Giertych do wora!.. i wyniki są

Data: 2013-02-17 12:02:02
Autor: abc
Giertych do wora!.. i wyniki są
Więcej gwałtów, bójek i narkotyków wśród uczniów to efekt rozluźnienia
dyscypliny - oceniają eksperci.

Z danych Komendy Głównej Policji wynika, że więcej było gwałtów, bójek,
kradzieży i przypadków wnoszenia narkotyków.

Alarmujący jest wzrost, z 14 do 74, przypadków gwałtów popełnionych na
terenie szkoły. To więcej, niż zgłoszono ich łącznie w latach 2009-2011,
kiedy w sumie było ich 60.

Takie sprawy ujawniane są rzadko i trudno je udowodnić.

W szkołach przybyło przestępstw związanych z tzw. obyczajnością. - W
ubiegłym roku stwierdziliśmy 181 takich zdarzeń, miały związek z pornografią
czy pedofilią - mówi Grażyna Puchalska z KGP.

Niedawno wyszło na jaw, że Piotr K., wieloletni pracownik świetlicy w
podstawówce w Warszawie, molestował uczennice. Usłyszał dwa zarzuty
wykorzystywania nieletnich.

Ale nie tylko o takie przypadki chodzi. - Zdarza się, że starsze dzieci
molestują młodsze, nagrywają to za pomocą telefonu komórkowego, by im
dokuczyć - mówi jeden z policjantów.

Więcej http://www.rp.pl/artykul/980987-Nie-ma-w-szkole-dyscypliny.html

Data: 2013-02-17 06:16:15
Autor: jan kowalski
Giertych do wora!.. i wyniki są
Więcej gwałtów, bójek i narkotyków wśród uczniów to efekt rozluźnienia
dyscypliny - oceniają eksperci.

To bylo wiadomo juz 2 lata temu. Upadek i brak skutecznosci zostaly
nazwane postepem. Bijcie poklony Grzeskom Z-et i jemu podobnym. Bijcie
sobie poklony za ogolny przyklask nagonki na Kaczynskiego a raczej dla
braku wlasnej swiadomosci politycznej, jakiejkolwiek.

Data: 2013-02-17 15:34:16
Autor: No pasaran
Giertych do wora!.. i wyniki są
"jan kowalski" <donek999bronek@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:7974dac9-abf4-449d-9a66-492da2ad7740h11g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Kaczyński to największe nieszczęście dla Polski, Kaczyńscy to największe nieszczęście dla Polski, gdyby ich nie było w polityce, już dawno nie byłoby PO i Tuska...

Data: 2013-02-17 15:52:26
Autor: bolek
Giertych do wora!.. i wyniki są

Użytkownik "No pasaran" <No_pasaran@gmail.com> napisał w wiadomości news:kfqpp6$nar$1speranza.aioe.org...
[...]

To prawda. Tusk tylko dlatego rządzi, że jest mniejszym złem.
Ciekawe co ten politykier zapoda w środę ?
Poziom rządów sięgnął dna Rowu Mariańskiego.

bolek

Data: 2013-02-17 16:51:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Giertych do wora!.. i wyniki są

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5120eeaa$0$1300$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pewnikiem powoła ciebie na stanowisko premiera!

ubawiony

Data: 2013-02-17 17:20:14
Autor: bolek
Giertych do wora!.. i wyniki są

--
Tak nisko jeszcze nie upadłem.

Data: 2013-02-17 17:58:42
Autor: pluton_
Giertych do wora!.. i wyniki są

To prawda. Tusk tylko dlatego rządzi, że jest mniejszym złem.
Ciekawe co ten politykier zapoda w środę ?
Poziom rządów sięgnął dna Rowu Mariańskiego.

Ale jaka mamy alternatywe ? kilometr pod rowem ?

Nullification

Data: 2013-02-17 18:08:33
Autor: bolek
Giertych do wora!.. i wyniki są

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kfr24h$kf8$1node1.news.atman.pl...

[...]

I to jest całe nieszczęście że nie mamy żadnej alternatywy.

bolek

Data: 2013-02-17 20:40:33
Autor: pluton_
Giertych do wora!.. i wyniki są
I to jest całe nieszczęście że nie mamy żadnej alternatywy.

Alternatywa to kaczki.

Nullification

Data: 2013-02-17 12:44:19
Autor: No pasaran
Giertych do wora!.. i wyniki są

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5120b8b1$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019393,title,Brutalny-napad-na-29-latka-w-Zyrardowie-Policja-szuka-sprawcow,wid,15340925,wiadomosc.html?ticaid=11014d&_ticrsn=3

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tragiczne-skutki-bijatyki-w-Plocku-zginal-18-letni-chlopak,wid,15304192,wiadomosc.html

http://wiadomosci.wp.pl/kat,89914,title,Smiertelnie-ugodzili-nozem-20-latka-Policja-zatrzymala-2-mezczyzn,wid,15340056,wiadomosc.html

Oto POlska Tuska...

