Giertych chce uchylenia immunitetu pierwszemu kłamcy RP.

Data: 2010-12-20 08:08:00
Autor: Azor jest pedałem
Giertych chce uchylenia immunitetu pierwszemu kłamcy RP.
Roman Giertych domaga się uchyleniu immunitetu Jarosława Kaczyńskiego i przebadania go wariografem - informuje "Rzeczpospolita". Były prezes Ligi Polskich Rodzin w trybie karnym i cywilnym pozwał prezesa PiS, oskarżając go o zniesławienie.
Sejmowa komisja regulaminowa rozważy wniosek byłego wicepremiera w rządzie Kaczyńskiego prawdopodobnie po Nowym Roku. Komisja wydaje Sejmowi opinie przed głosowaniem nad uchyleniem parlamentarnego immunitetu.

Wzajemne oskarżenia

Sprawa dotyczy wywiadu Romana Giertycha, w którym ten stwierdził, że za rządów PiS Jarosław Kaczyński zbierał tzw. haki na politycznych rywali. Prezes PiS złożył pozew, zarzucając Giertychowi kłamstwo.

Ten nie pozostał dłużny i oskarżył Kaczyńskiego o zniesławienie. Oprócz procesu cywilnego, wszczął również sprawę karną. Ta jednak jest zawieszona ze względu na immunitet Jarosława Kaczyńskiego.

Zezna Lepper i Kaczmarek?

- Sprawa mordu katyńskiego, granicy Obwodu Kaliningradzkiego i gospodarka -... czytaj więcej >
Roman Giertych chce powołania kilku świadków. Są wśród nich m.in. Andrzej Lepper i Janusz Kaczmarek. Ponadto powód twierdzi, że część jego rozmów z ówczesnym premierem odbywała się w cztery oczy. Dlatego złożył również wniosek o przebadanie pozwanego wariografem. Jednocześnie sam wyraził gotowość do poddania się takiemu testowi.

Politycy PiS twierdzą, że komisja ds. nacisków już zajmowała się tą sprawą i nie stwierdziła żadnych uchybień. Zaś komisja regulaminowa chce najpierw wysłuchać obu stron, przed wydaniem opinii dla Sejmu, który w głosowaniu zdecyduje o immunitecie Jarosława Kaczyńskiego.

Jak mówi Giertych, jeśli premier Kaczyński go publicznie przeprosi, to rozważy wycofanie sprawy.

http://www.tvn24.pl/-1,1686730,0,1,giertych-chce-uchylenia-immunitetu-kaczynskiego,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-20 11:36:16
Autor: Wasz Dobrodziej

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iemvci$h1m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Już widzę jak rAzor dostaje orgazmów!

d.

Data: 2010-12-20 12:10:32
Autor: obserwator
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Roman Giertych domaga się uchyleniu immunitetu Jarosława Kaczyńskiego i

teraz wychodzi szydko z wora, kim jest Giertych. Kryptokomuch i rozrabiacz,
wspolpracujacy jak widac z PO zalozonym przez sluzby specjalne.

Tatus popieral sowieckiego jenerala - Jaruzelskiego, to synus poszedl jego
sladami kolaboranta z rezimem sowieckim.

Data: 2010-12-20 14:09:27
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ienh3o$gus$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wtedy gdy konus zawierał z lpr koalicję, to nie było widać?  O tym, że Kryże to dyspozycyjny sędzia z o kresu prl-u też nie było wiadomo? O tym, że SO to paria lewicowa też nie wiedział?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-20 13:24:34
Autor: obserwator
Giertych chce uchylenia immunitetu pierwszemu kłamcy RP.
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

Wtedy gdy konus zawierał z lpr koalicję, to nie było widać?

Przede wszystkim zmien retoryke. Kto to jest konus?

Kaczynski musial zawrzec z kims koalicje aby w ogole mogl zaczac rzadzic, bo
PO jako partia opozycyjna postawila takie warunki ktore byly dla PiS nie do
przyjecia z uwagi na koncepcje rzadow ktore PiS zakladalo ( glownie chodzi o
stanowiska zwiazane z praworzadnoscia, sluzbami specjalnymi i polityka
zagraniczna).

