Giertych chce uchylenia immunitetu pi erwszemu kłamcy RP.

Data: 2010-12-20 17:47:42
Autor: Tomy M.
Giertych chce uchylenia immunitetu pi erwszemu kłamcy RP.
W dniu 2010-12-20 08:08, Azor jest pedałem pisze:
Roman Giertych domaga siÄ™ uchyleniu immunitetu

Eee... Warzywny, nie podpierdalaj tytułami wątków
Miało być o Ryżym Chuju bo sam tytuł na to wskazuje.

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii
monotonną procesję i nierówną walkę
zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"  — Zbigniew Herbert

Giertych chce uchylenia immunitetu pi erwszemu kłamcy RP.