Data: 2013-02-17 07:03:36
Autor: glob
Giertych do wora!.. i wyniki są
On 17 Lut, 12:44, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"abc" <a...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:5120b8b1$0$1208$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> Z danych Komendy Głównej Policji wynika, że więcej było gwałtów, bójek,
> kradzieży i przypadków wnoszenia narkotyków.

A co ma z tym Tusk wspólnego.....Pan Marian dzisiaj do toalety nie
trafił to Tusk winny?
 Przemoc tworzy przemoc, im bardziej rodzice do dzieci z pałą, to
dzieci tym bardziej do innych z pałą, bo dzieci naśladują rodziców.
  To bite dzieci biją innych barany.

Data: 2013-02-17 16:13:15
Autor: No pasaran
Giertych do wora!.. i wyniki są
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:dc0a0bd7-6ed8-4c13-875e-c2a6045ad3e7c10g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

Przemoc tworzy przemoc, im bardziej rodzice do dzieci z pałą, to
dzieci tym bardziej do innych z pałą, bo dzieci naśladują rodziców.

Tak, to kurestwo neoliberalne zaczęło się od 1989 roku i od UD (UW) KLD Tuska i jemu podobnych.... A teraz okradli Polaków z emerytury i proponują rozpuszczalnik...

Mnie ojciec lał pasem, nawet go rozumiem, kochałem go ponad wszystko, był dla mnie bogiem. Ja swoich dzieci nie biję i nie używam przemocy wobec nich, więc swoje pedalskie wywrotowe psychologie zachowaj dla siebie...

Data: 2013-02-17 07:44:08
Autor: glob
Giertych do wora!.. i wyniki są
On 17 Lut, 16:13, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:dc0a0bd7-6ed8-4c13-875e-c2a6045ad3e7c10g2000vby.googlegroups.com...

> [...]

dla mnie bogiem. Ja swoich dzieci nie biję i nie używam przemocy wobec nich,
więc swoje pedalskie wywrotowe psychologie zachowaj dla siebie...

Ojciec cię lał i spowodował niedorozwój i wzrost debila trzęsącego się
z nienawiści.
Mamy brak konfilków w europie, bo propaguje się bezstresowe wychowanie
od lat, pokój w europie jest skutkiem braku lania tych dzieci i te
dzieci widzą jak katolicki pierdolec wali krzyżem ludzi po łbach na
ulicach, bo to były domy przemocy skąd się obrzydlistwo wywodzi.
 Buractwo lane  wylewa  obcnie na polaków swoją nienawiść i wszyscy
winni bo on do kibla nie umie trafić.
 Bo ojciec go lał. Każdy kryminalista był napierdalany dlatego tylko
potrafii stosować przemoc i 90 procent buraków siedzi bo wiocha leje
dzieci.

Data: 2013-02-17 16:58:42
Autor: No pasaran
Giertych do wora!.. i wyniki są
[...]

Jestem zdania, że nikomu od czasu przylanie pasem za dwóję w zeszycie nie zaszkodzi.
Ojciec cibie widocznie za to od tyłu posuwał, dlatego jesteś zboczony i wykolejony i Magdę w zad  walisz...

Ładne mi bezstresowe wychowanie, jak w ciągu jednego dnia trzech młodych ludzi, młodzi ludzie nożami potraktowali... Z pretensjami do Tuska, za to bezstresowe wychowanie, a żniwa będą dopiero zbieać, od tego roku, jak ludzi wysłali na śmietnik, okradając tysiące Polaków z emerytury...

Data: 2013-02-17 10:54:12
Autor: glob
Giertych do wora!.. i wyniki są
On 17 Lut, 16:58, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
> [...]

bezstresowe wychowanie, a żniwa będą dopiero zbieać, od tego roku, jak ludzi
wysłali na śmietnik, okradając tysiące Polaków z emerytury...

Nawet obrazowanie mózgu pokazuje że dzieci bite, nie wykształcają
nuronów odpowiedzialnych za czułość , empatie i wrażliwość, to jakie
dzieci gwałcą i biją te empatyczne?
 Ojciec napieprza dziaciaka, a ten wzoruje się na przemocy ojca na
ulicy i co ma z tym wspólnego Tusk?

Data: 2013-02-17 20:00:08
Autor: No pasaran
Giertych do wora!.. i wyniki są
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:01bab286-d2da-46b8-877b-31900ccea33cu7g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

dzieci gwałcą i biją te empatyczne?
Ojciec napieprza dziaciaka, a ten wzoruje się na przemocy ojca na

Patologia na ulicy jest wynikiem rządu i polityki ostatnich lat. Ludzie nie mają pracy, nie mają godziwej pracy, jest olbrzymie bezrobocie, Polska zaorana, młodzi ludzie nie widzą żadnych perspektyw, za chlebem są zmuszani wyjeżdżać z kraju, okradzeni z emerytury, pozostawieni w samopas... To ten kurewski, bezduszny rząd napierdala młodzież i wyklucza całe społeczeństwo z godziwego życia...

Data: 2013-02-17 11:27:40
Autor: glob
Giertych do wora!.. i wyniki są
On 17 Lut, 20:00, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:01bab286-d2da-46b8-877b-31900ccea33cu7g2000yqg.googlegroups.com...