O tym, że Kryże
to dyspozycyjny sędzia z o kresu prl-u też nie było wiadomo? O tym, że SO to paria lewicowa też nie wiedział?

juz tak nie epatuj tym Kryze, popatrz lepiej i ocen obiektywnie z kim w uklady
weszlo PO. --

Data: 2010-12-20 15:03:32
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ienlei$3ko$1inews.gazeta.pl...
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

Wtedy gdy konus zawierał z lpr koalicję, to nie było widać?

Przede wszystkim zmien retoryke. Kto to jest konus?

Z jakiego powodu? Obraźliwe określenia innych polityków ci nie przeszkadzają?

Kaczynski musial zawrzec z kims koalicje aby w ogole mogl zaczac rzadzic,

Jednak wiesz kto to jest konus.

[...]

I to ma usprawiedliwić wejście w koalicję z kimś, kogo wcześniej nazywało się ubekiem?

O tym, że Kryże
to dyspozycyjny sędzia z o kresu prl-u też nie było wiadomo? O tym, że SO to
paria lewicowa też nie wiedział?

juz tak nie epatuj tym Kryze,

Dlatego, że to niewygodny temat dla picu?

 popatrz lepiej i ocen obiektywnie z kim w uklady
weszlo PO.

Jakie "układy" masz na myśli. PO weszło w koalicje z PSL.

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-20 16:05:50
Autor: obserwator
> [...]
> Przede wszystkim zmien retoryke. Kto to jest konus?

Z jakiego powodu? Obraźliwe określenia innych polityków ci nie przeszkadzają?
 przeszkadzaja.

> Kaczynski musial zawrzec z kims koalicje aby w ogole mogl zaczac rzadzic,

Jednak wiesz kto to jest konus.
 domylam sie, bo widze kogo propagande tu ciagle pastujesz.
> [...]
> zagraniczna).

I to ma usprawiedliwić wejście w koalicję z kimś, kogo wcześniej nazywało się ubekiem?

tak nieraz niestyty musi dzialac polityk. Sam niczego zrobic nie moze, wiec
musi kalkulowac.

> O tym, że Kryże
>>

> juz tak nie epatuj tym Kryze,

Dlatego, że to niewygodny temat dla picu?

dlaczego nie wygodny? po prostu nieaktualny, bo teraz rzadzi PO i nikt przy
zdrowych zmyslach nie zajmuje sie ciagle partia opozycyjna w cywilizowanych
krajach demokratycznych.

 popatrz lepiej i ocen obiektywnie z kim w uklady
> weszlo PO.

Jakie "układy" masz na myśli. PO weszło w koalicje z PSL.

zainteresuj sie kto stoi za plecami Donka i nowego prezydenta, ktory dziala
reka w reke z Donkiem. A wszystko publicznie, blogoslawia neoczekisci z GW i
postubeckie media oraz tzw. elity.

Czytaj wiecej ta grupe oraz portale popierajace partie opozycyjna i wyciagaj
wnioski wlasciwe nawet dla SIEBIE, jak juz nie potrafisz dla ogolu.  --

Data: 2010-12-20 17:39:35
Autor: Azor jest pedałem
[...]

Kto to są "neoczekiści", które to są "postubeckie media i tzw. elity"?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-20 16:49:09
Autor: {heÂŽsk}
Giertych chce uchylenia immunitetu pierwszemu kłamcy RP.
On Mon, 20 Dec 2010 08:08:00 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 jestem ciekaw kiedy na prawde skocza sobie do gardel.

Data: 2010-12-20 17:47:42
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-20 08:08, Azor jest pedałem pisze:
Roman Giertych domaga się uchyleniu immunitetu

Eee... Warzywny, nie podpierdalaj tytułami wątków
Miało być o Ryżym Chuju bo sam tytuł na to wskazuje.

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii
monotonną procesję i nierówną walkę
zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"  — Zbigniew Herbert

Giertych chce uchylenia immunitetu pierwszemu kłamcy RP.