Giertych: To jest pocz±tek końca PiS

Data: 2012-08-19 16:01:42
Autor: Przemysław M.
Giertych: To jest pocz±tek końca PiS
Dnia Sun, 19 Aug 2012 14:06:14 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

- Szczekający piesek pisowski, który szarpał za nogawkę Polski Kościół i trzymał, żeby noga nie poszła za bardzo na wschód, został z kawałkiem szmaty w zębach. To jest początek końca PiS – mówi w rozmowie z „Wprost” Roman Giertych.

Na dodatek Cyryl z Michalikiem pokazali prezesowi figę. Cięzkie czasy
czekają prezesa PiS. Ciekaw jestem kto zostanie zesłany na prowincję by
zmył winy prezesa? Hofman otrzymał w podzięce Konin, kto następny?

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 JĂłzefa PiĹ‚sudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klÄ™ska, być

Data: 2012-08-20 02:43:10
Autor: HaMMeR
W dniu niedziela, 19 sierpnia 2012 16:01:42 UTC+2 użytkownik Przemysław M. napisał:
Dnia Sun, 19 Aug 2012 14:06:14 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> - Szczekaj±cy piesek pisowski, który szarpał za nogawkę Polski Ko¶ciół i > trzymał, żeby noga nie poszła za bardzo na wschód, został z kawałkiem szmaty > w zębach. To jest pocz±tek końca PiS - mówi w rozmowie z "Wprost" Roman > Giertych.

Na dodatek Cyryl z Michalikiem pokazali prezesowi figę. Cięzkie czasy

czekaj± prezesa PiS. Ciekaw jestem kto zostanie zesłany na prowincję by

zmył winy prezesa? Hofman otrzymał w podzięce Konin, kto następny?

Nastepni, to jestesmy my, Polacy,by z wami, sprzedajne bolszewickie scierwa zrobic porzadek
My wam tez mamy cos do pokazania... wielka i czerwona (wasz ulubiony kolor) doope!

Cieszycie sie POlszewickie lemingi??

Data: 2012-08-20 19:08:03
Autor: jr
Giertych: To jest pocz±tek końca PiS

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomo¶ci news:aaa8f3dd-d657-4044-86e6-703aee8becdcgooglegroups.com...
> [...]

Nastepni, to jestesmy my, Polacy,by z wami, sprzedajne bolszewickie scierwa zrobic porzadek

Ciekawe w jaki sposób? Pokazuj±c dupę? ¦mieszny jeste¶ ty i cały ten PiS
jb