> [...]

kurewski, bezduszny rząd napierdala młodzież i wyklucza całe społeczeństwo z

To raczej patologia w domu stwarza bandziorów, są biedni ludzie którzy
kochają dzieci i ci zamiast mordować bliźnich pracują, wyjeżdzają,
starają się nie krzywdzić bliźnich. U władzy jest katolicko-
konserwatywny plebs , więc tak jak w domu, zamiast możliwości mamy
pałowanie młodych. I oni sobie radzą jak mogą.

Data: 2013-02-17 23:54:09
Autor: No pasaran
Giertych do wora!.. i wyniki są
[...]

Jak zwykle, ma się nijak do rzeczywistości. Za PRLu nie było takich patologii, bo nie było narkotyków twardych, to całe kurestwo przyszło z zachodu i ten samopas liberalny, róbta co chceta... Coraz więcej mamy także samobójstw, a Tusk zaplanował największe żniwa samobójców zbierać od tego roku i statystykę stale zwiększać...  Bandziorów mamy u władzy i tak samo reaguje pozostawiony w samopas i zniewolony naród...

Data: 2013-02-17 18:51:32
Autor: glob
Giertych do wora!.. i wyniki są
On 17 Lut, 23:54, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

roku i statystykę stale zwiększać...  Bandziorów mamy u władzy i tak samo
reaguje pozostawiony w samopas i zniewolony naród...

Za komuny też było ale cenzura niepublikowała, poza tym komunizm
zatrudniał bandytów do nawalania ludzi, w takim systemie dobrze się
czuli bandyci którzy łamali i katowali bezkarnie.
 Teraz takie buce pastwią się nad dziećmi i te dzieci biją innych.
Steroryzowane było całe społeczeństwo i to władzy to pokłosie komunu i
tak samo jak za komuny trzęsie się do wszelkiej inności,
różnorodności.
  Demokracje pojmują jako nasrać komuś na głowy i lać dzieci i
narzucać innym swoje chore zdanie, polazło do kościoła, bo to tak samo
zwyrodniała i wynaturzona instytucja jak komunizm, każdy bandzior jak
za komuny próbuje tu katować ludzi w imię jeden prawdziwej
ideologii .
 Dlatego wolność, tolerancja, poszanowanie, rozwój , przegrywają i
mamy Putino-polskę.

Data: 2013-02-18 13:39:51
Autor: No pasaran
Giertych do wora!.. i wyniki są
[...]

Nie było czegoś takiego w Polsce jak komuna, była żydokomuna, która rządzi do dzisiaj, ale teraz kurwy rządzą bez pardonu i bez żadnej kontroli i zahamowania... W PRLu to przynajmniej naród potrafił się postawić i zawsze swoje ugrać. Niestety, KORniki to wykorzystali i dorwali się na plecach polskich robotników do władzy i gnębię teraz polski naród bez opamiętania...

Data: 2013-02-18 04:47:51
Autor: glob
Giertych do wora!.. i wyniki są
On 18 Lut, 13:39, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Teraz takie buce pastwi si nad dzie mi i te dzieci bij innych.
> Steroryzowane by o ca e spo ecze stwo i to w adzy to pok osie komunu i
> tak samo jak za komuny trz sie si do wszelkiej inno ci,
> r norodno ci.
>  Demokracje pojmuj jako nasra komu na g owy i la dzieci i
> narzuca innym swoje chore zdanie, polaz o do ko cio a, bo to tak samo
> zwyrodnia a i wynaturzona instytucja jak komunizm, ka dy bandzior jak
> za komuny pr buje tu katowa ludzi w imi jeden prawdziwej
> ideologii .
> Dlatego wolno , tolerancja, poszanowanie, rozw j , przegrywaj i

Nie by o czego takiego w Polsce jak komuna, by a ydokomuna, kt ra rz dzi
do dzisiaj, ale teraz kurwy rz dz bez pardonu i bez adnej kontroli i
zahamowania... W PRLu to przynajmniej nar d potrafi si postawi i zawsze
swoje ugra . Niestety, KORniki to wykorzystali i dorwali si na plecach
polskich robotnik w do w adzy i gn bi teraz polski nar d bez opami tania....

 No to był prymitywny plebs ,który prześladował wszyskich wokoło i
każdy system totalitarny jest nienawistny do wszelkiej inności, są
winni wszyscy tylko nie oni, żydzie ,homki ,cykliści, rude jamnik ,
tylko wynaturzeniec z dupą na saturnie wspaniały i ten pleb nadal
psuje polskę, nienawiścią. W domu patologia i synalek noża
przechodniowi wkłada, w polityce plebs odbiera innym prawa i okrada. I
jak kurwie zefitek zawieje, raz moskwa raz watykan.

Data: 2013-02-18 14:01:01
Autor: No pasaran
Giertych do wora!.. i wyniki są
[...]

Tak się dzieje, jak wszelka inność i mniejszość rządzi większością, to jest ta cała patologia...

Giertych do wora!.. i wyniki są