Giertych był nieprzytomny w trakcie "przesłuchania"

Data: 2020-10-20 02:37:13
Autor: Bruno Brunowski
Giertych był nieprzytomny w trakcie "przesłuchania"
Wyrywki z protokołu:
"W rubryce 'podejrzany podał następujące dane osobowe' prokurator odnotował: 'podejrzany nie podał żadnych danych osobowych z uwagi na jakikolwiek brak kontaktu'"
"Prokurator stwierdza, iż podejrzany śpi i nie ma z nim żadnego kontaktu. Okoliczności te w całości potwierdza funkcjonariusz CBA. Obrońcy oświadczają, że klient jest bez kontaktu, nieprzytomny na łóżku szpitalnym, podłączony do pompy podającej lek. (...) Podejrzany z uwagi na stan zdrowia nie jest w stanie oświadczyć się w żaden sposób, co do treści ogłoszono mu zarzutu, ani tym bardziej złożyć wyjaśnienia w sprawie realizując swoje prawo m.in. do obrony. W ocenie obrońców ogłoszenie postanowienia o postawieniu zarzutów w obecnej sytuacji pozoruje legalne przeprowadzenie tej czynności, albowiem trudno mówić o tym, iż podejrzany ma jakąkolwiek świadomość, co do treści prowadzonej czynności, nie można zatem mówić, że zarzut został skutecznie ogłoszony."
https://tvn24.pl/polska/roman-giertych-w-czasie-przesluchania-byl-nieprzytomny-protokol-prokuratury-4725845

To mówicie, że symulował?

--
Bruno

Data: 2020-10-20 12:09:40
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Ja mówię że jest "uzasadnione (sytuacją) podejrzenie" że symulował.
Podejrzenie nie jest dowodem a ja obstawiam że *formalna* opinia lekarzy
to będzie w praktyce czymś ala "nie można wykluczyć że nie symulował".
W końcu miał się "bidula" czym zestresować, nieprawdaż?
   Przyjęcie że nie można *nigdy* skutecznie postawić zarzutów także
symulantom niesie (za) daleko idące konsekwencje proceduralne i IMHO
zagwarantuje "epidemie omdleń".  Na zdrowy chłopski (nieprawniczy) rozum
postawienie zarzutów zemdlałemu powinno nieść (ograniczone) skutki
prawne i wymagać powtórzenia.  W sumie sprowadza się to do tego czy
bardziej należy się bać oskarżonych symulantów czy stróżów bezprawia.

Zaś z innej beczki: AFAIR Taki Miloszewicz miał "zejść" na skutek
przedawkowania symulacji a nie otrucia.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-20 03:46:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 20 października 2020 12:10:28 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

to będzie w praktyce czymś ala "nie można wykluczyć że nie symulował".
W końcu miał się "bidula" czym zestresować, nieprawdaż?

"- W swojej opinii napisałem, że ma spowolnienia psychoruchowe z zaburzeniami świadomości - powiedział w rozmowie z "Wyborczą" prof. Andrzej Friedman.

Szef Kliniki Neurologii w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim w Warszawie został poproszony o zbadanie Romana Giertycha. Mecenas stracił przytomność podczas przeszukania, które przeprowadziło w jego domu CBA.

- Miał objawy neurologiczne, zostały przeze mnie opisane. Jestem bardzo starym neurologiem i wiem, że to z całą pewnością nie było udawane - podkreślił Friedman."
https://wiadomosci.wp.pl/roman-giertych-nie-symulowal-neurolog-ktory-go-badal-rozwiewa-watpliwosci-6566456852679328a

--
Bruno

Data: 2020-10-20 12:53:33
Autor: boukun
[...]

Koniu zachował się jak wytrawny kryminalista. Dobrze, że nożyczek nie połknął.
--
boukun

Data: 2020-10-20 13:02:18
Autor: A. Filip
> [...]

to będzie w praktyce czymś ala "nie można wykluczyć że nie symulował".
W końcu miał się "bidula" czym zestresować, nieprawdaż?
[...]
[...]

Poproszony *przez KOGO*?  To nie jest bardzo ważne (kluczowe) kto go
wybrał do wystawienia opinii szczególnie gdy jest to "starannie pomijane"?

Czy wykluczył także "udawanie *ze wspomaganiem*"?  Roman Giertych jest
całkiem skutecznym politykiem i adwokatem, nieprawdaż?

Za komuny *też* najważniejsze bywało to co "pominięto".

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-20 16:12:56
Autor: Runt
W dniu 2020-10-20 o 13:02, pajac A. Filip pisze:

Poproszony *przez KOGO*?  To nie jest bardzo ważne (kluczowe) kto go
wybrał do wystawienia opinii szczególnie gdy jest to "starannie pomijane"?

Ponieważ jeżeli ktoś komuś coś ewentualnie nikt nikomu nic to po co komu na co,prawda?

--
Runt

Data: 2020-10-20 14:38:43
Autor: u2
W dniu 20.10.2020 o 12:45, t-1 pisze:
[...]

faktem jest, że nawet na wizji w TV koniu wyglądał zawsze jak nawalony:)

Data: 2020-10-20 16:12:32
Autor: Runt
W dniu 2020-10-20 o 14:38, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 20.10.2020 o 12:45, t-1 pisze:

faktem jest, że nawet na wizji w TV koniu wyglądał zawsze jak nawalony:)

Konia to ty tłuczesz orczykiem, a nawalony jesteś zawsze.

--
Runt

Data: 2020-10-20 18:19:39
Autor: u2
W dniu 20.10.2020 o 16:12, Runt pisze:
W dniu 2020-10-20 o 14:38, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 20.10.2020 o 12:45, t-1 pisze:

faktem jest, że nawet na wizji w TV koniu wyglądał zawsze jak nawalony:)

Konia to ty tłuczesz orczykiem, a nawalony jesteś zawsze.

aby nie masz projekcji szpunt ?:)))))

Data: 2020-10-20 18:20:05
Autor: u2
W dniu 20.10.2020 o 16:11, Runt pisze:
[...]

Polonium

Giertych był nieprzytomny w trakcie "przesłuchania"