jr
> [...]

| tego, aby mieć głosy katolickie. Dzień przyjazdu Cyryla zmienił
| fundamentalnie rzeczywistość na prawicy - dodaje Giertych.

To razem macie dwa punkty w skali 100.
Giertych to nawiedzony katolik, ale tobie się dziwię Boguś. Zobacz no, jak daleko zaszedł Giertych liżąc tyłki zubeczonym hierarchom? Nikt nie ma szans wygrać w Polsce wyborów głosząc bogoojczyżniane hasła. Przykład Palikota pokazuje, że w Polsce można dostać na starcie 10 % atakując katolicka doktrynę. Jesli dojdzie do sporów na lini PiS - Kosciół, to bójcie się Kaczora.
jb

Data: 2012-08-20 15:36:02
Autor: zdumiony
Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:k0te5q$tks$1node1.news.atman.pl...
[...]

To zależy od stanowiska Radia Maryja, czy bedzie zgodne z linią Kościoła czy sektą PiSu

Data: 2012-08-20 15:42:33
Autor: jr

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0tefs$f6n$1inews.gazeta.pl...
| Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości
|
| To zależy od stanowiska Radia Maryja, czy bedzie zgodne z linią Kościoła czy
| sektą PiSu

Na razie owszem zależy, dlatego Kaczuś nie chce iść na udry z kościelnymi hierarchami. Ale wszystko jest możliwe.
jb

Data: 2012-08-20 15:46:14
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

pokazuje, że w Polsce można dostać na starcie 10 % atakując katolicka
doktrynę. Jesli dojdzie do sporów na lini PiS - Kosciół, to bójcie się

Kaczorka to ja olewam prostym sikiem. Facet jest skończony, a wraz z nim PiS.
Giertych, gdy przestał być politykiem, całkiem rozsądnie mówi.

Data: 2012-08-20 16:51:00
Autor: jr

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50323faf$0$1296$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |

| Kaczorka to ja olewam prostym sikiem. Facet jest skończony, a wraz z nim
| PiS.

Jak można olewać kogoś, kogo się nienawidzi?
Prawie kazda dyskusja z tobą kończy sie na osobie Kaczyńskiego, więc nie mów, że go olewasz.

| Giertych, gdy przestał być politykiem, całkiem rozsądnie mówi.

Szczególnie wtedy, gdy naskakuje na Kaczorka?
jb

Data: 2012-08-20 21:08:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:k0tiva$2sr$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| > |
> [...]

mów, że go olewasz.

| Giertych, gdy przestał być politykiem, całkiem rozsądnie mówi.

Szczególnie wtedy, gdy naskakuje na Kaczorka?

Odstosunkuj się ode mnie. To ty zacząłeś z PiS-em, pisiaczku.

Data: 2012-08-20 21:17:45
Autor: jr

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50328b20$0$1314$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości

| > |

| > | > |
| > | > |

| > |

| > |

| Odstosunkuj się ode mnie. To ty zacząłeś z PiS-em, pisiaczku.

Przeskocz no Idzikowski do góry i zobacz kto zaczął ten wątek i jaki ma tytuł!
jb

Data: 2012-08-20 21:29:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:k0u2jd$eas$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| > | > |
| > | > |

| > |

| > |

| Odstosunkuj się ode mnie. To ty zacząłeś z PiS-em, pisiaczku.

Przeskocz no Idzikowski do góry i zobacz kto zaczął ten wątek i jaki ma
tytuł!

To się do Gertycha przypie***dalaj!

Data: 2012-08-21 00:05:42
Autor: jr