Giertych powiedział jedne mądre słowa

Data: 2012-03-29 10:36:41
Autor: boukun
Giertych powiedział jedne mądre słowa
które ja powtarzam od lat... Najpier trzeba wywalić z sejmu PiS na zbity pysk. Tak długo, jak PiS nie otrzyma 4,5%, tak długo ludzie będą głosować na bandę Tuska... Role zostały podzielone, Kaczyńskiego ustawiono w roli opozycji... i tępota polska ze strachu przed PiS będzie głosować na bandziorów z PO!

boukun

Data: 2012-03-29 03:09:29
Autor: Elendir
On 29 Mar, 10:36, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Po części się i może zgadzam z tym ze ludzie głosują na PO bo na PIS
nie chca - tylko ja nie wiem czemu myślę  że propaganda medialna z TV
i gazet to zrobiła i tyle:P a na kogo proponujesz żeby głosowali ? na
stara komunę sbecka SLD czy może na klakiera Tuska Palikota i jego
kolesi z gumowymi penisami ?:)

Data: 2012-04-02 23:05:59
Autor: boukun

Użytkownik "Elendir" <pawlinio@gmail.com> napisał w wiadomości news:c69f6a79-e5b6-4441-b721-0cfae01ba9fdh9g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Przecież to wszystko stara komuna SBecka, w Polsce żadnej rewolucji nie było, tylko grabiez przy okrągłym stole...

Trzeba przewrotu i spośród ludu nowych całkiem wybrać, a wszystkich, którzy od 1989 roku mieszali w polityce, do blaszanych łagrów, niech  żrą, co narodowi zgotowali...

boukun

Data: 2012-04-03 02:55:34
Autor: nihil

.
> [...]

którzy od
1989 roku mieszali w polityce, do blaszanych łagrów, niech  żrą, co

Kaj pudziesz jak leje?
Nie ma z kogo wybierać.
Stare sbeckie kadry nie wychowaly swoich nastepcow w obawie ze ci ich kiedys wygryza...
wiec zostaje szara masa takich jak ty i ja...
Chyba ze uwazasz sie za kogos wartego wybrania...to sorki ;P

--

Giertych powiedział jedne mądre słowa